Lue keskustelun säännöt.
huomasin Marjaniemasta oli maksettu nyt myynnissa olleesta tontista vajaat 400tonttua...jossain on jotain pahasti vialla-eihan se ole edes Esboossa
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla