Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada kakka tulemaan?

Vierailija
26.09.2025 |

Toivun vatsan alueen leikkauksesta ja kakka ei ole tullut neljään päivään. Luulen, että vatsan kivut liittyvät osittain tähän ummetukseen. Olen syönyt paljon puuroa ja juonut runsaasti vettä. Mitä apua kokeilisitte? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivut leikkauksesta, eikö nyt hyvänen aika sentään annettu pumaska käteen. Lue siitä, vai etkö osaa lukea?

Vierailija
22/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paksusuolen tähystykseen määrätty tyhjennysaine toimii. Picoprep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taateleita.

Vierailija
24/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii kahvi. Tai jos ripulin haluat niin syö Taco Belliä

Vierailija
25/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksylitoli-sokeri, psyllium ja luumut ja liikunta, kvinoa

Vierailija
26/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selvisin juuri monen päivän ummetuksesta tällä; vedin 5-6 pussia pecorionia päivässä, 4 laxoberon tablettia ja lopuksi pruuttasin 1 microlaxin (oli viimeinen mulla kotona!) 

mulla siis kesti 2 päivää saada monen päivän tukala olo pois. Pecorionin avulla sain jo ulostettua mutta silti ummetus tuli takaisin lievempänä. Heti syömisen jälkeen tai yölläkin  turvotti ja ilmavaivat!

pecorion liuotti kovan ulosteen ja sain onneksi microlaxilla kaiken lopulta ulostettua

nyt syön kaurapuuroa ja se on kyllä rauhoittanut mun vatsan 

Vierailija
27/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse selvisin juuri monen päivän ummetuksesta tällä; vedin 5-6 pussia pecorionia päivässä, 4 laxoberon tablettia ja lopuksi pruuttasin 1 microlaxin (oli viimeinen mulla kotona!) 

mulla siis kesti 2 päivää saada monen päivän tukala olo pois. Pecorionin avulla sain jo ulostettua mutta silti ummetus tuli takaisin lievempänä. Heti syömisen jälkeen tai yölläkin  turvotti ja ilmavaivat!

pecorion liuotti kovan ulosteen ja sain onneksi microlaxilla kaiken lopulta ulostettua

nyt syön kaurapuuroa ja se on kyllä rauhoittanut mun vatsan 

Olin siis pecorionin avulla ruikulilla mutta sitä tavaraa oli suoli täynnä. tuntui että suoli oli ihan tukossa vaikka ulostin löysää tavaraa paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän