Ei kai tällaisella syömisellä pitäisi lihoa?
Nainen jonka bmi on 26. Olen laihtunut jo ja jatkan, mutta nyt on odotettava 1. päivään rahaa ja syötävä mitä on.
Aamupala:
1 viipale ruisleipää, ohuelti margariinia 40 %, viipale kermajuustoa (oli nyt pakko ostaa halvinta xtraa)
keitetty kananmuna
2 dl banaanijogurttia
kahvi + 1 dl kevytmaitoa + makeutustabletti
Lounas:
2 keitettyä perunaa
5 kalapuikkoa
pieni annos kevytkermaviilikastiketta
Välipala:
kahvi + 1 dl kevytmaitoa + makeutustabletti
2 appelsiinikeksiä
Päivällinen:
2 keitettyä perunaa
4 kalapuikkoa
pieni annos kevytkermaviilikastiketta
Iltapala:
kaurapuuro (1 dl hiutaleita), vehnäleseitä, pinnalle makeutusjauhetta
tee + vähän kevytmaitoa + makeutustabletti
Kommentit (56)
Pelkkää hiilaria. Proteiini puuttuu täysin. Se ei ole ongelma jos käyt esim. juoksemassa joka päivä tunnin lenkin, siihen sitä hiilaria menee.
Aamupala : 550 kcal
Lounas : ainakin 600 kcal
Välipala: 150 kcal
illallinen : 500 kcal
iltapala : 200 kcal
2000 kcal yhteensä. Minä lihoaisi kovasti tuollaisella syömisellä. Mun kestää syödä 1500 kcal, jotta paino pysyy.
Kauheen määrän maitoa sä laitat kahvikupilliseen.
Mutta joo, muutama päivä ei hetkauta suuntaan eikä toiseen, vaikka kasvikset puuttuisivat ruokavaliosta kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää hiilaria. Proteiini puuttuu täysin. Se ei ole ongelma jos käyt esim. juoksemassa joka päivä tunnin lenkin, siihen sitä hiilaria menee.
Oli pakko kun ei nyt riittänyt rahat parempaan! 1. pv saan rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn kävelyllä kyllä, mutten juoksemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
2000 kcal yhteensä. Minä lihoaisi kovasti tuollaisella syömisellä. Mun kestää syödä 1500 kcal, jotta paino pysyy.
Minä olen ottanut selvää, vaikka liikun suht paljon en tarvitse kuin 1700 kcal vuorokaudessa. Eli jos istuu toimistossa päivät ja käy vaikka kävelylenkillä, ei tarvitse 2000 kcal koska ei niitä kuluta
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta tuollaisella syömisellä juurikin lihoo.
Enkä tarkoita kaloreitten määrää.
Mikään muu ei vaikuta lihomiseen paitsi kalorien määrä, toki nestettä voi kertyä jos syö paljon hiilaria ja suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, lihoisin tuolla kalorimäärällä.
Puhumattakaan siitä, että mitään ravintoaineita tuossa ei ole. Ei yhtäkään vitamiinia tai proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut selvää, vaikka liikun suht paljon en tarvitse kuin 1700 kcal vuorokaudessa. Eli jos istuu toimistossa päivät ja käy vaikka kävelylenkillä, ei tarvitse 2000 kcal koska ei niitä kuluta
Minulla kuluu tuo 1500, ja päivittäin tulee 1,5h työmatka pyöräilyä. Viikonloppuisin 45-75 min sali molempina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalassa nyt ei ainakaan ole 550kcal, ellei laita ruokalusikallista margariinia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu ei vaikuta lihomiseen paitsi kalorien määrä, toki nestettä voi kertyä jos syö paljon hiilaria ja suolaa.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheen määrän maitoa sä laitat kahvikupilliseen.
Mutta joo, muutama päivä ei hetkauta suuntaan eikä toiseen, vaikka kasvikset puuttuisivat ruokavaliosta kuten nyt.
Ei ole pieni kupillinen vaan pikemminkin mukillinen. Mutta joo, tykkään laittaa kahviin reilusti maitoa. Kunhan aloitan ruokavalion sitten kun saan rahaa, niin ajattelin ostaa sitä mantelibaristaa, jossa on kaloreita jotain 23 per desi. Eihän se makunsa puolesta paras vaihtoehto ole, mutta sillä ei ole nyt väliä, sillä haluan kahviin jotain maidonkorviketta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokosi? Sekin on aika oleellinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupalassa nyt ei ainakaan ole 550kcal, ellei laita ruokalusikallista margariinia
No ei tod. Ehkä 450 kcal olisi lähempänä totuutta.
Jätä nyt ainakin nuo kalapuikot pois, nehän on pelkkää perkkuujätettä eikä niissä mitään kalaa ole. Käytä sekin raha vaikka raejuustoon tai soijarouheeseen. Tuolla syömisellä vartalosi on varmasti melkoinen turn off...
Perunaa perunaa
itse vaihtaisin nuo heti pois ja kasviksia esim papuja, linssejä jne tilalle
Tuossa on oikein hyvä ateria rytmi ja normaali annoskoko, ja ihan hyvää normaalia arkiruokaa tuollainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko kun ei nyt riittänyt rahat parempaan! 1. pv saan rahaa.
Ap
Höpöhöpö. Kalapuikkojen sijaan soijarouhetta ja tomaattimurskaa ja sipulia ja pirkkanoita= saat proteiini- ja kasvispitoisen tomaattikastikkeen. Lisänä perunaa ja pakastevihanneksia, jotka myös halpoja. Aamupala kaurapuuro ja soijarouhe. Iltapala munakas pakastevihanneksilla.