##JOULUMAMMOJEN LOPPUVIIKKO###
Kommentit (42)
Unista meinasin minäkin puhua tänään... hassu sattuma!
Tosin itse meinasin puhua painajaisista, näin sellaisen viim. yönä. Yleensä en kauheasti painajaisia näe ja yleensä ne koskee lapsia. Nyt oli poikkeuksellisesti tälläinen kauhuelokuva painajainen, niin paha et en sit vessaan edes uskaltanut mennä.. hassu näin pävän valossa.
Vauvasta en ole oikestaan vie unia nähnyt, ei ainakaan nyt tule mieleen...
Pahin uni on kyl meidän kakkosesta: oltiin leikkipuistossa ja jokin mies ampui poikaani, muistan ihan selvästi vieläkin kuinka otin verisen pojan syliini ja kuinka hän sanoi huilaavansa hetken.. sit pisti silmät kiini ja kuoli.
Sit jotain mukavanpaa....
tosiaan meidän tapaaminen lähenee. Eikä esim. kirsikasta,päivikistä,äikuusta ja muista ole hetkeen kuulunut. Ovatkohan he nyt tulossa? ja ovatko tietoisia esim. paikasta? Antakaas kuulua itsestänne......
PIMMI jokos teillä nukutaan? Meillä oli jo selvästi parempi yö.
RUSINA toivon et tällä kertaa olis parempi onni, et ei tarvis kesken kotia lähteä.
Itse olisin niin tauon tarpeessa.. vaan minkäs teet kun Allulle ei kelpaa muu kuin äippä. Hieman olen kyl ollut kateellinen kun muiden tuulettumis reissuista ole lukenut...
nyt päivän puuhiin...
nefili ja Adam3kk
Ihanaa kun aurinko paistaa ja ilmat alkavat taas lämmetä uudelleen, piti kaivella ihan toppapuku varastosta kun oli niin kylmää.
Meillä on anopin koira hoidossa ensi viikon keskiviikkoon asti. Koira tuli sunnuntaina tosi huonossa kunnossa, oksensi ja ripuloi, jalat eivät kantaneet ja paino oli pudonnut kauheasti muutamassa päivässä. Anoppi ei saanut oman kunnan elänlääkärille aikaa joten käytimme sitä oulun alueen päivystävällä eläinlääkärillä. Ikää koiralla on yli 14 vuotta ja olimme ihan varmoja siitä että nyt on viimeinen reissu, lapset hyvästelivät koiran ja mies oli jo kaivamassa kuoppaa kukkapenkkiin. Mies ja anoppi lähtivät käyttämään koiraa lääkärillä ja valmiiksi oli tehty päätös nukuttamisesta jos lääkäri toteaa koiran olevan huonossa kunnossa. Mutta kuinka ollakaan, koiralla todettiin sokeritauti ja nyt piikitetään kahdesti päivässä insuliinia ja ollaan tarkalla ruokavaliolla. Pikkuhiljaa koira on kuntoutunut ja eilen jaksoi jo haukkua ja varastaa pöydältä ruokaa ja kerjätä pöydän ääressä (niinkuin hänen normaalitapoihinsa kuuluu). Olen käynyt koiranhoidosta väsytystaistelua anopin kanssa, minä en haluaisi koiraa tänne (valkoiset matot ja sohvat, pikkuvauva ja iso musta koira) mutta aina se tuodaan silti meille - voi että osaa raivostuttaa!! Nyt viikonlopun järkytyksen jälkeen olen ehkä jo hyväksynyt asukin - ainakin tällä erää. Voi olla että koiruus ei enää elä montaa kuukautta... Tiedä sitten onko se järkevää pitää koiraa hengissä insuliinipiikeillä kun liikkuminen näyttää tekevän aika kipeää ja eläin on väsynyt ja masentuneen oloinen. Voihan se olla että se kaipaa emäntäänsä joka on Sloveniassa lomalla... Mutta se siitä koira-aiheesta.... täytynee taas alkaa heilua imurin ja mopin kanssa jotta saa siivottua vieraan tassunjäljet lattioilta .... kele ...!!!
Oulun tapaaminen : Olisi kyllä hyvä olla joku mistä tunnistamme toisemme. Minä ainakin tulen hyvissä ajoin ja varmaan yhdessä marshmallow:n kanssa, minulla on abc-designin siniset rattaat, olen tummahiuksinen ja minulla on ruskeat silmälasit. Pitäiskö kokoontua vaikka ravintolan eteen vaiko mennä istumaan ja varailemaan paikkoja?
Mutta nyt taas kutsu kuuluu ulkoa...
MrsCruiser
Vai onko nyt torstai..? Mulla on päivät ihan sekasi kun mies on lomalla:)
Nopsaan kirjotan vaan jotakin kun mies on kaupassa ja neito nukahti aamupäiväunille. Sit voisin vähän siivoilla, tyttö ei kyllä varmaan nuku kauaa kun nukkui 12h yöunet. Heräs kyllä muutaman kerran, mut ei niin usein kun viimeset pari vkoa. Jostain syystä meidän yöt on ollu tosi risaisia jo pitkän aikaa, Venla heräilee ja ähkii, ei oo nälkä mutta ei suostu nukahtamaan uusiks kun äidin kainaloon.. Osan yöstä nukkuu omassa sängyssä ja osan vieressä, mutta paikasta riippumatta tuota heräilyä tapahtuu. En oikeen tiiä mikä auttais.
[b]Unista[/b], oon nähnyt just tuollasen samanlaisen unen kun Heini. Lähettiin jonnekin kylään miehen kans ja jätettiin vauva kotiin. Ja vasta sit parin tunnin päästä yhtäkkiä tajusin että miten me voitiin vauva kotiin jättää??!! Siihen heräsin. Oli kyllä ihan kamala uni. Muita vauvaan liittyviä unia en muista.
Ainiin, sunnuntaina alkaa meidän [color=red]vauvauinti[/color], ihanaa :))) Oottelen jos tyttösen uimapuku tipahtais postiluukusta tänään. Lähettävät I Play:n uikkarit sieltä Vauvauinti Kultakaloista Hesasta kun en löytänyt ko. uikkareita mistään. Tosi hyvää palvelua kyllä kun suostuivat ilomielin lähettämään tänne Treellekin uikkarit :))
Mut nyt hommiin.. Kaunista päivää kaikille:)
-nesselia & Venla 2pvää vaille 4kk!
Oon sekoillu tuon sisäänkirjautumisen kanssa ja niinhän siinä kävi, et jouduin rekisteröitymään uudelleen. Muuten, mun vaavin piti kans syntyä joulukuussa, 1.12. mutta me sovittiin, et saa tulla vähän aiemmin. :)
Unista... Mä oon nähny paljon painajaisia siitä, että Marielille sattuu jotaki. Mulla on aika hurja mielikuvitus, että ne unetki on ollu sen mukaisia.
Mahtavaa, ku en oo vielä tällä viikolla syöny karkkia. Päätin ruveta karkkipäivä-systeemiin, ku muuten tulee napsittua nameja harva se päivä... Beibikilotkaan ei meinaa lähtee imettämälläkään, mikä on tietenki ymmärrettävää, jos syö vaan herkkuja ja löhöää. Viime viikolla aloin peräti liikkumaan, vaunuja pukkaan ulkona ja jumppaan kuminauhoilla. Oon luonteeltani ihan viimesen päälle laiska..
Onko teillä vauvojen kanssa yhteisiä harrastuksia? Me ollaan aloitettu vauvauinti, josta Mariel nauttii kovasti. Saatetaan mennä ens viikon tiistaina äiti-vauvajumppaan, mut saa nähdä.
Mut nyt jatkan " aamupuuron" syöntiä, ku neiti vetää tirsoja. Saa ihan rauhassa syödä. :) Jännä miten sitä oppii arvostamaan ennen niin itsestään selviä asioita.
Heips, Maria ja Mariel 4 kk
Sori, yritin sisentää aina uuden kappaleen, mut ei onnistunut...
Olen ihan kun " kissa pistoksissa" :) sain hirrrrmusen inspiksen tehä mein Akselille välikausipuvun ja samalla sitten puvun kummipojalle (9kk) sekä mein isolle pojalle (10v) anorakin ja tuulihousut. Nyt pitäis heti päästä niitä tekemään vaan kun ei onnistu kankaitten hakeminen kun auto on ukolla... *mutisee painokelvotonta*. No, huomenissa lupasi minulle pirssin käyttöön elikkä eikun baanalle :)) Tänään voin tehdä kaavat valmiiksi ja kaivaa ompelukoneen naftaliinista :))
Minä näen valtavan usein unia, vaihtelevasti aiheesta kun aiheesta. Akseli-unista ei ole nyt jäänyt mitään erikoista mieleen. Ne ovat usein olleet sentapaisia että poika puhuu minulle kun olisi aikuinen, mutta kuitenkin tuon kokoinen ja näköinen kun onkin :o
Nyt immeiset jotka eivät usko " yliluonnolliseen" niin hypätkää tämä kappale yli :)) Mein kummitus ilmestyi minulle taas viime yönä. Silloin kun Akselia vielä syötin yöllä niin ilmaantui välillä sillä aamuviiden syötöllä, mutta nyt ei ole näkynyt vähään aikaan. Ihan kiva kun tuli taas katselemaan :) Askeleita kuuluu kyllä yläkerrasta aika useinkin iltaisin ja öisin :)) Hän on pieni, noin 5v tyttö jolla pitkät ruskeat hiukset ja vanhanaikainen pitsinen yöpuku. Hän vaan hymyilee ujosti. Jos puhun hänelle niin katoaa, kuuluu vaan askeleet portaista. Että semmosia :)) Enkä ole ainoa joka hänet kuulee ja näkee. Että semmosta.
No mutta nyt taidan mennä vääntämään niitä kaavoja kun tuo vanhempi poikakin tuossa kotosalla makoilee niin saan näpsäkästi mitat hänestä :))
Palaillaan terveisin
TäpinäRauPotar ja Akseli joka nyt ulkona vaunuissa juttelee :)
Tänään olen ollut tosi ahkera. *taputtaa itseään olkapäälle* Olen pakannut 6laatikollista tavaraa pois. Tiistaina selviää meneekö asunto kaupan. =) Jokin esisopimus on jo tehty, mutta mä en usko, ennen kuin kunnon ostopaperit on tehty. Huomenna tulee kuntotarkastaja, toivottavasti ei tule mitään ylläreitä tässä vaiheessa. Yllättävän paljon tavaraa sitä vaan kertyy vuosien mittaan. Löytyi muutama astia, mitä en oo varmaan ikinä käyttäny. Pitäis pistää kirppis pystyyn tohon pihaan ennen kuin muutetaan. =)
Neiti nukkuu vaunuissa, välillä saa käydä laittamassa tutti suuhun. Pottua ja kukkakaalia ollaan maisteltu ja hyvin uppoaa. =) Taas on neitosella vissiin hampaita tulossa kun kaikkea pitää purra (myös äitin tissiä pitää taas välillä kokeilla) ja ikenet on turvoksissa. Sitten hän kitisee enemmän hereilläollessaan.
Neidistä on tullut hirmuinen vemputtaja! =) Yöllä kun heräs syömään ja nousin ottamaan hänet pinniksestä viereeni, niin neiti oli ihan ylösalaisin sängyssä ja vaan nauroi. =D Makas ilman peittoa jalat " tyynyllä" . Pitää varmaan pian laskea pinniksen pohjaa alemmas.
[color=blue] Vauvaunia [/color] en oo nähny vielä, tai ainakaan en muista että olisin nähny. Edellisyönä tuli kyllä yksi tositapahtumiin perustuva tv-ohjelma uniin. 5 ihmistä oli joutunu Atlantille pieneen kumiveneeseen ja kolme niistä kuoli. Hyh, itse kun en haluaisi kuolla hukkumalla.
[color=blue] Koirista [/color] Meillä on nyt 5½v koira ja olen aina ajatellut, että jos sille joskus tulee jokin pahempi tauti, niin melkein annan tohtorin lopettaa hänet. En halua sen kärsivän. Olen vaan katsonu vierestä kun tuttavani koira sai syövän, kauhea patti jalassa, kuulo meni, ei jaksanu kävellä huoneesta toiseen huilaamatta välillä, oli sokea jne. Eikä hän lopettanut koiraa. Musta se oli eläinrääkkäystä. Eikä antanu koiralle edes kipulääkettä. Kyseinen koira oli 15v. =(
Tämä nyt vaan mun mielipide.
[color=blue] Tampereen tapaaminen [/color] Odotellaanko mekin treffipaikan ulkopuolella?? Helpompi ehkä löytää toisemme jos kaikki odottaa ulkopuolella?! Vai??
Nyt jatkaan hommia.
rusina & M 4kk 1vk
Tuohon RAUPOTTAREN juttuun... Meillä kans asustaa kummitus... voipi olla et useampiakin. Usein kuulee sen kulkemiset ja tuntee sen läsnäolon, Tyttö sen kanssa on enemän tekemisissä. Kuulemma usein seisoo sen sägyn vieressä.
nefili
Kohta jo yhden sivun verran juttua eikä yhtäkään multa - joten piti tulla sekin huolestuttava asia korjaamaan ;)
Ensinnäkin noista [b]kummitusjutuista[/b] sanon että iik!! Ei saa kertoilla tuommosia ku mulla on niin mahdoton mielikuvitus, että arvatkaapa nukunko ens yönä ollenkaan =o Hyi kun tuli kylmät väreet pelkästä lukemisesta.... hrr...
[b]Vauvaunia[/b] mä en oo tainnu nähdä... Tai siis en oo nähny Lassista mutta siskon pojasta oon nähny pariinkin otteeseen =)
Ei kun oonpas minäkin nähny semmosen unen, jossa Lassi on vain pari kuukautta, mutta osaa muka puhua ja selitti mulle jotain semmosella möreällä miehen äänellä =D
Enimmäkseen mä nään vaan kauheita painajaisia joissa mua joko jahdataan tai putoan jostain pirun korkealta - mulla on aikamoinen korkeanpaikankammo =/
Viime yö meni ihan ok... Lassi söi puolenyön aikaan, kolmelta ja kuudelta ja siitä kuudesta valvottiinkin jotain yli kahdeksaan. Sitten nukuttiin vielä noin 2 tunnin pätkä ja kyllä kait noilla unilla eteenpäin pääsee vaikka ei vieläkään oo kovin virkeä olo =)
Mulla on univelkaa varmaan jo niin paljon, että pitäis nukkua pari vuorokautta putkeen että tilanne ois taas normaali =o
Höm höm *mietintätauko*
Mun pitäis kyllä siirtyä myös tuohon karkkipäiväkäytäntöön ku tulee syötyä herkkuja joka päivä... Ei vaan oo tarpeeksi syytä ku tuo paino on laskenu jo sen verran että kehtaa jo laittaa jotain päällekki =) Ei tässä kyllä vieläkään oo missään bikini-kunnossa, että jos kesällä meinaa kehdata näyttäytyä vähän vähemmissä vaatteissa niin herkut sais jäädä vähemmälle...
Hoh, niin ku minä osaisin olla ilman =D
Mun mielestä ois ihan jees, jos molemmissa tapaamisissa ventattais siinä kahvilan ulkopuolella että porukka on kasassa ku eihän sitä tiedä onko siellä kahvilassa muutakin vaunukansaa - voi olla sitten hankala tunnista oikeat mammat =)
Äh... tämä ukko hermostuu... palaan asiaan myöhemmin =)
Pimmi ja Lassi
Hyi kauheaa, mulla nousi varmaan jokainen karva pystyyn kun luin juttujanne. Minä olen kans niin kauhean " pelokas" tuommoisten asioiden kanssa, menisin varmaan lopullisesti sekaisin jos näkisin jotain vastaavaa.
Mutta nyt pikkumies suuttui tosissaan, pitää jatkaa myöhemmin....
MrsCruiser
Sen verran käyn pikaisesti pinoutumassa, että nyt näyttää todennäköiseltä, etten pääse ainakaan Tampereen tapaamiseen. Kummitätini täyttää 60v ja pitää kalaasit silloin. Oletin niiden olevan vasta 5.päivä, mutta ei, ne ovat tietenkin samana päivänä. Ja ovat pitkän matkan päässä, joten aamutuimaan on lähtö, ellei lähdetä jo edellisenä iltana.
Huh, täälläkin ollaan öisin hypätty. Poika nukahtaa jo klo 19-20 ja herää klo 01-03 välillä syömään, siitä reilun tunnin nukkuu hyvin, sitten alkaa armoton ährääminen. Tuttia suuhun ja taas hetki unta. N. viiden aikaan annan periksi ja syötän, muutamana kertana herra on ollut silmät sirkeänä ja meillä on herätty silloin. Päivä tuntuu todeeeeella pitkältä niinä päivinä. En tiedä onko hammaskeiju tulossa vai mikä. Kuolan määrä on ainakin mahdoton ja sideharsoa tunkee suuhunsa kovasti. Tai sitten yöheräily on nälkää, poika syö vain toisen rinnan, koska sammuu aivan totaalisesti sen jälkeen, ei toivoakaan että söisi toisen perään. Vielä en ajatellut pottua antaa, vastahan me 3kk täytettiin. Maidolla mennään...
Toinen uupumuksen aihe on tuo meidän tytsky. Neiti täyttää tänä vuonna 9v ja käyttäytyy kuin olisi pahin murrosikä menossa. Juttelin terveydenhoitajan kanssa ja hän piti ihan mahdollisena, että voi murrosikä-oireilla jo nyt. HUH! Pitäisi vaan olla nyt pitkämielinen ja rakentava, mutta kun meinaa mennä hermo, niin se vaan menee.
Toinen asia tytskystä vielä, että minusta tuntuu että toistan samoja asioita päivästä toiseen ja ei mene vaan perille. Vaatiin kuulemma 7000 toistoa, että lapsi ymmärtää ja alkaa toimimaan niin kuin aikuinen sanoo. Voisin väittää, että minun toistokertani alkavat olla 10 000 luokkaa. Sori tämä rutina, mutta nyt ei meinaa iloa löytyä. Sanoin juuri miehelle, että koitetaan me nyt pysyä sovussa ja yhdessä rintamassa eli pitää esiteini kurissa ja Herran nuhteessa. Tulee jo väkisin mieleeni, että onko huolen ja " vääntämisen" määrä vakio. Tytsy on ollut vauvana ja pienempänä kuin ihmisen mieli, mutta nyt isompana sitten kovin vaativa. Mitä tämä elämä sitten on, kun murrosikä todella alkaa??? *ajattelee jotain muuta*
Lopetan valitusvirteni tähän... Kiitos ja anteeksi.
Kirsikka kera lällättävän tyttölapsen ja ährääjä Akseli.
piti lisäämäni, että toivoisin pääseväni siihen helsinkin tapaamiseen. Eikös se ollut tarkoitus olla viikolla+päivällä vai kuinka?
Jai HUI! Teidän kummitusjuttunne on ihan hurjia!!! Välillä itse näen niin pelottavia unia, etten uskalla mennä yöllä vessaan. Miehelläni on näiden unien jälkeen TODELLA hauskaa ja repii kaiken irti, kun joutuu yöllä tulemaan kanssani vessaan... Seuraavana päivänä sitten kuulen, miten arkajalkavaimo hänellä on. :/
Kirsikka, taas...
Oulun pojathan otti ja voitti sen mestaruuden! =) =) =) =)
Ei mulla muuta ollukkaan, paitsi että surkeeta kyllä että [b]kirsikka[/b] joutuukin jättämään tapaamisen väliin =( Ois ollu kiva nähdä!
Nyt jatkamaan =)
Pimmi ja Lassi
Nostelen ylöspäin, ettei ihan tipaheta.
K
Pikaisesti kertaus; kattoremontin yhteydessä tuli lumen sulamisvedet työhuoneen katosta läpi ja pari viikkoa sitten vuoti patterin venttiili olohuoneessa ja kasteli olohuoneen...
Tänään meillä on sitten remonttia; työhuoneen katto korjataan ja kosteusmittaaja kävi juuri olohuoneessa mittaamassa kosteuksia seinärakenteista ja kuivat olivat! jee! Nyt pääsevät aloittamaan uuden parketin asennuksen! Olohuone onkin ollut muutaman päivän pois käytöstä. Taidan olla aikas telkkari+sohva riippuvainen, niin vaikeilta nämä varsinkin illat on tuntuneet ;-))
Hurjia unia teillä on ollut. Onneksi mä en oo vielä nähny lapsista unia. Oon muutenkin säikky. En halua katsoa iltaisin mitään jännitysleffojakaan koska kaikki semmoinen tulee mulle uniin. Aina ei tarvii olla edes jännitystä :-/
Hesan tapaamisesta vielä. Oliko jo suunniteltu jotain ajankohtaa ja paikkaa? MIkähän olis kiva paikka? Ite käyn aina samoissa kaupoissa enkä oikeen tiiä sopivaa ravintelia/kahvilaa. Paremmin Hesaa tuntevat vois suositella jotain?!
Noh, nyt tarttee mennä kattelemaan millä mallilla remontti on.
Ja iltapäivällä taas pihaa rapsuttamaan, jätettä on taas talvenjäljiltä uskomattoman paljon!
Aurinkoista viikonloppua!
Täällä kans yks jolla vilkas mielikuvitus ja jota kummitustarinat pelottaa, iik.
Poika nukahti kesken leikkinsä lattialle, pieni hetki aikaa taas kirjoitella. Meillä kans tää " ongelma" että äiti on pojalle kaikki kaikessa. Välillä alkaa huuto jos käväsen vaikka vessassa, pitäisi olla näköetäisyydellä koko ajan. Ainahan tuo ei onnistu.
Gallupista: en ole pojasta unia nähnyt (ehkä hyvä niin ) mutta usein näen kyllä aika omituisia unia kaikesta muusta.
Eilen oltiin 4 kk neuvolassa, paino noussut kilon ja 3cm lisää pituutta, 7.910 kg ja 66 cmja pipo 43 cm. Ihan käyrillä menee pituus sekä paino ja kehitys muutoin menee hyvin myös. Ei vielä kääntyile kun autettaessa mutta eiköhän tuo pian onnistu. Poika nostaa takapuoltaan ja vetää jalkoja alleen siihen malliin että kohta lähtee liikkeelle. On tää vaan hurjaa kehitystä =)
Syömisestä: poikahan on syöny 2kk iästä asti korviketta lisänä ja velli tuli kuvaan noin 3kk iässä. Nyt pari päivää syöty perunaa josta poju ei lainkaan tykkäisi, syleksii vaan mutta onnistuu kyllä nielemäänkin. KUn tässä vaan totutellaan niin eiköhän se maita. Ensi viikolla lisään makua siihen sitten. Porkkana ois hyvä.
Pitää lopettaa lyhyeen, poitsu heräs.
sonette ja nicolas 4kk 1 pvä
Neiti taas vaunupäikkäreillä. Mä sain imuroitua ja kerättyä tavarat pois, nyt kehtaa päästää kuntotarkastajankin tänne. =)
Tänään neiti puri oikein kunnolla tissiin =( Puree hampaat kiinni nänniin ja vetää päätä taaksepäin, oikein venyttää nänniä. Auts, sanon minä!! Rupes tuleen pikkasen vertakin ja nyt nänniä särkee kivasti. Toivottavasti tämä ei toistu. Nauraa vaan kun huudan ja kiellän.
Mulla tuli vauvauni nyt sit viime yönä. Meillä oli neidille hommattu hoitaja ja miehen kans mentiin jonnekin. Kun tultiin kotiin neiti makas ulkona vaunuissa, ilman minkäänlaista suojaa päällä,ei makuupussia, pelkkä body ja sukkahousut jalassa. Bodyn hihatkin oli vedetty kyynärpäihin rullalle. Ja ulkona siis näin kylmä kuin nyt. Ei ihan heti tuu nyt mieleen että tarvis lastenhoitajaa. =) Kaikkea kanssa.
Tänään olen menossa tykavereiden kanssa grillaileen, saa nähdä kuinka isi pärjää neidin kanssa. Lupasin, että saa soittaa jos menee aivan mahdottomaksi. Onneksi on soseita kaapissa jota voi antaa ellei maito kelpaa.
Kirsikkalle stemppiä " murrosikäisen" kanssa! Voin vaan kuvitella miten äitiä ja isiä nyt koetellaan. Itse olin tosi hankala murkkuikäinen, äitini vaan kertonu jälkeenpäin, kun itse ei halua niitä aikoja muistella. Ja ihan hyvä kansalainen musta kuitenkin tuli. =) Se on ohimenevää!
Nyt laittaan itselle jotain sapuskaa! Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti! Nautitaan kauniista ja lämpöisestä ilmasta, jos lupaukset pitävät paikkansa.
rusina & M 4kk +jotain
Olipas outo otsikko...
Tänään olen tosiaan touhunnut 6.30 asti... Kaikenlaista pikku puuhaa näin kotona ollessa riittää. Muutenkin olen INTOA täynnä... pääsin eilen hekeksi pois kotoota ilman lapsia!!!!!! kokonaiset 1 1/2tuntia pelkkää sisustamista!!!! Siis kuulun paikalliseen sisustus klubiin, no tiedättehän.. se on aihe josta jaksaa puhua vaik kuinka pitkään. Parin viikon päästä meillä on iltamat yhdessä paikallisessa sisustus tarvike liikkeessä... en malta odottaa.
RUSINALLE toivottelen hauskaa iltaa! Mä pidän sormet ristissä et teidän neiti viihtyy iskän kanssa. Meidän poju harrastaa myös tota tissin venytystä... ai...
KIRSIKKA :( mie olin niin odottanut sinun näkemistä... me viimeiset tähtöset... no, ehkä joskus toiste.
Aikas hurjalta kuulosti tuo KATJUN remonti, tai siis se mistä se johtui...
Sit oli viel jotain...vaan unohtui...
nefili ja A
tänään kävin papa-näytteessä, kun eivät jälkitarkastuksessa ottaneet. Ja sen teki sairaanhoitajaharjoittelija..... ja huh kyllä kesti ja kyllä muuten sattu. kipu hellitti vasta monen tunnin jälkeen panadol 1mg avulla. sanoin sieltä tullessa ukolle, et saat ootella seksiä sit kolmen vuoden päähän =) teki mieli soittaa neuvolaan ja sanoa pari valittua sanaa, mut en enää viitti, oon onnellinen et on ohi.
Tänään on neiti ollu väsynyt, nukku aamupäivällä melkein 2 tuntia, kolmen aikaan tunnin ja äsken torkahti tissille.. Meillä normaalisti nukutaan puolen tunnin pätkiä muutama päivässä ja illalla sit kiukutellaan enemmän ja vähemmän unta.
Unista: en oo nykyiseen Lumi-vauvaan liittyvää unta nähny, mut joku yö sitten näin unta et epäilin raskautta, ja jostain syystä kohdun ulkoista raskautta. No, menin neuvolaan ja siellä asiaa tutkittiin kolmen hoitajan tökkiessä minua isoilla neuloilla selkään ja kylkeen. Se ei sattunut, mutta metodin jälkeen minulle karrottiin tulokseksi, että olen raskaana, raskaus on kohdun ulkopuolinen ja vauva on tyttö. Ja sitten poisto toimenpiteisiin... Tällainen painajainen muutaman yön takaa... Joskus näkee ihan sekoja unia =(
Nyt ei kummempaa. Hauskaa illan jatkoa kaikille!
Gallup tuli mieleen viimeöisestä unesta, eli minkälaisia vauvaan liittyviä positiivisia tai negatiivisia unia olette nähneet?
Taitaa olla tavallista ja asiaan kuuluvaa että äiti näkee peloistaan ja muista tunnoistaan unia.
Viime yönä näin unta että lähdettiin miehen kanssa kauppaan ja jätettiin vauva yksin kotiin! Siinä kului joku 6 tuntia ja sitten kun oltiin kotimatkalla tajusin mitä oikein olin mennyt tekemään ja olin kauhusta kankea ajatellessani miten vauva yksin itkee kotona. Siis hirveä uni ja ihmettelin miten saatoin olla niin tyhmä että jätin vauvan yksin, miksen ottanut mukaan!
No nyt puuhailemaan, jos sais edes pyykkejä pestyksi kun Vauve nukahti äsken.
t. Heini