Mies luulee että petän sitä eikä voi olla sen takia mun kanssa enää
Mutta kun en oo tehnyt mitään väärää. Miten todistan sen hänelle?
Kommentit (9)
Et voi todistaa mitenkään niin, että hän uskoisi ja luottaisi jatkossa. Anna olla! Jos hänellä on aiemmista suhteista traumoja, sinä et voi niitä korjata. Ei se ole edes sinun vastuullasi niiden ongelmien korjaaminen. Hänen olisi pitänyt itse käsitellä ne asiat ennen uutta suhdetta. Toisaalta; hän voi itse olla pettäjä. Petturit uskovat kaikkien muidenkin pettävän.
Ei kannata tuollaisen miehen kanssa jatkaa yhteiseloa. Sairaalloinen mustasukkaisuus ei parane koskaan. Et voi sitä hänelle todistaa, eikä sun tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä pettää itse ja luulee, että kaikki toimivat niin. Ehkä häntä on petetty edellisissä suhteissa ja itsetunto ei ole palautunut. Voi myös olla epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa ja jätetyksi tulemisen pelkoa. Ehkä voit kerto, ettet petä ja toivot häneltä samaa, sekä haluat vahvistaa luottamusta.
Tämä. Melko varma merkki, että mies pettää itse.
Ei sinun tarvitse todistaa mitään hänelle. Jos hän on mielenvikainen niin anna mennä.
Taidat nyt vähän juksuttaa. Puhua muunneltua totuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä pettää itse ja luulee, että kaikki toimivat niin. Ehkä häntä on petetty edellisissä suhteissa ja itsetunto ei ole palautunut. Voi myös olla epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa ja jätetyksi tulemisen pelkoa. Ehkä voit kerto, ettet petä ja toivot häneltä samaa, sekä haluat vahvistaa luottamusta.
Ei ole merkki muusta kuin mustasukkaisuudesta, joka ei ole patologinen ilmiö mikäli ei koko ajan ole mustasukkainen. Ei todellakaan kerro siitä, että mies pettäisi. M51
Anna miehen mennä. Tuosta on enää askel siihen, että hän alkaa väkivaltaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. M51