Hei te parisuhteessa olevat naiset, mistä olette löytäneet nuoremman ns. toyboyn
En ole jaksanut mihinkään tindereihin mennä, kun parisuhteessa kuitenkin olen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarista jossa aina notkuin.
En käy baareissa, mulla on pienet lapset, enkä tykkää valvomisesta.
Anna yhteystietosi, niin ovellasi on huomenna jonoa, jollet nyt ihan susi ruma ole.
Miksi tehdä asioista vaikeampaa, kun ne oikeasti on?
Parempi kun vaihdat suosiolla naisiin, ap. Olet kuitenkin repressiivisesti lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yhteystietosi, niin ovellasi on huomenna jonoa, jollet nyt ihan susi ruma ole.
Olen hoikka, siro, aika lyhyt, pitkät punaruskeat hiukset, pitkät punaiset kynnet. Yhteystietoja en anna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, siro, aika lyhyt, pitkät punaruskeat hiukset, pitkät punaiset kynnet. Yhteystietoja en anna.
ap
Eikä se oikein toimikaan niin, että tilataan oven taakse halukkaita, vaan toyboyn kanssa pitää olla kemiaa. Kemialähtöistähän tämä on. Ehkä kannattaa kokeilla lämmitellä sitä työkaveria? Toi mun edellä mainittu asiakas ainakin vaikuttas olevan kypsä poimittavaksi.
*Eikä se oikein toimikaan niin, että tilataan oven taakse halukkaita, vaan toyboyn kanssa pitää olla kemiaa. Kemialähtöistähän tämä on. Ehkä kannattaa kokeilla lämmitellä sitä työkaveria? Toi mun edellä mainittu asiakas ainakin vaikuttas olevan kypsä poimittavaksi.*
Joo, no on meillä ehkä jotain. Samat poliittiset näkemykset, yms yhteiset mielipiteet. Hän hakeutuu ajoittain niin lähelle, että tuntuu kiusalliselta ja väistyn kauemmaksi Haluaisin koskettaa häntä, mutta pelkään, että hän järkyttyisi siitä tms..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkin mun kokemusta ja siihen vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin napata yhden asiakkaan, mutta en nyt taida kuitenkaan.
Mut, onhan näitä. Salilta voi myös bongata.
Mulla meni niin päin, että asiakas nappasi mut.
Vierailija kirjoitti:
*Eikä se oikein toimikaan niin, että tilataan oven taakse halukkaita, vaan toyboyn kanssa pitää olla kemiaa. Kemialähtöistähän tämä on. Ehkä kannattaa kokeilla lämmitellä sitä työkaveria? Toi mun edellä mainittu asiakas ainakin vaikuttas olevan kypsä poimittavaksi.*
Joo, no on meillä ehkä jotain. Samat poliittiset näkemykset, yms yhteiset mielipiteet. Hän hakeutuu ajoittain niin lähelle, että tuntuu kiusalliselta ja väistyn kauemmaksi Haluaisin koskettaa häntä, mutta pelkään, että hän järkyttyisi siitä tms..
ap
Hymyile oikein viekoittelevasti kun tulee lähellä ja kato mitä tapahtuu.
Itse olen miettinyt työkaverimiestä, mut en miten hän asiaan suhtautuisi. Yli 15v nuorempi..
ap