Saan aina perääni miehiä, jotka
Saan aina perääni miehiä, jotka ovat hyvännäköisiä ja periaatteessa kunnollisia (ei koskaan mitään rikollisia), mutta heihin liittyy aina jokin trauma, mikä vaikuttaa heidän käytökseensä myrkyllisesti. Minullakin on omia traumoja, mutta pyrin parhaani mukaan välttämään myrkyllistä käytöstä ja katkaisemaan yhteyden heti, kun huomaan ongelmia. Olen kuitenkin ihan väsynyt ja kyllästynyt tähän. Monet luulevat ns. omistavansa minut, koska olen joskus jutellut heille mukavasti. Ehkä antanut anteeksi jonkin huonon käytöksen, koska olen naiivisti kuvitellut, ettei asia toistu enää. Nytkin olen katkaissut väiit yhteen, joka kirjoitti minulle törkeästi, mutta hän ei sitä näköjään hyväksy. Hän on ottanut nyt kaksi kertaa yhteyttä välien katkaisun jälkeen. En tavallaan haluaisi olla ilkeä, ja tiedän kyllä, että tuossakin miehessä on paljon hyviä piirteitä, mutta minä en voi hyväksyä myrkyllistä käytöstä, se on selvää... siksi minun on pysyttävä kaukana hänestä. Miten itse toimisit, jos saisit perääsi tällaisia miehiä? Kaikista en jaksa edes selostaa...
Kommentit (23)
Missä tapaat noita miehiä? Baarissa? Tinderissä?
Kunnon miehen löydät yleensä liikunnallisista harratuksista tai yliopistolta.
Ihmisellä on taipumus toistaa lapsuuden tärkeintä kiintymysmallia.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa en käy lähestulkoon ikinä. Livenä haluaisin tavata miehet ensisijaisesti, mutta ei minua kukaan lähesty. Siksi nämä tapahtuvat netissä. Pidän aina hyvää huolta hygieniasta, olen siisti ja rauhallinen, kauniiksi kehuttu moneen kertaan ja olen itsekin tyytyväinen peilikuvaani. Eli se, että minua ei lähestytä livenä ei johdu siitä, että olisin jotenkin vastenmielinen, haiseva tai jotain. Olen harkinnut avointa yliopistoa netissä... Mutta saisinkohan sieltäkään mitään ns. kontakteja...
Vierailija kirjoitti:
Ethän lähesty tuntemattomia miehiä julkisilla paikoilla.
t. miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa en käy lähestulkoon ikinä. Livenä haluaisin tavata miehet ensisijaisesti, mutta ei minua kukaan lähesty. Siksi nämä tapahtuvat netissä. Pidän aina hyvää huolta hygieniasta, olen siisti ja rauhallinen, kauniiksi kehuttu moneen kertaan ja olen itsekin tyytyväinen peilikuvaani. Eli se, että minua ei lähestytä livenä ei johdu siitä, että olisin jotenkin vastenmielinen, haiseva tai jotain. Olen harkinnut avointa yliopistoa netissä... Mutta saisinkohan sieltäkään mitään ns. kontakteja...
Miksi kukaan kunnollinen mies lähestyisi naista julkisella paikalla?
t. mies
Enkä ole missään nimessä mikään nettieläjä, vaikka omalla tavallani koukussa olenkin. Ihan mieluusti heitän netit syrjään ja elän oikeassa elämässä. Tämä vain on tätä, kun livenä ei yksinkertaisesti mitään lähestymisiä tapahdu, ja kotona en jaksa katsella kattoon. Siksi tulee oltua netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia? Tapasin itse mieheni yhteisen harrastuksen kautta. Monet ystäväni löysivät kumppanin opintojen lomassa. Avoimessakin voi tärpätä, esim. ryhmätyöt on hyvä tapa tavata muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no kirjoitin aika selkeästi, että yritän välttää myrkyllisiä miehiä ja ihmisiä ylipäätään, parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia? Tapasin itse mieheni yhteisen harrastuksen kautta. Monet ystäväni löysivät kumppanin opintojen lomassa. Avoimessakin voi tärpät
Anna miesten harrastaa ilman ahdistelua.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia? Tapasin itse mieheni yhteisen harrastuksen kautta. Monet ystäväni löysivät kumppanin opintojen lomassa. Avoimessakin voi tärpät
Täytyy mennä sinne avoimeen yliopistoon. Tosin ensisijaisesti ihan opintojen takia. Olen kiinnostunut aika naisellisista harrastuksista... Niiden parissa ei ketään voi tavata.
Onko miehissä jokin tietty asia, joka heitä yhdistää? Jokin sellainen alitajuinen, jonka takia tunnet vetoa heihin tai päädyt ajattelemaan, että tämä kortti täytyy katsoa? Se voi olla jokin todella yksinkertainen mutta huomaamaton asia, katseen intensiteetti, tapa puhua tietyistä asioista, eleisiin, liikkeisiin liittyvä asia, keskustelun syvyys, miten ihminen suuntaa huomionsa, miten puhuu itsestään, mitä tuntuu ikäänkuin odottavan sinulta jo samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no kirjoitin aika selkeästi, että yritän välttää myrkyllisiä miehiä ja ihmisiä ylipäätään, parhaani mukaan.
Niin, kuten huomaat, ei välttely auta.
Kohtaa ongelmasi, kulje niiden tunteuden läpi.
Äläkä ole näsäviisas, kun tuntematon käyttää aikaansa auttaakseen sinua.
Miehet ovat myrkyllisiä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/abb02578-7da2-4373-a98c-3f39cdb46a9d
Minä saan samanlaisia miehiä perääni ja joskus harvoin etupuolelle.
M42
Tämäkin tyttö oli hatkassa sijoitujsesta, johon sossunainen oli hänet määrännyt, jotta saisi tehtyä sillä bisnestä. Naiset hyväksyvät sen ja itse asissa naiset äänestyskäyttäytymisellään lisäävät nuorten tyttöjen raìskauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat myrkyllisiä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/abb02578-7da2-4373-a98c-3f39cdb46a9d
tähän viittasin, eli feministien luomaan ongelmaan, tyttöjen raìskauksiin.
Ehkä antanut anteeksi jonkin huonon käytöksen, koska olen naiivisti kuvitellut, ettei asia toistu enää
-Voisiko tämä olla ap:n ongelma?
Niin että loppujen lopuksi vika onkin oman puseron alla?