Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##JOULUMAMMOJEN LOPPUVIIKKO###

12.04.2007 |

Uusi pino ja uudet kujeet....

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka moo!

MEIKÄLÄINEN PAKKAUTUU SIT RETKUUMAAN TEIJÄN PINNOON TAAS eli ilmottelempa minäkin itsestäni että hengissä täällä vielä edelleen ollaan. oon tainnu viimeksi ilmotella sillo ku lähin tammikuun alussa käynnistykseen. taisin olla toiseksi viimeisin kuka lähti synnyttämään joulukuisista kun toi meijän poika tosiaan viihtyi tuolla yksiössään sen 15 päivää yli ja käynnistettiin sitte lopulta eli syntyi 3.1.

jätkä oli ihan normi kokonen , sen 3920g ja alussa tosiaan ensimmäiset 2kk vaan söi ja söi. jos ei syöny niin huusi vaan. kaikki hereillä olo ajat märisi ja ei viihtynyt missään.

tosiaan söi vaan koko ajan ja painokin kyllä nousi kiitettävästi,yhes välis oli tullu 1,6kiloo 3viikossa. nyt jätkä oli 3kk neuvolassa reilu 7600g.

meillä on nukuttu jo pitkään koko yö (korkeintaan joskus aamu tuimaan yksi syöttö)jäbä menee nukkumaan tossa klo 20-20.30 ja nukkuu tonne 7.30-8 aamulla . pojun nimeksi tuli muuten Lenni hermanni (näin asiasta taas kukkaruukkuun....)

mulla on nyt tässä vähä " jänskät ja jänskät" paikat. en tiiä tässä tilanteessa ett itkeekö vai nauraa kun ei tosiaan oo ollu suunnitelmissa viel mut:

itellä siis tästä synnytyksestä se 3 kuukautta ja jälkivuoto kesti sen 5viikkoo sit oli vajaa viikko välissä ja menkat alko (tai ainakin luulin niin... ) tuli pari päivää vaan verta ja sit meni taas jonkun aikaa niin tuli yhden kerran yhtenä päivänä verta. mut sen jälkeen ei oo nyt sit kuulunutkaan

pari kertaa ollaan vällyissä tuohuttu vasta,ekalla kerralla kortsun kans ja toisen kerran ukkeli vetäsi mahalle

mulla on ollu kauheeta väsymystä tässä ja kaverille jo vitsailin että tietty raskaana mut ei kyl voi olla niin " huono" tuuri ett ois jostain touhutipasta tullu. aamulla ollu pari kertaa tosi huono olo ja kerran lensi pikku yrjökin. mut mulla monesti kyl on huono olo ku tyhjään mahaan juon aamulla monta kuppii kahviikiin ja tupakilla tulloo käytyy

ja kaikenlisäksi aattelin koklata noita ruusunjuuritabuja kun lisäävät kuulemma vireyttä niin mielellisestikki ku vällyjen allakin, KUULEMMA,

niin otin sit sillo yrjö-aamuna ensimmäiset sellaset napit tyhjään kahvi mahaan,oisko se tehny sit ton oksennus-paha-olon...

ei helekutti jos tässä jo nyt oiski raskaana.... oisin sit taas tuolla joulukuisissa.... ukko pomppis kyl seinille!!!!!

mulla ollu kyl kierto tavallisestikin päin prinkkalaa ja pitkä mut nyt ois niinku menossa jo 36päivä....

ja muutenkaan en oo helpolla tullu raskaaksi näiden kahden nuorimman aikana. toista tehtiin 3,5vuotta ja lennii nyt yli vuosi myös. eli enhän mä nyt tosiaankaan voi olla.... (viideshän tää ois sit ;D ) 5 tai 6 mä' oon aina halunnu mut ei ollu kyl ihan viel suunnitelmissa. mulle kyl kävis mut ukko repis kyl pelihousut.

ja olishan se kyl ett 2007 vuodelle olisi kaksi eri ikäistä lasta.

kait se pittää testi käydä ostamassa jos ei nyt ens viikon aikana kuulu tonne alapäähän mitään uutta...huh huijaa!!!

kiva ku pompin taas niin sekopäänä asiasta asiaan ja kukkaruukkuun. toivottavasti tästä mun söpöstyksestä sai nyt jotain käsitystä. oli vaan niin paljon asiaa kun en oo täällä käyny kirjottelemassa piiiiiiiiiiitkäääääääääään aikaan ett puolet jäi taas varmaan sanomata.

mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Vierailija
42/42 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marshmallow: jaksamista sinulle, kun olet yksin. tiedän aika hyvinkin mitä on olla kahdestaan vauvan kanssa, sillä me elellään myös neidin kanssa kaksin. Mies lähti, kun neiti oli pari kuukautta, ja sen jälkeen on käynyt " moikkaamassa" kun ehtii/viitsii/jaksaa/pystyy tai jotain siltä väliltä.... välillä useimmin, välillä harvemmin :(

Meillä menee edelleen onneksi hyvin *koputtaa puuta ja oikein kovaa* että jatkuisikin tälläisenä. soseita syödään nyt jo ihan kunnon annoksia. aamupäivällä ihan " kunnon ateria" ja iltapäivällä vielä toinen sellanen vähän pienempi, kun ip:llä on usein maisteltu myös uudempia soseita, ni niitä sitten vähän pienempi määrä. mutta nopeeseen tahtiin on meillä syöty jo kaikkea ihan kunnon annokset.

ja kaikki on neidille kelvannut ihan ekasta kerrasta lähtien. yleensä ensimmäisestä lusikallisesta ensin neiti pikkusen maistaa ja sitten aukeaakin jo suu ja sit ei muuta kun syödään, eli meidän maistelu annoksetkin on ollu sellasia noin kolmas osa pilttipurkista, siitä sitten pian lisäillään ja syödään sen verran kun uppoaa:)

meillä siis listalla vasta kasvissoseet, kun olen vielä pimittänyt neidiltä makeat soseet. saa toteutella noihin ensin. ens viikolla ajattelin sitten hedelmäsoseita alkaa antamaan iltapäivisin... vaikka sillonhan meillä onkin jo 5kk täysi ja saisi vaikka jo lihoja alkaa popsimaan;D tuntuupas hassulta... kyllä se aika nopeesti menee.

ainii piti vielä mainita että meillä siis syödään nyt perunaa, porkkanaa, maissia (sose menee, velli aiheutti liikaa ilmavaivoja, joten se hylättiin kahden huonosti nukutun yön jälkeen), parsakaali ja kukkakaali. ja näistä sitten eri yhdistelmiä. iltaisin uppoaa 200ml peruna-porkkana velliä ja nykyään siis pelkästään, ei enää tutteliin sekotettuna.

vaikka eipä se velli kyllä yöunia ole pidentäny. meillä siis syödään tällä hetkellä velli 19-19.30 ja siitä sitten unille, syöttö noin 01.00-02.00 ja uudelleen herätään 6.00-7.00 ja otetaan hörpyt, joiden voimalla neiti suostuu vielä jatkamaan unia tai ainakin köllimään äitin viekussa kasiin tai välillä jopa ysiin asti. ei siis valittamista yöunissa:D päivällä sitten kolmet päikkärit; ensimmäiset ~3h, toiset 1-1½h, ja kolmannet yleensä vajaa 1h.

sitten vielä helsingin tapaamisesta eli en nyt muista oliko jo jostain päivästä puhetta mutta ehdottaisin itse esim toukokuun alkua ja viikolla ja päiväs aikaan??? mites muut??? päiväehdotuksia ??? meille kun käy aika pitkälti koska vaan kun tietää ajoissa.

nyt en taas muista mistä muusta ollu puhetta, mutta niistä sitte ens kerralla enemmän, nyt pyykit vielä koneeseen ja sohvalle köllimään, kun neiti jo nukkuu tuolla tyytyväisenä pupu kainalossa:D

nani ja neiti melkein 5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla