Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita vain ahdistaa Fifty Shades of Grey elokuvat?

Vierailija
26.09.2025 |

Katsoin noista ensimmäisen elokuvan, kirjoja en ole lukenut. Itseä lähinnä ahdisti katsoa sitä alistavaa tunnelmaa siinä, kait jotain omia traumoja puski pintaan?! Eli toiset hehkuttaa noita elokuvia upeiksi ja ihaniksi niin ovat varmaan ihmisiä jotka eivät ole kokeneet kaltoinkohtelua parisuhteessa tai seksuaalisesti joutuneet alistumaan sellaiseen mihin ei ehkä itse olisi halunnut? Ajatuksia? 

En todellakaan aio katsoa muita tuon sarjan elokuvia. Ja sinänsä siis ajatuksen on kiihottava se että mies "johtaa ja määrää", mutta tuosta jotenkin puuttui sellainen lempeys ja tuntui että naisen silmissä oli pelkkää pelkoa kauhua ja ahdistusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hyväksikäytetty kuusivuotiaana, pakotettu, ja siksi minua on elämäni aikana kiihottanut alistuminen seksisessioissa, ei oikeasti arjessa tietenkään.

Mieluummin olisin elänyt elämäni ilman tätä fetissiä, osaten ottaa vastaan nautintoa suoraan ilman tuota pakottamisen mielikuvaa. Mutta ekat seksuaaliset kokemukset merkkaa aika paljon ihmisen seksuaalisuuden kehittymiselle.

Kumppanin kanssa leikittiin niitä leikkejä, mutta kyllä pidin enemmän "hellyysseksistä", jossa on välitön suora kontakti kumppaniin ilman mitään kuvitelmia tai härpäkkeitä.

Vierailija
22/22 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti kyllä, että käytin aikaa elämästäni siihen sontaan. Järkyttävän huono ja se miesnäyttelijä aika etova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän