Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te parisuhteessa olevat naiset, mistä olette löytäneet nuoremman ns. toyboyn

Vierailija
25.09.2025 |

En ole jaksanut mihinkään tindereihin mennä, kun parisuhteessa kuitenkin olen.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyboyssa ei ole mitään kadehdittavaa. Oikeastaan aika noloa. 

Näin kirjoittaa ainoastaan ihminen, jolle seksi = seksistä kieltäytyminen erektiohäiriöisen ukon kanssa.

Kokeilepa miltä tuntuu kun parikymppinen uros astuu kunnolla takaapäin ja kerro oliko säälittävän tuntuista. Sääli oli kyllä ihan siellä tunneskaalan häntäpäässä omalla kohdallani.

Haluaisin kokea juuri tuon En enää muista, kun edelliskerrasta parikymppisen kanssa on niin pitkä aika..

ap

Samaa miettii muuten miehesikin...

Vierailija
42/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyydy siihen satisfyeriin kuten muutkin kaltaisesi

Itse asiassa mulla oli peräjälkeen kolme suunnilleen omanikäistä toyboytä. Niissä on kuitenkin aina se vika, että ne alkaa esittää vaatimuksia parisuhteesta, yms.

ap

Mistä ne sitten löytyivät? Kiinnostaa kun itselleni sopisi todella hyvin olla jonkun näpsäkän rouvan leikkikaverina enkä varmasti alkaisi vonkaamaan parisuhdetta.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyydy siihen satisfyeriin kuten muutkin kaltaisesi

Itse asiassa mulla oli peräjälkeen kolme suunnilleen omanikäistä toyboytä. Niissä on kuitenkin aina se vika, että ne alkaa esittää vaatimuksia parisuhteesta, yms.

ap

Mistä ne sitten löytyivät? Kiinnostaa kun itselleni sopisi todella hyvin olla jonkun näpsäkän rouvan leikkikaverina enkä varmasti alkaisi vonkaamaan parisuhdetta.

M42

Threadsistä.

ap

Vierailija
44/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyboyssa ei ole mitään kadehdittavaa. Oikeastaan aika noloa. 

Näin kirjoittaa ainoastaan ihminen, jolle seksi = seksistä kieltäytyminen erektiohäiriöisen ukon kanssa.

Kokeilepa miltä tuntuu kun parikymppinen uros astuu kunnolla takaapäin ja kerro oliko säälittävän tuntuista. Sääli oli kyllä ihan siellä tunneskaalan häntäpäässä omalla kohdallani.

Haluaisin kokea juuri tuon En enää muista, kun edelliskerrasta parikymppisen kanssa on niin pitkä aika..

ap

Samaa miettii muuten miehesikin...

Ei haittaa minua yhtään 😊. Se vain todistaa, että olemme ihmisinä samanlaisia.

ap

Vierailija
45/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista jossa aina notkuin.

En käy baareissa, mulla on pienet lapset, enkä tykkää valvomisesta.

Anna yhteystietosi, niin ovellasi on huomenna jonoa, jollet nyt ihan susi ruma ole.

Miksi tehdä asioista vaikeampaa, kun ne oikeasti on?

Olen hoikka, siro, aika lyhyt, pitkät punaruskeat hiukset, pitkät punaiset kynnet. Yhteystietoja en anna.

ap

Runkkaile sitten vaan yksinäsi.

Asutko Porvoossa?

Ei tarvi yksin, kun olen naimisissa.

ap

Pyyd

Ei ole sama asia. Hän on jo 50v. Vaikea kestää hänen vanhenemistaan.

ap

Vierailija
46/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yläasteelle töihin ja iske sieltä, niinkuin moni muukin pedariope. Mitä nuo naiset näkee nuorissa, jotka eivät edes tiedä naisen tyydyttämisestä mitään, vain nylkyttävät.

Vierailija
47/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla kerran on mies ja silti etsit muita, niin miksi et rupea myymään itseäsi hokkeri?

Vierailija
48/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sivusuhteet kuuluu pitää yksityisinä, vaikka olisi avoimessa, varsinkin jos on lapsia. Siksi mun mielestä työkaverit on off-limits. En oo kukkahattu muuten. Itsellänikin ollut erinomainen parikymppinen rakastaja.

Vierailija
49/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulla kerran on mies ja silti etsit muita, niin miksi et rupea myymään itseäsi hokkeri?

Minulla on jo työpaikka,

ap

Vierailija
50/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kirkkokuorosta ihanan basson. 

Vierailija
51/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako wanharouva Tyhjäpäätä vieläkin perjantaikänninsä seuraukset Toyboy on naisen kustantama mies joka elää parisuhteen omaisessa järjestelyssä naisen kanssa saman katon alla.

Vierailija
52/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä sen helvetistä löydät kun vääjäämättä sinne olet kuitenkin matkalla.

Vierailija
53/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaako wanharouva Tyhjäpäätä vieläkin perjantaikänninsä seuraukset Toyboy on naisen kustantama mies joka elää parisuhteen omaisessa järjestelyssä naisen kanssa saman katon alla.

Olen absolutisti, joten ei.

ap

Vierailija
54/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä sen helvetistä löydät kun vääjäämättä sinne olet kuitenkin matkalla.

Ok.

ap

Vierailija
55/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:sta löytyy.

Vierailija
56/87 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiäpistä on pari 9v nuorempaa löytynyt ja yksi vielä nuorempi tarttui kulttuuririennosta mukaan.Olen 50++

Vierailija
57/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin napata yhden asiakkaan, mutta en nyt taida kuitenkaan. 

Mut, onhan näitä. Salilta voi myös bongata.

Itse olen miettinyt työkaverimiestä, mut en miten hän asiaan suhtautuisi. Yli 15v nuorempi..

ap

Minulla kesti yli puoli vuotta, ennenkuin 16v. nuorempi työkaveri ymmärsi, mitä haluan. Sitä ennen juteltiin paljon puhelimessa. No, seurustellaan onnellisesti.

Ooh, kuulostaa ihanalta. Meillä on hyvät keskustelut lähes joka päivä ihan livenä. Ongelmana vain se, että meillä on aina vähintään se kolmas henkilö kaikissa tilanteissa läsnä..

ap

Keksit sitten vain tikusta asiaa, että pitää

No niin, eilen tein sitten tuon. En tiedä, liikauttiko tilannetta mihinkään suuntaan, mutta tehty on!

ap

Vierailija
58/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin erotiikkamessuille. Siellä oli kundia mistä valita ja voit jättää vaikka pano-SIM-kortin nnumeron niille, jotka ovat kiinnostuneita, mutta sulle tai sille ei käy just nyt. Nuori kundi tekee mitä pyydät ja somejuttujen kautta tämä on niille tietyille nuorille lähes pakkomielle. Kundi on kiitollinen kun saa purkaa kassit kokeneeseen naiseen.

Vierailija
59/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin erotiikkamessuille. Siellä oli kundia mistä valita ja voit jättää vaikka pano-SIM-kortin nnumeron niille, jotka ovat kiinnostuneita, mutta sulle tai sille ei käy just nyt. Nuori kundi tekee mitä pyydät ja somejuttujen kautta tämä on niille tietyille nuorille lähes pakkomielle. Kundi on kiitollinen kun saa purkaa kassit kokeneeseen naiseen.

Niin - en tiedä, olenko kovin kokenut. Pitkä parisuhde, bodycount ehkä 9. Tällainen tavallinen nelikymppinen, naisellisesti pukeutuva ja hoikka perheenäiti.

ap

Vierailija
60/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up