Syksy ja sukkahousut
Hienoa aikaa taas kun naiset ovat alkaneet pukeutua kaikenlaisiin sukkahousuihin. Mielestäni on kaunista katseltavaa kivat sukkikset, hame, kivat kengät tai saappaat. Talvea kohti materiaali vain paksunee joka on seksikästä.
Kommentit (30)
Olen kotona kiiltävissä mustissa wetlook sukkahousuissa, valkoisissa säärystimissä sekä isossa t-paidassa. Tämäkös saa mieheni kiimaiseksi, kohta sitten saankin seisaalta munaa takaapäin nojaten johonkin.
missä asut ja mikä vuos.
täällä kaikki pukeutuu tuulipukuun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kiireessä unohtui riisua, ihmettelin naisen tyyliä kun joka työnnöllä jalat nousi kohti kattoa.
Väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona kiiltävissä mustissa wetlook sukkahousuissa, valkoisissa säärystimissä sekä isossa t-paidassa. Tämäkös saa mieheni kiimaiseksi, kohta sitten saankin seisaalta munaa takaapäin nojaten johonkin.
Tämäkös tämäkös. Elä satuile
Vaimoni oli hankinut mustat kiiltävät termosukkikset. Hän veti ne jalkaan kotiin päästyään ja kekkaloi edessäni näissä ja mustissa rintsikoissa. Hän kyseli miltä näyttää istuuko hyvin onko ok, sanoin laita saappat niin katsotaan onko ok. Hän veti punaiset polvipituiset korkosaappaat jalkaan, sitten minulla seisoikin jo. Kehuin kuinka seksikkäältä näyttää ja kysyin mitäs tälle seisokille tehdään. Nauraa räkätimme tilanteelle ja vaimoni meni kontille sohvalle sanoen anna palaa. Vedin uudenuutukaiset sukkikset alas ja aloin lykkimään, vaimoni tuli ja minä heti perään. Taas naurettiin, meni uudet spermaiset sukkikset heti pesuun.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että sukkisjalkoja katsellaan enemmän kuin tylsiä farkun lahkeita
V i t t u, että vitutti kun exä ei 25 vuoteen käyttänyt koskaan hameita ja sukkiksia vaan aina tylsiä farkkuja. Onneksi nyxä on hame- ja sukkisnaisia.
M52
Vaimoni on aina hameessa tai mekossa nylon säärissä. Ainut poikkeus on trikoot joskus kivaa katseltavaa.
Firman pikku jouluissa saa taas katsella naisia nyloneissa. On pitsikuviota, kiiltävää, mattaa ja mietinkin usein onko stay upsit, sukkikset vai oikeen sukkanuhat alla. Nainen on kyllä kauneimmillaan hameessa, nyloneissa ja korkokengissä tai seksikkäissä saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkös tämäkös. Elä satuile
Onko sinulla minkäänlaista seksi elämää. Myös minun vaimoni osaa pukeutua kotona härnäävästi.
Joskus kiireessä unohtui riisua, ihmettelin naisen tyyliä kun joka työnnöllä jalat nousi kohti kattoa.