Pyysin työnhakijoita tekemään viiden minuutin lyhytelokuvan jossa kertoo elämästään, työhistoriastaan ja unelmistaan. Ei yhtään hakijaa!
Etsimme kahta motivoitunutta hyllyttäjää, TES palkkaus
Kommentit (104)
OF:n olen näköjään ladannut viiden minuutin videon hyllytyksestä, minne hittoon mun runkkufilmi päätyi?
Työttömien haukkumistrollaus vol. 497 695 🥱
EI MULA YHTÄÄN HAKIJAA, ÄLÄ VALEHTELE!
Minä lähetin 5 minuutin videoclipin, missä hakkaan rasvattua tattiani kliimaksiin saakka. Se kertoo kaiken:
Tätä elämäni on, silkkaa nautintoa kohti huippua.
Töitä en ole kerinnyt tekemään, jos ei siis käsitöitäni lasketa.
Unelmani täyttymys on hankkia elantoni tekemällä tätä mitä rakastan, onanointia.
TAISI MENNÄ MUN HAKUVIDEO IHAN SUN OMAAN KÄYTTÖÖN, MITÄ? HÄH?!
M43
Pitääkö olla vuosien työkokemus ja innokas tiimityöskentelijä energiseen tiimiin?
Tavallinen työ hakemus riittää ja jokaisella saa olla omanlaisensa - mitään lyhytelokuvia tai mykkä kuvia ei kenenkään tarvitse tehdä.ihme ettei joku vaadi peräti piirros elokuvaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla vuosien työkokemus ja innokas tiimityöskentelijä energiseen tiimiin?
DYNAAMINEN
Vierailija kirjoitti:
"Kerro videolla miksi haluat päästä näköalapaikalle vähittäismarkkinan kuumimpaan sydämeen! 🤩 Kuvaile dynaamista otettasi vähintää 5 minuutin videolla. 🎉😇Osoita ilmein, elein, tarvittaessa pantomiimina, kuinka kovasti haluat meille töihin. Ethän ole möksmöks-masistelija joka ei halua kuvata itseään - kai haluat kuulua energiseen tiimiimme? 💞💯💥 Parhaat videot pääsevät kahvihuoneen seinälle ja koulutuskäyttöön rekrytiimillemme. 😋 Jätä videosi rekryportaalin kautta (muista rekisteröinnissä salasanan pituus väh. 20 merkkiä). Työsuhde-etuna mm. ilmaiset aamukahvit suoraan ihanasta uudesta kahvin keittimestä ja myymäläpäällikön motivointipuhe!! 🤩😍🤩 Tsemppiä työnhakuun ja tervetuloa meidän huipputiimiin!!! Terveisin Rekry-Reija ja rekrytiimi. 🎊😻"
Kuulostaa ihanalta! Tiedän, että en ole koulutukseni (tradenomi) ja työkokemukseni (5 v kaupan alalta) puolesta vielä täysin pätevä tähän tehtävään, mutta jos etsitte todella motivoitunutta, ahkeraa, oma-aloitteista energiapakkausta, joka puhuu sujuvasti kolmea kieltä ja on erittäin nopea oppimaan, joustava ja aina hyväntuulinen, todellinen tiimipelaaja, olisin käytettävissä palkattomaan työharjoitteluun koska tahansa ja Teille sopivana ajankohtana!
Nykyisin työn kuin työn saamiseksi vaaditaan minimissään Oscar ehdokkuus voi vettu tätä nykyä menoa.
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Jouduin videota varten vuokraamaan paikallisen Prisman, eikä tullut ihan halvaksi kun toki piti päiväsaikaan tehdä etteivät luule että olisin jotenkin köyhä ja rahanperässä vain, hyllytys on kutsumukseni. Loppukohtaukseen olin varannut myös ilotulituksen ja hävittäjät taivaalle, jotka jättivät ilmaan tekstin Unelmat johtavat tähtiin ja hyllyjen väliin
Mä teen parhaillaan videota siitä, miten osaamaton rekrytoija hyllytetään työstään.
Vierailija kirjoitti:
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Miettikääpä tätä tarkemmin. Tässä kirjoitetaan kuinka ap on mielisairas ja tuhonnut elämänsä, koska on tehnyt tuollaisen aloituksen.
Millainen on sitten ihminen joka vastaa mielestään mielisairaaseen aloitukseen ja käyttää siihen aikaa omasta elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Työttömät on saamattomia
LOL
Onko tämä video vain preludia tulevaan viisivaiheiseen haastatteluun, jossa värisymbioottisella yhteistyöskentelyllä tarkastellaan ryhmädynamiikkaa?
Onneksi Parkin hakemukseen riitti kuva 😎
Yrityksemme seuraa etsiessämme yhteistyökumppaneita myös sitä, millaisia työpaikkailmoituksia kyseinen toimija julkaisee. Sanotaanko näin että yrityksenne ei ole vahvoilla jos harkitsisimme sitä yhteistyöhön tai liikesuhteeseen.
Iloisin Syysterveisin,
TJ
Kuinka kauan työpaikka oli avoimena? Varmaan liian lyhyen ajan. Kai sä tajuat, että tällaiset proggikset vie aikaa. Ensin pitää saada inspiraatio jostain, ja siihen voi mennä kuukausia. Sitten käsikirjoitus, rahoituksen hankkiminen, näyttelijävalinta, stunttihenkilöiden valinta, kuvauspaikkojen valinta, puvustus, lavastus, kamera ja kameramies, kuvaukset, tehosteet mm. CGI. Ei kuule, ekat hakemukset voit saada ehkä keväälle 2027, ja nekin on niitä huonolaatuisia, jotka eivät ole tehneet eri vaiheita huolellisesti.
Kuulostaa oudolta. Ei ihmekään, että kukaan ei hakenut.
Ups... Ilmankos teksti oli outo. Montako nötköttipurkkia saat laitettua yhteen pyllyyn...