Nainen lähti kirjaimellisesti kävelemään kotoaan ja jätti perheensä, mikähän saa pään sekoamaan tuolla tavalla?
Onhan selvää ettei kukaan mies tuollaista katsele, onhan tuo vaarallistakin.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/1e95f754-e63b-454c-978b-58af10086e…
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on vähän samanlainen. Jäi eläkkeelle ja tekee metsätöitä 12 tuntia päivässä. Tai siis on tuon ajan pois kotoa ja raivaa pusikoita, istuttaa taimia jne. Osti keväällä lisää taimikkoja, jotta saa lisää tekemistä. Ei kiinnosta lapsenlapset, ei sukujuhlat.
Hän elää sitä elämää jota haluaa, hyväksy se.
No onhan se outoa, että nainen kääntää selkänsä kaikelle entiselle ja piiloutuu jonnekin raivaussahansa kanssa. Aamulla lähtee klo 6 ja palaa klo 18, kesäkuussa lähti istuttamaan yöllä klo 2. Ei tuollainen ole normaalin ihmisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Huh onneksi ikinä ei kukaan mies "sekoa" noin ja tee samaa. Eikun.
Niin, mitenkäs se yksi soutajamies, joka hakeutuu aina vain vaarallisimelle reiteille. Nyt taisi olla Kap Horn vuorossa. Joltain reissulta se ei sitten enää palaa. Onko sekään ihan tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on vähän samanlainen. Jäi eläkkeelle ja tekee metsätöitä 12 tuntia päivässä. Tai siis on tuon ajan pois kotoa ja raivaa pusikoita, istuttaa taimia jne. Osti keväällä lisää taimikkoja, jotta saa lisää tekemistä. Ei kiinnosta lapsenlapset, ei sukujuhlat.
Anoppisi vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Ei minuakaan kiinnosta sukujuhlat eikä sukulaiset.
N58
Vierailija kirjoitti:
Ap, T.L. on 56v. joten jos lapsia on niin ovat jo aikuisia.
Hänen tapauksessaan varmasti kyllä, mutta kyllähän moni saa lapsia nykyisin yli 40-vuotiaana ja 56-vuotiaalla voi olla kotona teinejä, jotka tarvitsevat äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen etsii itseään.
Yleensä löytyy pyykkikorista tai sohvan tyynyjen välistä.
Varsin usein nyrkin ja hellan välistä löytää nainen itsensä. Siitä on syytäkin lähteä kävelemään.
Eipähän sairastu osteoporoosiin, mikä uhkaa jokaista palstamärehtijää. Itseni mukaan lukien. Lääkäri on käskenyt liikkua ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them.
Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen etsii itseään.
Yleensä löytyy pyykkikorista tai sohvan tyynyjen välistä.
Varsin usein nyrkin ja hellan välistä löytää nainen itsensä. Siitä on syytäkin lähteä kävelemään.
Miksi hakaeudutte tuollaiseen seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them.
Olet varmaan tosi älykäs kun osaat englantia.
ja osaa sekoittaa suomenkieliseen aivoitukseen...eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meillä menee hyvin, epäilen vaimon lähtevän, jos minä pelkällä omalla päätökselläni lähtisin pitkäksi aikaa johonkin toteuttamaan haaveitani.
Naisella onkin siihen feminismin myötämä oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän sairastu osteoporoosiin, mikä uhkaa jokaista palstamärehtijää. Itseni mukaan lukien. Lääkäri on käskenyt liikkua ja paljon.
Osteoporoosin välttämiseksi luut tarvitsevat lujittumisekseen muutakin kuin kävelyä, ns. tärähtelyä, lihasvoima- ja tasapainoharjoittelua. Noin järjettömän kävelyn luulisi aiheuttavan kaikenlaista kremppaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytää ihanan tumman miehen matkaltaan ja tuo sen suomeen <3
Ei kaikki unelmoi kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me sen tietäisimme?
Ei tarviikaan tietää. Riittää, että keksii omasta päästään pahimman mahdollisen skenaarion, pukee sille päälle nais- tai miesvihaa ja sitten hakkaa sitä vihaisena kepillä niin kauan, että itselle tulee vieläkin huonompi olo.
Vauvapalsta pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen elää miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän elää sitä elämää jota haluaa, hyväksy se.
No onhan se outoa, että nainen kääntää selkänsä kaikelle entiselle ja piiloutuu jonnekin raivaussahansa kanssa. Aamulla lähtee klo 6 ja palaa klo 18, kesäkuussa lähti istuttamaan yöllä klo 2. Ei tuollainen ole normaalin ihmisen elämää.
Mikä on normaalia ihmisen elämää ja sinäkö sen määrittelet meidän kaikkien puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.
Vautsi teitä velhoja ja noitia, jotka jo nuorena tietävät, mitä haluavat vanhana tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on vähän samanlainen. Jäi eläkkeelle ja tekee metsätöitä 12 tuntia päivässä. Tai siis on tuon ajan pois kotoa ja raivaa pusikoita, istuttaa taimia jne. Osti keväällä lisää taimikkoja, jotta saa lisää tekemistä. Ei kiinnosta lapsenlapset, ei sukujuhlat
Menkää kaveriksi sinne metsään ja viettäkää näin aikaa yhdessä. Oppii lapsenlapset samalla tekeen töitä ja on jatkaja metsänhoidolle. Itse opin näin kasvattaan ruokaa kasvimaalla ja huolehtiin metsästä kun olin pienestä asti mukana
Vaikka meillä menee hyvin, epäilen vaimon lähtevän, jos minä pelkällä omalla päätökselläni lähtisin pitkäksi aikaa johonkin toteuttamaan haaveitani.