Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö ei kyllä vaikuta parisuhteen saamiseen

Vierailija
26.09.2025 |

Se pitäisi jokaisen tajuta. T. Valis 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten taas tule inisemään, että miksi täällä ilkeillään. Itse teet ihan samaa!

Miten tämä on ilkeilyä? Kyllä me rumatkin kelpaamme parisuhteisiin.ap

Niin, sellaiseen parisuhteeseen, jollaisia useimmat ihmiset näkee vain pahimmissa painajaisissa. Ethän sinä itsekään viihdy siinä. 

Vierailija
22/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä toiset pariskunnat tehdä mitä tykkää ja kaivata omaa aikaa, huomioida toisiaan. Meillä se vaan on eri lailla.ap

Tulihan se sieltä TAAAS; MINÄMINÄMINÄMINÄ!!!

On sun miehelläs kestämistä, jos oikeasti olet tuommoinen. Tämänkin aloituksen tarkoitus on kyllä vaan ärsyttää, että saat jokapäiväisen tollon "hupisi" jälleen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten taas tule inisemään, että miksi täällä ilkeillään. Itse teet ihan samaa!

Miten tämä on ilkeilyä? Kyllä me rumatkin kelpaamme parisuhteisiin.ap

Niin, sellaiseen parisuhteeseen, jollaisia useimmat ihmiset näkee vain pahimmissa painajaisissa. Ethän sinä itsekään viihdy siinä. 

Mutta alkuvuosina viihdyin. ap

Vierailija
24/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, jos prismassa katsoo pariskuntia. On ihan joka lähtöön ja menoon. Kaikennäköisiä ja kokoisia.

Mutta mistä tiedät, ettei ulkonäöllä ole ollut osuutta? Kauneus on katsojan silmissä. Ei kaikki jaa sinun mieltymyksiä, jokaisella kun on omat mieltymykset.

Vierailija
25/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, jos prismassa katsoo pariskuntia. On ihan joka lähtöön ja menoon. Kaikennäköisiä ja kokoisia.

Mutta mistä tiedät, ettei ulkonäöllä ole ollut osuutta? Kauneus on katsojan silmissä. Ei kaikki jaa sinun mieltymyksiä, jokaisella kun on omat mieltymykset.

Eipä niin. Siksipä ulkonäkö voi olla mitä vaan.

Vierailija
26/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin...

Vierailija
27/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun kohdalla ei todellakaan ole vaikuttanut. Ja teillä on niin ihanteellinen suhde, ettei paremmasta tietoa😆

Tämä. Pariskunta, joka ei koskaan tee mitäään yhdessä ja joka suorastaan inhoaa toisiaan. Sellaista parisuhdettahan jokainen haluaa. Ennemmin olisin yksin.

Vierailija
28/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun kohdalla ei todellakaan ole vaikuttanut. Ja teillä on niin ihanteellinen suhde, ettei paremmasta tietoa😆

Tämä. Pariskunta, joka ei koskaan tee mitäään yhdessä ja joka suorastaan inhoaa toisiaan. Sellaista parisuhdettahan jokainen haluaa. Ennemmin olisin yksin.

Eihän se alkuvuosina niin ollut. Monella muullakin loppuu rakkaus jossain vaiheessa.ap

Vierailija
29/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se alkuvuosina niin ollut. Monella muullakin loppuu rakkaus jossain vaiheessa.ap

Mutta vain hyvin tyhmä jää sellaiseen liittoon.

Vierailija
30/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan halua todella rumaa, mutta en myöskään liian hyvännäköistä kumppania. Pääasia on silti, ettei ole tyhmä ja ilkeä. Se on se pahin yhdistelmä.

Typeryys yhdistettynä tehokkaaseen aikaansaavuuteen on myös paha.

Vierailija
31/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille pitäisi ihan vaan kelvata, kuka vaan koska sinäkin olet kelvannut ja sulle on kelvannut. No, näitä samalla tavalla ajatteleviahan riittää.

Onneksi kaikilla on oikeus muiden arvostelusta ja suoranaisesta vihasta riippumatta elää, valita ja olla olemassa eri tavalla.

Tyytyjät vaikuttavat tosin aika onnettomilta ja oudon kiinnostuneilta niistä, jotka eivät tyydy...

Vierailija
32/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että kaikennäköiset ja -kokoiset ihmiset kyllä solmivat jopa ihan kestäviä parisuhteita, eli ei ulkonäkö yleensä ole absoluuttinen este.

Sen sijaan yhä suuremmaksi esteeksi muodostuu ihmisten odotusten ja realiteettien kohtaamattomuus. Kuten HS hiljattain hyvin kirjoitti, siinä missä kauan, kauan sitten puolisoa katsottiin omasta kylästä, tuli teknologinen kehitys tekemään meille karhunpalveluksen: ensin laajennettiin hakukenttää polkupyörässä naapurikyliin, sitten junilla ja busseilla ja autoilla ympäri maata, sitten lentokoneilla jo ympäri maailman, ja nyt ei tarvitse edes poistua omasta kodistaan "metsästämään". Ihmisillä, niin miehillä kuin naisilla, on aivain vinksahtanut käsitys siitä millaista kumppaniehdokasta voisi realistisesti tavoitella. Tuloksena on loputon sarja torjuntoja, jotka aika nopesti katkeroittaa.

Suurempi kysymys on että mitä tälle voisi tehdä? Miten ihmiset voisi taas "kalibroida" näkemään saavutettavan kumppaniehdokkaan myös toivottavana kumppaniehdokkaana? En minä vaan tiedä. Mutta tiedän että sorrun kyllä itsekin tähän ajatteluun, vaikken haluaisi.

Vierailija
33/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No työn takia olen jäänyt.ap

Vierailija
34/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No työn takia olen jäänyt.ap

Nämä sun sadat tekosyyt on jo tuhansia kertoja kuultu. Ei tartte jankata enempää.

Vierailija
35/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan halua todella rumaa, mutta en myöskään liian hyvännäköistä kumppania. Pääasia on silti, ettei ole tyhmä ja ilkeä. Se on se pahin yhdistelmä.

Typeryys yhdistettynä tehokkaaseen aikaansaavuuteen on myös paha.

Tämä on harvinaisen totta =D Laiska ja tyhmä ei ole pahin mahdollinen ihmistyyppi, vaan ahkera ja tyhmä. Saa niin paljon enemmän tuhoa aikaiseksi.

Vierailija
36/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pinnallista tämä ulkonäön korostuminen, kun ajatellaan parisuhdetta. Sitä paitsi jos nainen on ruma, niin hyvähän se vain on, koska silloin kukaan ei häntä varasta.

Vierailija
37/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan kova tarve valehdella itsellesi ja muille, että ihan "onnellinen" ja "tyytyväinen" olet. Täällä on kymmeniä aloituksia siitä, kuinka sun lapsuus, nuoruus jne. olivat ihan kamalia ja "olispa elänyt toisin".

Ja myös sitä, mitä tekisit jos olisi terveyttä, rahaa...Ja sitten näitä, kun jollain on niiiin itsenäinen, hieno elämä minkä itsekin haluaisit.

Tai tuolla ihmisellä on tuollainen, tuon hintainen upea talo. Ja heti, jos joku sanoo ettei kannata kadehtia niin alkaa vänkääminen "En mä oo kade, olen ihan tyytyväinen"🤯🤯🤯🤯🤣🤣🤣🤣🤣

Ja kaikki hampaattomuudet, sairaudet...Olen jo tottunut ja sitten sekunnin päästä ilmestyy aivan päinvast. aloitus; Oi, kun saisin implantit!

Vierailija
38/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan kova tarve valehdella itsellesi ja muille, että ihan "onnellinen" ja "tyytyväinen" olet. Täällä on kymmeniä aloituksia siitä, kuinka sun lapsuus, nuoruus jne. olivat ihan kamalia ja "olispa elänyt toisin".

Ja myös sitä, mitä tekisit jos olisi terveyttä, rahaa...Ja sitten näitä, kun jollain on niiiin itsenäinen, hieno elämä minkä itsekin haluaisit.

Tai tuolla ihmisellä on tuollainen, tuon hintainen upea talo. Ja heti, jos joku sanoo ettei kannata kadehtia niin alkaa vänkääminen "En mä oo kade, olen ihan tyytyväinen"🤯🤯🤯🤯🤣🤣🤣🤣🤣

Ja kaikki hampaattomuudet, sairaudet...Olen jo tottunut ja sitten sekunnin päästä ilmestyy aivan päinvast. aloitus; Oi, kun saisin implantit!

Eihän tässä ollut lainkaan tuollaista asioista kyse. Tässä oli kyse siitä, että vaikka ihminen olisi ulkonäöllisesti millainen tahansa, nii  hänellä on mahdollisuus parisuhteeseen.ap

Vierailija
39/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin absurdia, että tosiaan hyvin usein jotkut tuovat esille sitä kuinka "tyytyväisiä" he ovatkaan vaatimattomaan elämäänsä, "ihan tavalliseen/ tyydyttävään" parisuhteeseensa yms. Miksi sitä sitten kuitenkin pitää korostaa ja mainostaa, jos kerran on niin "tyytyväinen"?

Eikö oikeasti tyytyväinen vain elä sitä elämäänsä, eikä korosta sitä ja hiero muiden naamaan? Haluavat ilmeisesti kuitenkin muiden hyväksyntää ja kehuja.

Samaahan tekevät ne, jotka aina kehuvat kuinka hyvin heillä menee; On rahaa, rakkautta ja ties mitä. Esimerkkinä Harlinit. 

Sitten ihmettelevät, miksi ihmiset alkavat ajan mittaan karttaa heidän seuraansa...

Vierailija
40/42 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olithan sä sentään nuorena ihan Kauniiden ja Rohkeiden Carolinen näköinen, älkää nyt vaan unohtako sitä! On sekin "saavutus"😆

Kun geeneillä ei IKINÄ ole ulkonäönkään suhteen "mitään" osuutta, ihan itse jokaikinen on sen ulkonäkönsä ansainnut...Eiku🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi