Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lähti kirjaimellisesti kävelemään kotoaan ja jätti perheensä, mikähän saa pään sekoamaan tuolla tavalla?

Vierailija
26.09.2025 |

Onhan selvää ettei kukaan mies tuollaista katsele, onhan tuo vaarallistakin.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/1e95f754-e63b-454c-978b-58af10086e…

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsii itseään.

Yleensä tuo tarkoittaa että jakelee tavaraa vähä jokaiselle .

Vierailija
42/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi on vähän samanlainen. Jäi eläkkeelle ja tekee metsätöitä 12 tuntia päivässä. Tai siis on tuon ajan pois kotoa ja raivaa pusikoita, istuttaa taimia jne. Osti keväällä lisää taimikkoja, jotta saa lisää tekemistä. Ei kiinnosta lapsenlapset, ei sukujuhlat.

Jos ei eläkkeellä saa elää niin kuin haluaa niin milloin sitten? Kun sinä et jotain ymmärrä, niin nenään nyrpistellen paheksut. Hieno miniä olet. Ehkä hänen pitäisi nyt eläkkeellä sitten olla ilmaisena lapsenvahtina, että te vanhemmat pääsette "viettämään omaa aikaa"? Tai järjestellä sukutapaamisia, pipertää kuivakakkusia, kutoa villasukkia, vesijumpata tai jotain muuta hyväksyttävää eläkeläistekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsii itseään.

Monelleko sinä olet jakanut tavaraasi?

Vierailija
44/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, T.L. on 56v. joten jos lapsia on niin ovat jo aikuisia.

Entä jos on tehty hyvin ilta

Vierailija
45/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them. 

Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.

Vautsi teitä velhoja ja noitia, jotka jo nuorena tietävät, mitä haluavat vanhana tehdä. 

Minä taas vietin 32-vuotiaaksi vapaata elämää ulkomailla, mutta siitä huolimatta on vielä paljon koettavaa ja nähtävää enkä malta odottaa 20 vuotta eläkeikään vaan tulen tekemään seuraavan irtioton jo paljon aikaisemmin. Ihmetyttää, miksi elämän pitäisi loppua tiettyyn ikään ja kun ei itse uskalleta tai jakseta enää mitään, haukutaan niitä, jotka eivät ole jääneet kotiin odottamaan kuolemaa.

Vierailija
46/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on tehty hyvin ilta

tähti

Vierailija
47/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsii itseään.

Paitsi sinulle. Sehän sinua tässä ärsyttää, näet uutisen naisesta joka on täysin ulottumattomissasi ja sekös se inceliä kenkuttaa.

Vierailija
48/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi on vähän samanlainen. Jäi eläkkeelle ja tekee metsätöitä 12 tuntia päivässä. Tai siis on tuon ajan pois kotoa ja raivaa pusikoita, istuttaa taimia jne. Osti keväällä lisää taimikkoja, jotta saa lisää tekemistä. Ei kiinnosta lapsenlapset, ei sukujuhlat.

Anoppisi vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Ei minuakaan kiinnosta sukujuhlat eikä sukulaiset.

N58

Vaikuttaa erittäin coolilta tyypiltä. Miksi pitäisi välittää mitä muut ajattelee?

Vierailija
49/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on tehty hyvin iltatähti

Kun ei ole. Heillä ei ole alaikäisiä lapsia. Voit lopettaa jossittelusi ja vaikka hetken istua alas ja miettiä, mikä sinua aikuisen sinulle tuntemattoman naisen toiminnassa OIKEASTI risoo niin paljon, että pitää keksiä kaikki olkiukot iltatähdistä lähtien, jotta voisit sanoa että naisen kyllä pitäisi olla kotonaan jos olisi pieni lapsi.

Vierailija
50/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvostaa noin vähän anopin elämää ja uurastusta niin toivottavasti anoppi testamenttaa metsänsä jollekkin joka niitä osaa hoitaa ja arvostaa.

Vierailija
51/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän elää sitä elämää jota haluaa, hyväksy se.

No onhan se outoa, että nainen kääntää selkänsä kaikelle entiselle ja piiloutuu jonnekin raivaussahansa kanssa. Aamulla lähtee klo 6 ja palaa klo 18, kesäkuussa lähti istuttamaan yöllä klo 2. Ei tuollainen ole normaalin ihmisen elämää.

Hänelle on.

Vierailija
52/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat kirjoittivat:

'Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them.'

'Olet varmaan tosi älykäs kun osaat englantia.'

Enkunkielinen ei minulta. 👋

Vierailija
53/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava määrä miehiä lähtee kotoa, ottaa nuoren naisen kumppaniksi ja hylkää lapset eikä niistä tehdä isoja juttuja.

Vierailija
54/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löytää ihanan tumman miehen matkaltaan ja tuo sen suomeen <3

Miksi näin? Haluatko päästä jaolle?

Vierailija
55/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsii itseään.

Ei tarkoita.

Vierailija
56/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Ei minuakaan kiinnosta sukujuhlat eikä sukulaiset.

N58

Vaikuttaa erittäin coolilta tyypiltä. Miksi pitäisi välittää mitä muut ajattelee?

Niinpä. Olen itse päättänyt olla osallistumasta sisarusteni järjestämiin juhliin, ei vain kiinnosta. Vain omien lasteni ja lastenlasten kanssa haluan olla tekemisissä. En heidänkään kanssa tiiviisti vaan haluan elää omaa elämääni. Olen 69 vuotias leskinainen ja olen edelleen kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, vielä haluan löytää "oman" ihmiseni. En elä lasteni kautta.

Vierailija
57/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä mies olisi lähtenyt mukaan yhteiselle taipaleelle.

Vierailija
58/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Women going their own way. Tekee varmaan hyvää tuollainen reippailu. Aika moni nainen yllättäen keski-iässä alkaa ultramaratoonaamaan tai tekee jotain tällaista kreisiä. Good for them. 

Miksi sitä kreisiä ei tehdä nuorena? itse en ymmärä näitä jotka keski-ikässä hurahtavat sekoilemaan, kuten edelleinen pm.

Vautsi teitä velhoja ja noitia, jotka jo nuorena tietävät, mitä haluavat vanhana tehdä. 

On kaman vetäminen ja ympäriinsä nussiminen silti säälittävää keski-ikäisenä, kun vierestä sitä katselee.

Vierailija
59/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isäthän eivät ikimaailmassa "lähde ostamaan tupakkaa/maitoa" ja hylkää perhettään tosta noin vaan. 

Vierailija
60/102 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että nainen pitää kiinni omista unelmistaan ja toteuttaa ne. Avioliitto ei ole mikään maailman tärkein asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän