Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohta 3 vuotta ilman miestä:(

Vierailija
11.04.2007 |

Eron jälkeen ei ole ollut sitten minkäänlaista vipinää. Nettideittailu ei iske (kokeiltu on) ja pikkupaikan miestarjonta on varsin vähäistä. Kaikki kivat on varattuja. Eikä oo kyllä hirveetä hinkua (eikä aina mahdollisuuttakaan) juosta kapakoissa naapurikaupungissa.



Ois kiva kuulla, että en ole ainut. Tuntuu vaan, että kaikilla on vähintään vuoden kuluttua uudet onnet kuvioissa.

Viihdyn kyllä yksinkin, mutta toisinaan iskee kaipaus johonkin muuhunkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi