Nainen lähti kirjaimellisesti kävelemään kotoaan ja jätti perheensä, mikähän saa pään sekoamaan tuolla tavalla?
Onhan selvää ettei kukaan mies tuollaista katsele, onhan tuo vaarallistakin.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/1e95f754-e63b-454c-978b-58af10086e…
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen etsii itseään.
Yleensä tuo tarkoittaa että jakelee tavaraa vähä jokaiselle .
Nainen kävelee ympäri maailmaa. Mitä miehet tässä näkevät? Nainen h u o r a a ja jakelee tavaraansa ympäri maailmaa!!
Only in mens heads. Kannattaisi varmaan joskus käydä tekemässä tuolle seksipsykoosille jotain, kaikki eivät ole addikteja kuten te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them.
Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.
Vautsi teitä velhoja ja noitia, jotka jo nuorena tietävät, mitä haluavat vanhana tehdä.
On kaman vetäminen ja ympäriinsä nussiminen silti säälittävää keski-ikäisenä, kun vierestä sitä katselee.
Sinä nyt olet koko ikäsi katsonut muiden elämistä vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä, ap, ole kyse "sekoamisesta" tai kysellä jonkun miehen kestämisiä. Siinä toteutetaan jokin omassa mielessä kypsynyt ajatus, joka on suurempi sitä arkipäiväistä rutiinia. Että tuon suorituksen jälkeen voi jatkaa elämää entistä rikkaampana, kokeneempana ja henkisesti isompana.
Sinäkin, ap, ymmärtäisit, ja voisit toteuttaa itsesi kanssa jotain omaa juttuasi. Mutta sinä pelkäät. Pelkäät poistua omalta mukavuusalueeltasi. Pelko selittää valtaosan ihmisen reaktioista ja ajattelusta. Oman pelkosi takia et haluaisi antaa muillekaan vapautta tehdä jotain sellaista, joka itseäsi pelottaa. Tiedän tuon hyvin. Isäni on juuri tuollainen. Pelkuri, mutta omasta mielestään kova jätkä.
Eniten ihmiset pelkäävät sitä, ettei tule itse hyväksytyksi ja tuleekin jätetyksi. Siitähän tässä naisvihassa tätä naista kohtaan on kyse. Yksinäinen mies näkee, miten parisuhteessa oleva nainen lähteekin kävelemään. Alitajuisesti pelottaa että jos yksinäinen mies saa joskus oman naisen ja entä jos sekin unelmien nainen sitten lähtee kävelemään ja olisinkin taas yksin!! Siksi viha, siksi huorrittelu - että muut naiset ymmärtäisivät jäädä kotiin, kun näkevät miten kurjasti miehet puhuu tuosta kävelijänaisesta.
Perus naisvihaa, pelkoa naisten itsellisestä toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them.
Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.
Vautsi teitä velhoja ja noitia, jotka jo nuorena tietävät, mitä haluavat vanhana tehdä.
On kaman vetäminen ja ympäriinsä nussiminen silti säälittävää keski-ikäisenä, kun vierestä sitä katselee.
Sinä nyt olet koko ikäsi katsonut muiden elämistä vierestä.
Toivon, että näin olisi. Kyllä ne päihteet ovat minunkin elämääni hallinneet ja en voi ymmärtää että joku tuhoaa omansa vielä keski-iässä.
🔴Vierailijat kirjoittivat:
'Nainen etsii itseään.'
'Yleensä tuo tarkoittaa että jakelee tavaraa vähä jokaiselle.'
'Nainen kävelee ympäri maailmaa. Mitä miehet tässä näkevät? Nainen h u o r a a ja jakelee tavaraansa ympäri maailmaa!!
Only in mens heads. Kannattaisi varmaan joskus käydä tekemässä tuolle seksipsykoosille jotain, kaikki eivät ole addikteja kuten te.'
Alin kommentti voisi olla minun. Liekari on jo 56, eli myöhäiskeski-ikäinen.
Ei 36 tai 46, jolla vielä peruskouluikäisiä kasvatettavia kotonaan.
Projekti maailmanymp.kävely vienee kokonaiset 5 vuotta.
Liekari ollut reissussa nyt vuoden.
Ei hän takuulla lähes kuusikymppisenä naisena seksilomille lähtenyt t4varaansa jakamaan/mun44 vonkaamaan.
Hän lähti ylittämään itsensä.
Vain miehet saa lähteä ja jättää perheensä? Eihän noilla ole alaikäisiä lapsiakaan.
Ymmärrän tuota tapausta. Hänen ei tarvitse kuolinvuoteella katua, ettei uskaltanut elää kuten halusi. Itsekin haluaisin tehdä paljon pienemmän irtioton mutta en uskalla. Jokunen vuosi sitten tajusin millaista elämää haluaisin elää. Aloin liikkumaan paljon luonnossa ja olin poissa 3-10h vapaapäivinä. Koin vihdoin eläväni ja olin täynnä virtaa. Seurauksena vihainen vaimo koska olisi pitänyt olla kotona hänen kanssaan. Melkein tuli ero. Lapset jo isoja eikä asu kotona. Harrastus loppui. Vaimo on nykyään tyytyväinen, itse kärsin salaa. En tiedä kauanko jaksan.
Mistä nämä elämänsä maailmalla kävelevät saavat rahansa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuota tapausta. Hänen ei tarvitse kuolinvuoteella katua, ettei uskaltanut elää kuten halusi. Itsekin haluaisin tehdä paljon pienemmän irtioton mutta en uskalla. Jokunen vuosi sitten tajusin millaista elämää haluaisin elää. Aloin liikkumaan paljon luonnossa ja olin poissa 3-10h vapaapäivinä. Koin vihdoin eläväni ja olin täynnä virtaa. Seurauksena vihainen vaimo koska olisi pitänyt olla kotona hänen kanssaan. Melkein tuli ero. Lapset jo isoja eikä asu kotona. Harrastus loppui. Vaimo on nykyään tyytyväinen, itse kärsin salaa. En tiedä kauanko jaksan.
Ja heti tuli alanuolia. Tästä syystä en tästä puhu kenellekään. En vaimolle, lapsille tai ystäville. Jos uskaltaisin, ottaisin eron, irtisanoutuisin töistä, myisin kaiken ja ostaisin erittäin halvan asunnon jostain syrjempää metsän keskeltä. Lopun elämäni max 20-30 vuotta eläisin nykyisen suurehkon omaisuuden osituksen jälkeen ilman töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti tuli alanuolia. Tästä syystä en tästä puhu kenellekään. En vaimolle, lapsille tai ystäville. Jos uskaltaisin, ottaisin eron, irtisanoutuisin töistä, myisin kaiken ja ostaisin erittäin halvan asunnon jostain syrjempää metsän keskeltä. Lopun elämäni max 20-30 vuotta eläisin nykyisen suurehkon omaisuuden os
No miksi et uskalla erota? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parempi näin Tainalle. Aika ankealta kotihiireltä kuulostaa tuo mies.
Kotihiireltä kun ei halua lähteä matkalle maailman ympäri kävellen? Oletko tyhmä vai esitätkö vain. Ei ole montaa ihmistä maailmassa jotka tuohon lähtisi.
Hyvin huomaa palsta mammojen tekopyhyyden. Jos kyse olisi miehestä joka lähtee niin mammat itkisivät, nyt kun toistepäin niin ylistävät tämmöistä itsekkyyttä. Mies teki oikein kun jätti, itse jättäisin samantien kun toinen ilmoittaa lähtevänsä niin voi samantien alkaa etsimään uutta. Onneksi naiseni on kunnollinen eikä tekisi tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen etsii itseään.
TAI VOIMAANTUNUT,TAI HULLU.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä, ap, ole kyse "sekoamisesta" tai kysellä jonkun miehen kestämisiä. Siinä toteutetaan jokin omassa mielessä kypsynyt ajatus, joka on suurempi sitä arkipäiväistä rutiinia. Että tuon suorituksen jälkeen voi jatkaa elämää entistä rikkaampana, kokeneempana ja henkisesti isompana.
Sinäkin, ap, ymmärtäisit, ja voisit toteuttaa itsesi kanssa jotain omaa juttuasi. Mutta sinä pelkäät. Pelkäät poistua omalta mukavuusalueeltasi. Pelko selittää valtaosan ihmisen reaktioista ja ajattelusta. Oman pelkosi takia et haluaisi antaa muillekaan vapautta tehdä jotain sellaista, joka itseäsi pelottaa. Tiedän tuon hyvin. Isäni on juuri tuollainen. Pelkuri, mutta omasta mielestään kova jätkä.
Hienoja sanoja joilla koitat peitellä sitä ettet uskalla ottaa vastuuta elämässä. Jos haluat elää itsekkäästi ja tehdä mitä huvittaa niin sinkkuna se onnistuu hyvin. Jos olet parisuhteessa niin silloin kaksi ihmistä jakaa elämän ja tietenkin se rajoittaa molempien elämää.
Mun isänisä lähti myös. Isäni oli silloin 11 vuotias kun hänen isänsä vaan häippäsi.
Paitsi ulkomaille ei häippässyt. Lähti vaan muuten vaan kävelylle eikä koskaan palannut takaisin kotiin.
Löytyi sitten myöhemmin toiselta paikkakunnalta uuden perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vain miehet saa lähteä ja jättää perheensä? Eihän noilla ole alaikäisiä lapsiakaan.
Huono argumentti. Lapsen logiikkaa tämä että joskus joku tekee väärin niin nyt sinäkin saat tehdä väärin. Kasva aikuiseksi ja lopeta mies vihasi levittäminen, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä elämänsä maailmalla kävelevät saavat rahansa?
Lompakko jalkojen välissä.
Tuttavani kertoi reppureissustaa ympäri eurooppaa naiskaverinsa kanssa. Tuo nainen oli kovin innokas nussimaan niin tuttavalleni tuli järkytyksenä että koko reissun huumeet olivat ilmaisia kun nainen jakoi pillua katunekruille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sopisi vaimon kanssa milloin liikut luonnossa ja milloin olette yhdessä. Se ei ole vaikea. Miksi pitäisi liiallisuuksin mennä tai kokonaan luopua. Sopikaa yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti tuli alanuolia. Tästä syystä en tästä puhu kenellekään. En vaimolle, lapsille tai ystäville. Jos uskaltaisin, ottaisin eron, irtisanoutuisin töistä, myisin kaiken ja ostaisin erittäin halvan asunnon jostain syrjempää metsän keskeltä. Lopun elämäni max 20-30 vuotta eläisin nykyisen suurehkon omaisuuden os
Turha odottaa täällä miehenä sympatiaa. Kai ymmärrät että tämä palsta on feministien suomen suurin keskittymä?