Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (5268)
Väittääkö sama assburger, että lapset ovat niin kylmiä ja tunteettomia ja rahanahneita, että viettäisivät aikaa kiduttajansa seurassa jopa lomamatkoja tehden toiveena saada jotain osuuksia tulevista koppikorvauksista?
Oletko itse niin kylmä, tunteeton ja rahanahne, että luulet kaikkien muidenkin olevan? Itse näköjään olisit oikeudessa valehtelemassa kiduttajien puolesta kuten nyt uskot lasten tekevän maineen ja rahantulon takia.
Miksi te puhutte assburgerista liittyen noihin sekopäihin, jotka fanaattisesti pitää kiinni uskostaan Auerin syyllisyyteen.
Mä olen asperger, ja mulle on täysin selvää, että kaiken logiikan mukaan lapset puhuvat nyt aikuisina totta. Toisin ajatteleminen on kummallista tunnepohjaista mutua, jollainen on hyvin epätyypillistä autisteille.
Nää joilla on joku pakkomielle Auerin syyllisyyteen keksivät just näitä juttuja joissa syyllistävät näitä nyt jo aikuisia lapsia rahanahneiksi.
Täysjärkinen ymmärtää että ei kukaan anna minkään rahan vuoksi anteeksi tuollaisia tekoja. Myös isosiskolleen ja Jenssille haluavat oikeutta vaikka näitä ei ole mitään rahaa tulossa.
Tämön lisäksi eivät ole tekemisissä heitä oikeasti kiduttaneiden kanssa eli sijaisvanhempien, sen sijaan haluavat olla siskonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Lapsi ei todellakaan unohda tekoja ja tarvitse erillisiä muistilappuja kertoakseen tapahtumat. Miksi lapset eivät kertoneet kaikkia tapahtumia heti vaan juuri lomilla kun lapset eivät olleet sijaisvanhempien kotona?"
Onhan siellä voinut olla muistilaput sijaisvanhempia itseään varten, jotta muistaisivat videoida kaiken lasten heille kertoman syyttäjälle.
Perhe oli viettämässä jokakesäistä veneilylomaansa ja vapauttava päätös tuli Annelille kesken sen eli heinäkuussa 2011. Osa videoista tehtiin jo veneellä, osa kotona sohvalla ja auton takapenkillä. Lapset vietiin heti haastatteluihin. Niiden jälkeen perhe halusi kenties rentoutua muualla kuin kotona ja tarjota jotain mukavia muistoja? Nuorin tyttö rupesi kuitenkin tekemään jotain pyllynkaivelua, mikä johti seri tarinoiden paljastamiseen.
Ei mennyt näin. Anneli pääsi vapaaksi toukokuussa 2011. Lasten piti aloittaa tehostettu tapailu ja kotilomailu koska heidän oli tarkoitus muuttaa äidille takaisin kun tuomio on lainvoimainen. Arille ei nämä tapaamiset käyneet vaan yritti niitä estää, lyhentää ja lopulta vei lapset veneilemään. En ymmärrä edes miten sossu antoi niin tapahtua. Lasten jälleenyhdistäminen biovanhemman kanssa on paljon tärkeämpää kuin sijaisperheen lomanvietto.. varsinkin kun oma vene eikä töitä muualla niin olis voinut veneillä koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te puhutte assburgerista liittyen noihin sekopäihin, jotka fanaattisesti pitää kiinni uskostaan Auerin syyllisyyteen.
Mä olen asperger, ja mulle on täysin selvää, että kaiken logiikan mukaan lapset puhuvat nyt aikuisina totta. Toisin ajatteleminen on kummallista tunnepohjaista mutua, jollainen on hyvin epätyypillistä autisteille.
Täällä on tuo yksi assburger joka puhuu taustanauhoista, suojakilvistä ja uskoo että alastomina juostiin rivitalon pihalla dildot otsissa, ja punttisalilla vietettiin orgioita joissa muita talon muita lapsia oli mukana. Hän jauhaa näitä juttuja aamusta iltaan. Hän on selvästi autisti eikä ymmärrä lukemaansa, mutta en usko että kaikki autistit ovat noin vähä-älyisiä, suuri osa on aivan normaalilla älyllä varustettuja.
Vierailija kirjoitti:
"--- Arin ja annelin vanhemmilla ei kummoista omaisuutta ole. Lakiosuuden saa joka tapauksessa. Jos pitää paikkansa että Ari on isä sä kuolinvuoteella raivonnut annelin pedofiliasta niin toivon todella että näin isänpäivän kunniaksi huomioimme samalla sen, että todella sairaasti toimittu."
Anneli vei Arilta suhteen vanhempiinsa, kun nämä asettuivat Annelin puolelle, lapsia vastaan. En siis yhtään ihmettele Arin väitettyä tunteenpurkausta Annelia kohtaan. Sitäpaitsi tuo kohtaus on vain Jensin siskon Suskun kertomaa ja siten tarkoitettu Arin mustamaalaamiseksi. Usein perinnöissä ei ole kyse rahasummista vaan siitä, ketä vanhemmat ovat enemmän rakastaneet. Reijo ja Agneta asettuivat Annelia puolustamaan. Nytkin Anneli hiertää puukkoa haavassa ja kertoilee lehtihaastattelussa, kuinka kävi tytön kanssa mummia katsomassa. Kaikkein törkeintä on väittää, että lapset olisivat olleet vastaavanlaisesti vankilassa kuin hän ja Jens.&nb
Anneli ei kyllä vienyt suhdetta, Ari teki sen ihan itse. Arin ja Minnan aloitteesta kaikki sukulaiset suljettiin lopulta ulos lasten elämästä. Ei ainoastaan vanhemmat vaan myös Jukan sukulaiset. Lapset valehtelivat ja katuvat sitä nyt ja yrittävät paikata välejään myös mummiin. Miten se on veitsen hieromista haavoihin?! Ari kimpaantui kun vanhemmat eivät uskoneet lasten tarinoita, siis niitä joista suurinta osaa ei uskonut oikeuskaan ja nyt loputkin tarinat on kerrottu valheiksi. Ari jos olisi ollut fiksu poika, ei olis lähtenyt syyttäjän matkaan ja alkanut kysellä tapahtumista ja johdattelemaan. Näinhän sen kuuluu mennä, sijaisperheen ei todellakaan ole se taho jossa tämmösiä tarinoita kuulustellaan, videoidaan. Jos lapsi oma-aloitteisesti tuottaa jotain, hänet tulee välittömästi toimittaa vastuusosiaalityöntekijän ilmoittamaan paikkaan haastateltavaksi. Nythän tarinat lähti siitä, kun yksi tytöistä joutui kurjaan pelottavaan välikäteen veneellä tapahtuneen naarmuttamusen/viiltelyn vuoksi, pelkäsi saavansa rangaistuksia (pelottavaa ensisestään kun pitäisi reissussa olla) ja paikkasi tilanteen kertomalla nopeasti jotain minkä tiesi tyydyttävän Aria ja minnaa
Vierailija kirjoitti:
Assburger valitti että puolustus tuo videoita yrittääkseen hämärryttää liioitelluilla tarinoilla.
Videot ovat syyttäjältä, syyttäjä ne tuo. Syyttäjä esittää saman materiaalin kuin aiemminkin, jonka perusteella tuomiot on annettu.
Lopeta siis puolustuksen haukkuminen jos et tuon vertaa tajua!
Etkö osaa lukea suomen kieltä? En ole missään tuollaista väittänyt. En tiennytkään, ett olet noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tuo yksi assburger joka puhuu taustanauhoista, suojakilvistä ja uskoo että alastomina juostiin rivitalon pihalla dildot otsissa, ja punttisalilla vietettiin orgioita joissa muita talon muita lapsia oli mukana. Hän jauhaa näitä juttuja aamusta iltaan. Hän on selvästi autisti eikä ymmärrä lukemaansa, mutta en usko että kaikki autistit ovat noin vähä-älyisiä, suuri osa on aivan normaalilla älyllä varustettuja.
Miksi ihmeessä hän olisi autisti? Mikään hänen kirjoituksissaan ei viittaa sellaiseen, vaan täysin päinvastoin. Olisi erittäin epätyypillistä käytöstä autistille tuo hänen sekopäinen meininkinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger valitti että puolustus tuo videoita yrittääkseen hämärryttää liioitelluilla tarinoilla.
Videot ovat syyttäjältä, syyttäjä ne tuo. Syyttäjä esittää saman materiaalin kuin aiemminkin, jonka perusteella tuomiot on annettu.
Etkö osaa lukea suomen kieltä? En ole missään tuollaista väittänyt. En tiennytkään, ett olet noin tyhmä.
Onko sulla vielä dissosiaatiohäiriö vai huono muisti? Vai kenties molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Juu, en ole asperger mutta tunnen kyllä muutamia autisminkirjolaisia, joilla on erinomainen kyky jaksaa rutiiniluonteisesti tehdä pikkutarkkaa tutkimustyötä. Omat näkemykseni perustuvat jo aikoinaan monista eri lähteistä selvittämieni seikkojen pohjalle. Auerin aivoitukset ovat siis minulle ennestään tuttuja, toisin kuin sellaisille, jotka vasta myöhemmin ovat kiinnostuneet Auerista.
Vierailija kirjoitti:
Auerin mies tai sen veli oli jonkun uskonnon ääri jäsen. Mutta onko Auer joku helluntailainen babtisti ?
Sellaisia ei ole olemassakaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä väitin että sinä olet sen kirjoittanut? Kyllä tuon kirjoittaja tietää kuka hän on. Jos se et ole sinä niin miksi otat kantaa? Oletko sinäkin vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lapsi ei todellakaan unohda tekoja ja tarvitse erillisiä muistilappuja kertoakseen tapahtumat. Miksi lapset eivät kertoneet kaikkia tapahtumia heti vaan juuri lomilla kun lapset eivät olleet sijaisvanhempien kotona?"
Onhan siellä voinut olla muistilaput sijaisvanhempia itseään varten, jotta muistaisivat videoida kaiken lasten heille kertoman syyttäjälle.
Perhe oli viettämässä jokakesäistä veneilylomaansa ja vapauttava päätös tuli Annelille kesken sen eli heinäkuussa 2011. Osa videoista tehtiin jo veneellä, osa kotona sohvalla ja auton takapenkillä. Lapset vietiin heti haastatteluihin. Niiden jälkeen perhe halusi kenties rentoutua muualla kuin kotona ja tarjota jotain mukavia muistoja? Nuorin tyttö rupesi kuitenkin tekemään jotain pyllynkaivelua, mikä johti seri tarinoiden paljastamiseen.
Ei mennyt näin. Anneli pääsi vapaaksi toukok
Kyllä se vapauttava tuomio tuli vasta heinäkuussa 2011, kuten kerroin. Anneli oli toki laskettu vapaalle jalalle sitä odottelemaan. Mutta oikeudessa tuli ilmi, että kesäkuussa 2011 pidetyssä perhetapaamisessa pienemmät lapset olivat ruvenneet hyperventiloimaan, kun olivat nähneet isosiskon äitinsä kanssa. Ei tuollaisen jälkeen olisi noin vain suostuttu antamaan lapsia Annelille, vaikkei sijaisperhe olisikaan lähtenyt veneretkelle, jollaisen he joka kesä tekivät. Tarkoitus oli joka tapauksessa odottaa hovin vapauttavaa päätöstä virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, en ole asperger mutta tunnen kyllä muutamia autisminkirjolaisia, joilla on erinomainen kyky jaksaa rutiiniluonteisesti tehdä pikkutarkkaa tutkimustyötä. Omat näkemykseni perustuvat jo aikoinaan monista eri lähteistä selvittämieni seikkojen pohjalle. Auerin aivoitukset ovat siis minulle ennestään tuttuja, toisin kuin sellaisille, jotka vasta myöhemmin ovat kiinnostuneet Auerista.
Autismin kirjolla oleva ei tosiaan kuvittelisi jonkun vieraan ihmisen aivoitusten olevan hänelle tuttuja jos ei edes tunne kyseistä ihmistä henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan asperger uskoisi tuollaiseen puppuun 😃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat väärän todistuksen kanssakirjoittajastasi. Luuletko, että tuo henkilöön menevä manipulointiyrityksesi onnistuu? Kaikkea mainitsemistasi yksityiskohdista pidän uskottavina paitsi tuosta kuntosalikohdasta en osaa sanoa vielä mitään, kun en ole nähnyt, mitä ja miten siitä kerrotaan. Et vaivautuisi hyökkäämään persoonaani kohtaan, ellet pitäisi minua tavallista fiksumpana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"--- Arin ja annelin vanhemmilla ei kummoista omaisuutta ole. Lakiosuuden saa joka tapauksessa. Jos pitää paikkansa että Ari on isä sä kuolinvuoteella raivonnut annelin pedofiliasta niin toivon todella että näin isänpäivän kunniaksi huomioimme samalla sen, että todella sairaasti toimittu."
Anneli vei Arilta suhteen vanhempiinsa, kun nämä asettuivat Annelin puolelle, lapsia vastaan. En siis yhtään ihmettele Arin väitettyä tunteenpurkausta Annelia kohtaan. Sitäpaitsi tuo kohtaus on vain Jensin siskon Suskun kertomaa ja siten tarkoitettu Arin mustamaalaamiseksi. Usein perinnöissä ei ole kyse rahasummista vaan siitä, ketä vanhemmat ovat enemmän rakastaneet. Reijo ja Agneta asettuivat Annelia puolustamaan. Nytkin Anneli hiertää puukkoa haavassa ja kertoilee lehtihaastattelussa, kuinka kävi tytön kanssa mummia katsomassa. Kaikkein törkeintä on väittää, että lapset olisivat ollee
Ilman Annelin seksuaalirikosta lapsia kohtaan ei oltaisi nyt tässä. Murha olisi ehkä vielä anteeksi annettu. Annelin olisi vihdoin syytä ottaa vastuu teoistaan. Hän luuli varmaan, että on hyvä idea antaa lapset veljelleen, koska pystyisi kontrolloimaan asioita itseään tyhmemmän veljen kanssa. Vanhin tyttö munasi kaiken, kun rupesi häiriköimään perheessä ja joutui sieltä pois. Annelilla ei ollut enää apuria talossa, joka olisi pelotellut pienemmät hiljaisiksi. Yhdessä perhetapaamisessakin sairaanhoitaja näki, miten tyttö pyrki ilmeillään hiljentämään nuorempien puheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä väitin että sinä olet sen kirjoittanut? Kyllä tuon kirjoittaja tietää kuka hän on. Jos se et ole sinä niin miksi otat kantaa? Oletko sinäkin vähän yksinkertainen?
Gaslighting
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismin kirjolla oleva ei tosiaan kuvittelisi jonkun vieraan ihmisen
Etkös itsekin ole mennyt noiden aikuistuneiden lasten päiden sisälle, kun tiedät niin tarkkaan heidän "viattomat" motiivinsa?