Miesten alivastuullisuus töissä
Järki menee miespuolisten ihmisten pomotteluun. Vaikka olisi kaksi tasavertaisessa asemassa olevaa kollegaa, miehet yrittävät todella usein työpaikalla kipata naisten vastuulle omia tehtäviään perusteella "sinä muistat asiat paremmin" tms.
Eikö tällaisille veltoille vätyksille pitäisi antaa kenkää, jos he eivät omia töitään muista eivätkä ne heiltä suju?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Teillä ei olisi infraa, autoja, taloja, ei mitään ilman miehiä. Tämä asia on tutkittu moneen kertaan, että hormonit kerran kk vie, eikä ajatus. Pois johtotehtävistä moiset.
Hormonit vie naisia kerran kuukaudessa, miehiä 24/7/365.
Ei, ei ole millekään eikä kenellekään hyväksi, jos johtavassa asemassa olevan henkilön aivot sijaitsevat haarovälissä.
merkittävät tieteelliset, teknologiset ja matemaattiset keksinnöt ovat miesten tekemiä.
merkittävät tieteelliset, teknologiset ja matemaattiset keksinnöt ovat miesten omiin nimiinsä haalimia. Perehdy poika vähän historiaan, niin ymmärryksesi nykyhetkestäkin saattaa laajentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitoalalla ja työkavereina myös mieshoitajia. En varmaan ole koskaan nähnyt miehen purkavan liinavaatekuormaa tai tilaustavaroita varastoon, poimivan satunnaista roskaa lattialta, vaihtavan täysinäistä pyykkisääkkiä, tyhjentävän taukohuoneen tiskikonetta, siivoavan lääkärin jälkiä jne. Ja koska varmaan joku nyt rientää kommentoimaan, että mieshoitajat joutuu tekemään kaikki lihasvoimaa vaativat hommat, niin voin kertoa, ettei tällä osastolla joudu.
Jännä että sulla on aikaa kyylätä ja seurata mitä mieshoitajat tekevät.
Voi kuinka hauras miehinen ylpeys taas otti jonkun kommentista osumaa ja piti heti siksi vähän yrittää päteä.
Huomaa kuinka spermaviemäreillä on jokin pakottava tarve käydä haukkumaan kanssakeskustelijoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska valta on miehillä ja miehet suosivat miehiä."
Hoh hoijaa... mistäs moisen sloganin nyt tähän vedit?
Miehillä on enemmän varallisuutta ja rahalla saa valtaa.
Jos joku miettii mistä tämä johtuu, niin historian aikana naiset eivät ole voineet vapaasti kerätä itselleen omaisuutta ja harjoittaa valitsemaansa ammattia, vaan omaisuus on ollut miehen nimissä. Mitä enemmän omaisuutta miehille on naisten tekemän työn ansiosta kertynyt, sitä helpompi sitä on ollut kerätä lisää ja varmistaa asioiden järjestyminen miehille edulliseen suuntaan.
eli minulla on miehenä jostain tupsahtanut satojen vuosien aikana kerätty omaisuus?
Mistä saan hakea sen.
Sieltä ylimmästä tulodesiilistä, jolla te palstaukkelit aina ratsastatte, kun naisten ja miesten tuloista tai tulonsiirroista on puhe.
Juu, olen siellä mutta ihan itse jouduin tekemään töitä ala-asteelta lähtien...
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä keskustelu.
Koko aloitus on naisten raivoamista, ei sillä ole tarkoitus saada mitään positiivista aikaiseksi missään
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ongelman ratkaissut niin, että pyydän kerran tekemään. Jos miespuoleinen työntekijä kieltäytyy laitan asiasta kysymyksenesimiehelle. Jos esimies ei vastaa 5 päivän kuluttua teen asian ja vaan ilmoitan. Jos en näin toimisi niin omat työt kasaantuisi aivan tolkuttoman pitkäksi
Ei toimi silloin jos esimerkiksi tärkeät tilaukset osastolla on keskitetty sen vastuulle, joka "ei muista". Silloin kaikkien muiden työt vain seisovat ja ihmiset joutuvat kerta toisensa jälkeen muustuttelemaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitoalalla ja työkavereina myös mieshoitajia. En varmaan ole koskaan nähnyt miehen purkavan liinavaatekuormaa tai tilaustavaroita varastoon, poimivan satunnaista roskaa lattialta, vaihtavan täysinäistä pyykkisääkkiä, tyhjentävän taukohuoneen tiskikonetta, siivoavan lääkärin jälkiä jne. Ja koska varmaan joku nyt rientää kommentoimaan, että mieshoitajat joutuu tekemään kaikki lihasvoimaa vaativat hommat, niin voin kertoa, ettei tällä osastolla joudu.
Voi kuinka hauras miehinen ylpeys taas otti jonkun kommentista osumaa ja piti heti siksi vähän yrittää päteä.
Huomaa kuinka spermaviemäreillä on jokin pakottava tarve käydä haukkumaan kanssakesku
Panettaako sinua noin paljon pelkkä ajatus naisten kanssa kirjoittelusta? Ei ole normaalia ajatella koko ajan siemennestettä.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Onko tämä saman henkilön tekstiä joka kirjoittelee täällä toistuvasti spermeviemäreistä? Itseäsikö sillä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Teillä ei olisi infraa, autoja, taloja, ei mitään ilman miehiä. Tämä asia on tutkittu moneen kertaan, että hormonit kerran kk vie, eikä ajatus. Pois johtotehtävistä moiset.
Hormonit vie naisia kerran kuukaudessa, miehiä 24/7/365.
Ei, ei ole millekään eikä kenellekään hyväksi, jos johtavassa asemassa olevan henkilön aivot sijaitsevat haarovälissä.
merkittävät tieteelliset, teknologiset ja matemaattiset keksinnöt ovat miesten tekemiä.
merkittävät tieteelliset, teknologiset ja matemaattiset keksinnöt ovat miesten omiin nimiinsä haalimia. Perehdy poika vähän historiaan, niin ymmärryksesi nykyhetkestäkin saattaa laajentua.
Lähde: miesviha
Ja päälle pojittelua, ai että, kylläpä spermaviemärin käytös on asiallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kuinka spermaviemäreillä on
Panettaako sinua noin paljon pelkkä ajatus naisten kanssa kirjoittelusta? Ei ole normaalia ajatella koko ajan siemennestettä.
Vastine sille että naiset ovat joka ketjussa haukkumassa miehiä inceleiksi. Älä anna häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ongelman ratkaissut niin, että pyydän kerran tekemään. Jos miespuoleinen työntekijä kieltäytyy laitan asiasta kysymyksenesimiehelle. Jos esimies ei vastaa 5 päivän kuluttua teen asian ja vaan ilmoitan. Jos en näin toimisi niin omat työt kasaantuisi aivan tolkuttoman pitkäksi
Ei toimi silloin jos esimerkiksi tärkeät tilaukset osastolla on keskitetty sen vastuulle, joka "ei muista". Silloin kaikkien muiden työt vain seisovat ja ihmiset joutuvat kerta toisensa jälkeen muustuttelemaan asioista.
Noinko teillä toimitaan julkisella sektorilla?
No jos 6-12kk pakkotyöstä (armeija) jotain hyötyä yksilölle on, niin siellä oppii, että ketään ei kiinnosta mitä teet tai olet tekemättä jos sitä ei kukaan huomaa. Kehut saa se, joka nukkuu vartiossa ja sitten pirteänä on seuraavana päivänä "sotimassa" jos vaan ei jää kiinni. Sama se on työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
No jos 6-12kk pakkotyöstä (armeija) jotain hyötyä yksilölle on, niin siellä oppii, että ketään ei kiinnosta mitä teet tai olet tekemättä jos sitä ei kukaan huomaa. Kehut saa se, joka nukkuu vartiossa ja sitten pirteänä on seuraavana päivänä "sotimassa" jos vaan ei jää kiinni. Sama se on työelämässä.
Sinullakin on näköjään kiirettä duunissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kuinka spermaviemäreillä on
Ai kauhee 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Onko tämä saman henkilön tekstiä joka kirjoittelee täällä toistuvasti spermeviemäreistä? Itseäsikö sillä tarkoitat?
#vihamiesnäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko tuota nyt erikseen edes kyylätä, riittää kun on mieshoitajan työparina ja joutuu aina itse tekemään nuo "ylimääräiset" hommat.
Käsilumityöntekijänä en ole huomannut, että miehet tekisi vähemmän töitä kuin naiset omalla alallani - päinvastoin
Ai. Minä (joudun olemaan) naisvaltaisessa työpaikassa, tosin aivan johdossa miehiä on enemmän. Minusta kun tuntuu että tällaisessa tilanteessa naiset nimenomaan pitävät toistensa puolia, ja minä olen ns. heitä vastaan (mikä ei pidä paikkaansa, koska olen aikuinen). Ja päästävät toisiaan helpommalla kuin esim. mitä minulta vaaditaan samaan työhön. Jos jos erehdyn jotain kommentoimaan, tulee fiilis että se sivuutetaan jonkin toksisuuden nimissä varmaan.
M
Naisilla on liian pienet aivot, ja siksi ne eivät keksi mitään uutta, ja siksi merkittävät tieteelliset, teknologiset ja matemaattiset keksinnöt ovat miesten tekemiä.