Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naiset eivät ole kovassa huudossa

Vierailija
24.09.2025 |

Sanoi minulle psykoterapeutti, jonka luo menin hakemaan tukea voidakseni päästä irti henkisesti väkivaltaisesta parisuhteesta. 

Menin vastaanotolle ja kerroin, että suhde on täysin romuttanut minut ja itseluottamukseni, ja että kaipaisin tukea sen itseluottamuksen korjaamiseen ja suhteesta irrottautumiseen. 

Terapeutti oli samaa mieltä, että suhteeseen ei kannata jäädä ja että pariterapiakaan ei pelasta suhdetta. Siksi olinkin vähän yllättynyt, minkälaisia piruja hän maalasi seinälle:

-On todennäköistä, että keski-ikäinen nainen jää yksin, koska eivät ole kovassa huudossa

-Mies varmaan hankkii uuden, ennen kuin jättää, ja hän varmaan on niin hurmaava, että sellaisen helposti saa. Keski-ikäiset miehet siis ilmeisesti ovat kovemmassa huudossa.

Neuvo oli, ettei kannata suhteesta kiiruhtaa pois, vaikka sieltä olisi jo päättänyt lähteä vaan rauhassa prosessoida. Kun mies taas haukkuu, solvaa ja syyttelee, ryntää pois keskellä yötä ja kiristää, kannattaa vaan rauhassa tarkkailla tilannetta ulkopuolisin silmin ja todeta, että ahaa, näinkö joku toimii.

En tiedä mitä sitten odotin tältä 150 euroa maksaneella kolmevarttiselta. Ehkä juuri sitä, mitä alkuun sanoiksi puin: Tukea lähtemiseen ja siihen, miten täysin sirpaleiksi lyöty nainen jotenkin kootaan kasaan. 

Ei minulla mitään epärealistisia odotuksia menekistäni ollutkaan, ja sanoin, että pelko yksinjäämisestä pitää osittain suhteessa. En kuitenkaan edes ole suunnitellut, että etsisin heti perään uuden suhteen. Olen liian rikki. Mutta silti olen AIEMMIN ajatellut, että voihan sen kumppanin löytää vaikka vielä vanhuksenakin. Ja mistään komeasta sydänkirurgista en haaveile, vaan ihan tavallinen mukava jantteri kelpaisi. Nykyinen mies on ihan tavallisen näköinen hänkin ja luonne sysipaska. Siihen nähden rima on aika alhaalla. 

En sitten tiedä purkiko terapeutti (keski-ikäinen ja naimaton) vaan omaa turhautumistaan. Tai oliko tämä joku outo taktiikka herättää minussa uusia ajatuksia (mitä?). Mutta ainakaan sitä itseluottamusta tuosta juttelusta ei tullut lisää, vaan se romahti entisestään. 

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo. Kyllä nainen aina halutessaan miehen löytää.

Totta. Varmasti on vientiä jos haluaa. M51

Joo, mutta viejät ei kelpaa ja syystä. Tarjontaa on kyllä niistä miehistä jotka etsii "nurse and purse" suhdetta, kuka nainen sellaisen haluaa... 

Vierailija
182/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on. Älä usko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme pakonomainen tarve ja ajatuksenjuoksu on siinä, että on pakko olla joku? Mitä mä en ymmärrä tässä ajattelutavassa?

Jos haluaa jakaa elämänsä jonkun rakkaan kanssa. Minä haluan ja jaan, haluan olla rakastettu että vielä enemmän haluan rakastaa.

Se että sinä et ymmärrä asiaa, ei tee asiasta väärää. 

On aivan ok olla yksin, mutta on aivan ok haluta hyvä parisuhde. 

Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
184/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
185/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että jotkut maksavat siitä, että saavat kuunnella jonkun suoraa tai epäsuoraa vittuilua ja paskapuhetta. 

Totuus sattuu. Minusta on naurettavaa maksaa siitä että joku sanoo asioita mitkä miellyttää. 

Eiköhän terapeutin tehtävä ole auttaa asiakasta. Miksi hänen pitäisi sanoa asiakkaalleen loukkaavia asioita? Tai jotain, mistä ei ole mitään hyötyä? Millä tavalla minua auttoi, että hän vahvisti kulunutta stereotypiaa, ettei keski-ikäinen nainen löytäisi seuraa? Miksi pätevä terapeutti ylipäätänsä tekisi geneerisiä yleistyksiä?

Totuus kyllä on, että itse terapeutti näytti olevan hukassa. Sellainen seinään sulautuva, yksinäinen, vähän flegu nainen. Ei kovin originelleja ajatuksia. Kananpersetukka, eikä hiventäkään meikkiä. Ymmärrän kyllä, että hänellä ei vientiä ole, mutta se ei tarkoita, että hänen omat kokemuksensa pätisivät kaikkiin muihin. Ei ihme, että tällä muikkelilla oli paljon vapaita aikoja. Ei kukaan hänen luokseen toiste erehdy. Pitäisi tehdä lääkärikeskukselle reklamaatio. Jotain tasoa pitäisi pitää yllä.

Valitettavasti noista terapeuteista ei tiedä, ennen kuin vastaanotolla heidät näkee.

Vierailija
186/198 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, JOS ko. nainen on vain:

- työelämässä

- normaalipainoinen

- ei tatuoitu

- ei yh / tai kersat aikuisia

- EI DEMARIFEMAKKO!!!!!!

- ei viheriäinen / muu tsuuvakki / kilipää

- pukeutuu ja käyttäytyy kuin naisen kuuluukin

Nämä jos löytyy, niin ikä on vain numeroita.

Vierailija
187/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
188/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kovaa mun pitäs huutaa että keski-ikäinen nainen kuulee? Tossa ulkona kaupungilla kuulisi varmaan useampi ja ne jotka näkisivät/kuulisivat ajattelisivat taas joku sekopää huutaa. Eli ei hyvä ajatus tuokaan. Mulla on keski-ikäiselle naiselle käyttöä. Jos löytyy haluja sellaiseen toimintaan.

M.54

Vierailija
189/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-On todennäköistä, että keski-ikäinen nainen jää yksin, koska eivät ole kovassa huudossa

-Mies varmaan hankkii uuden, ennen kuin jättää, ja hän varmaan on niin hurmaava, että sellaisen helposti saa. Keski-ikäiset miehet siis ilmeisesti ovat kovemmassa huudossa.

Meinaako tämä sitten sitä, että nuoret miehet eivät ole "kovassa huudossa"? Ei nimittäin ole mahdollista, että kaikki nuoret ja keski-ikäiset miehet ovat samaan aikaan suhteessa nuorten naisten kanssa, paitsi jos nuorilla naisilla on kaksi tai useampi miesystävää per naama.

Vierailija
190/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
191/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovat ainakin työelämässä, jos työkokemus oikea.

Muusta en tiedä eikä kiinnosta.

Vierailija
192/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa varmaan sanoa mitään, mutta itseä ei 57v miehenä kiinnosta suomalaiset naiset. 25v thai tyttöystävä mulla on ja hän on juuri sopivan ikäinen mulle.

Vierailija
193/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- työelämässä

- normaalipainoinen

- ei tatuoitu

- EI DEMARIFEMAKKO!!!!!!

Näistä kaikki muut toteutuu, paitsi ylipainoa on 20kg. Yksin saa olla vuodesta toiseen. 

N48

Vierailija
194/198 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työelämässä

- normaalipainoinen

- ei tatuoitu

- EI DEMARIFEMAKKO!!!!!!

Näistä kaikki muut toteutuu, paitsi ylipainoa on 20kg. Yksin saa olla vuodesta toiseen. 

N48

Minulla taas tuo politiikkapuoli ontuu pahasti :D.

Nyt harmittaa kyllä hurjasti.

Vierailija
195/198 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
196/198 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus kyllä on, että itse terapeutti näytti olevan hukassa. Sellainen seinään sulautuva, yksinäinen, vähän flegu nainen. Ei kovin originelleja ajatuksia. Kananpersetukka, eikä hiventäkään meikkiä. Ymmärrän kyllä, että hänellä ei vientiä ole, mutta se ei tarkoita, että hänen omat kokemuksensa pätisivät kaikkiin muihin. Ei ihme, että tällä muikkelilla oli paljon vapaita aikoja. Ei kukaan hänen luokseen toiste erehdy. 

:D

Vierailija
197/198 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- työelämässä

- normaalipainoinen

- ei tatuoitu

- EI DEMARIFEMAKKO!!!!!!

Nauroin ääneen tälle :) Listan krjoittajasta tulee mieleen tällainen mies:

- persu/kokkare 45-60 v, ylipainoa löytyy ja kalju paistaa, mutta aina on nälvimässä naisten ulkonäköä. Jos löytyy puoliso, niin hän on hoikka ja hiljainen, näyttää kärsivältä eikä ihme - kaikki säälivät häntä, sillä miehensä on täysi törppö.

- kaljoittelu kuuluu lauantai-iltaan.

- ei siivoa, tee kotitöitä ym.kun se on "akkojen hommaa".

- katsoo Speden misogynistisiä huumoriklippejä ja viljelee niitä itsekin jokaiselle epäonnekseen lähettyvillä oleville.

- besserwisser

Olen vapaaehtoisesti sinkku, jälleen siitä erittäin kiitollinen. T. SinkkuN

Vierailija
198/198 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö siis ihan oikeasti tuollaisesta psykoterapeutin vastaanotolle, joku olisi tarvinnut ajan kipeämmin. Selvitä naiskiemurasi jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi