Mitä suunnitelmia viikonlopuksi?
Itse lähden tänään mökille, jätän miehen lapsien kanssa kotiin. Sunnuntaina takaisin virkistyneenä.
Kommentit (50)
Ei ole mitään suunnitelmia. Olin leikkauksessa toissapäivänä. Olisi kiva käydä tallilla, mutta en tiedä, olenko siinä kunnossa.
pitäisi siivota vaatehuone ja kesäkamppeet jemmaan. toivottavasti pari kunnon lenkkiä koiran kanssa, saunomista ja äänikirjoja.
Toteutuiko teidän suunnitelmat? Itselläni yli odotusten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toteutuiko teidän suunnitelmat? Itselläni yli odotusten.
Ap
Hyvä.
Ei kuitenkaan satuttu samalle mökille porealtailemaan.
Se olisi voinut olla aika mukavaa.
M.42
No mitäs tänä viikonloppuna mielessä?
Lähden yhdelle mökille painamaan yhtä rouvaa,sillä hän jättää miehensä ja lapsensa kaupunkiin.
Lähdetään metsästysmajalle. Viikon kuluttua alkaa hirvijahti. Tänä viikonloppuna valmistaudutaan.
Alkoholia ja panohommia ja sitten vähän panohommia ja alkoholia.
Pe ja la iltoina lämmitetään vielä palju. Sunnuntaina tyhjennetään ja pestään talviteloille. Paljussa siis allassuodatin ja sähkölämmitin ja ne ei sovi yhteen yöpakkastaen kanssa.
Kannabista niin paljon että taju lähtee ja lauantaina LSD-trippi. Sunnuntaina sienikeitto if you know what I mean.
Ohoi.
Mitäs mielessä?
Etenkin ap:lla?
Pikku risteily ja pari yötä hotellissa.
Tapailurouva lupaili pimpsoo vkonloppuna, sunnuntai-iltana tiedän sitten paremmin miten kävi, lohkesiko vai ei.
Menen mökille. Ulkosauna, kynttilät, uinti joessa. Mulla on puulämmitteinen uuni siellä, ulkohuussi ja rauha.
Keikalle lauantaina :) Jännittää vähän
Hierojalle varattu aika ja sitten teen nachovuokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa vedän kaksin käsin.
Nii miekin...lähen sit kirkolle baariin kattelemaan,löytyiskö joku naitavaksi..
Ilman viinaa viikonloppu on yhtä kärsimystä.kippis