Miten saada kakka tulemaan?
Toivun vatsan alueen leikkauksesta ja kakka ei ole tullut neljään päivään. Luulen, että vatsan kivut liittyvät osittain tähän ummetukseen. Olen syönyt paljon puuroa ja juonut runsaasti vettä. Mitä apua kokeilisitte?
Kommentit (27)
Se paksusuolen tähystykseen määrätty tyhjennysaine toimii. Picoprep.
Mulla toimii kahvi. Tai jos ripulin haluat niin syö Taco Belliä
Ksylitoli-sokeri, psyllium ja luumut ja liikunta, kvinoa
Itse selvisin juuri monen päivän ummetuksesta tällä; vedin 5-6 pussia pecorionia päivässä, 4 laxoberon tablettia ja lopuksi pruuttasin 1 microlaxin (oli viimeinen mulla kotona!)
mulla siis kesti 2 päivää saada monen päivän tukala olo pois. Pecorionin avulla sain jo ulostettua mutta silti ummetus tuli takaisin lievempänä. Heti syömisen jälkeen tai yölläkin turvotti ja ilmavaivat!
pecorion liuotti kovan ulosteen ja sain onneksi microlaxilla kaiken lopulta ulostettua
nyt syön kaurapuuroa ja se on kyllä rauhoittanut mun vatsan
Vierailija kirjoitti:
Itse selvisin juuri monen päivän ummetuksesta tällä; vedin 5-6 pussia pecorionia päivässä, 4 laxoberon tablettia ja lopuksi pruuttasin 1 microlaxin (oli viimeinen mulla kotona!)
mulla siis kesti 2 päivää saada monen päivän tukala olo pois. Pecorionin avulla sain jo ulostettua mutta silti ummetus tuli takaisin lievempänä. Heti syömisen jälkeen tai yölläkin turvotti ja ilmavaivat!
pecorion liuotti kovan ulosteen ja sain onneksi microlaxilla kaiken lopulta ulostettua
nyt syön kaurapuuroa ja se on kyllä rauhoittanut mun vatsan
Olin siis pecorionin avulla ruikulilla mutta sitä tavaraa oli suoli täynnä. tuntui että suoli oli ihan tukossa vaikka ulostin löysää tavaraa paljon
Toivut leikkauksesta, eikö nyt hyvänen aika sentään annettu pumaska käteen. Lue siitä, vai etkö osaa lukea?