Eropäätöksen jälkeen viikonloppu saman katon alla
Miten toimia? Pitääkö olla "yhdessä" ja keskustella kun yhdessä ei olla vietetty aikaa muutenkaan juuri. Toinen haluaa jatkaa ja olen päätöksen tehnyt. Asunto odottaa viikon päästä. Ahdistavaa.
Kommentit (34)
Pullo viinaa kummallekin, mutta veitset, puukot ja astalot piiloon!
No tietenkin hoivaat häntä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Säälipillua lohtukullia.
Niinkö itse tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälipillua lohtukullia.
Niinkö itse tekisit?
Kyllä
"Eropäätöksen jälkeen viikonloppu saman katon alla
Miten toimia? Pitääkö olla "yhdessä" ja keskustella kun yhdessä ei olla vietetty aikaa muutenkaan juuri. Toinen haluaa jatkaa ja olen päätöksen tehnyt. Asunto odottaa viikon päästä. Ahdistavaa."
Varo ettet pääse hengestäs tommosessa kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin elää omaa elämäänsä. Ei ole pakko keskustella.
Juuri tuli vaatimaan keskustelua.
Toivottavasti ap ei päädy uutisiin "mies tappoi vaimonsa".
Jos eropäätös on yksipuolinen, niin pitäisi olla sen verran pelisilmää, että itsellä on toinen majoitus katsottuna heti - ei viikon päästä. Hotelli, ystävät, sukulaiset jne.
En tiedä, jotenkin se varmaan menee. Oma ukko teki eropäätöksen myös ilmoitusluontoisesti ja aikoo jäädä tähän asumaan. Minulla ja lapsilla ei ole mikään kiire mihinkään ainakaan ennen harkinta-ajan umpeutumista, järjestelen asioita rauhassa. Mihinkään g h e ttoon ei lähdetä vuokralle, vaan lapset saavat muuttaa suoraan pysyvään kotiinsa. Ukko oli monttu auki kun kuuli tästä suunnitelmasta, luuli kai voivansa tuoda tänne heti uuden emännän asumaan, mutta olisi ajatellut sitä aikanaan ennen kuin pani poikueen alulle.
Oletteko 14-vuotiaita vai miksi palstalaisten mielestä on epänormaalia, että yksipuolisen eroilmoituksen jälkeen keskustellaan siitä, mitä on tapahtunut ja mikä eroon johti? Jos siis ihan aikuisista ihmisistä kyse ja avioliitosta tai pitkästä avoliitosta, eikä eron syy ole ilmeinen, kuten alkoholismi tai väkivalta. Moni pari käy jopa pariterapiassa eron jälkeen käsittelemässä asioita.
Nukkuisin.