Jos abortti ja ehkäisy kiellettäisiin Suomessa 5 vuoden päästä, miten varautuisit NYT?
Miten toimisit?
Sterilisaatio, vasektomia, kierukka, selibaatti, 4B, jotain muuta?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Itse varmaan lopettaisin seksin harrastamisen.
Omasta tyttärestäni olisin enemmän huolissani. Toivoisin että löytäisi mukavan naisen itselleen.
Iso osa nuorisoa on sitä mieltä, että parisuhde ei palvele heitä. Sinä itse annat tyttärellesi toisen mallin h uo raa mal la . Ja kyllä, parisuhdeseksikin on h uo raa mis ta.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin paljon vaseliinia ettei tyttöjen aunukset repeä! T: M65+
Tyttöjen? Panet lapsia. 🤮
Nostaisin metelin EU:n ihmisoikeustuomioistuineen koska tuossa kielletään samalla monen sairauden esim. endometrioosin hoito.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin jalat lopullisesti ristiin. Sitten saisi miehet olla ilman, minua ei haittaa tippaakaan. Ja heti sterilisaatio kun sen vaan saa, varmuuden vuoksi. Ai niin mutta kun sekin on varmaan sitten kielletty. No, ei tipu piparia sitten koskaan.
Seuraavaksi sit tuleekin laki seksipakosta naisille. Suostumusta ei tarvita koska mies tarvitsee ehdottomasti sekstailua tai masentuu ja sairastuu. Ja elaripakko pois ukoilta. Jos nainen raskautuu niin kantaa kaikki seuraukset ja maksaa kaiken. Ja saa haukut ja huorittelun kun meni pamahtamaan paksuksi. Ne mahdolliset lapsetkin tietysti haukutaan, ovat alempiarvoisia.
Oletteko nyt onnellisia? Onko naisia (ja lapsia) nyt kyykytetty tarpeeksi?
Höpön löpön. Palaamme luonnon tapaan, joka tarkoittaa sitä, että naaras ehkä tappaa koiraan, joka yrittää raisata tämän. Poikaselle tapahtuu mitä tapahtuu.
Eli todennäköisesti miehet pysyvät kaukana naisista ja perustavat poikamieslaumoja, kuten inkkelit nyt. Siellähä ne omissa porukoissaan pelailevat mieslapsipelejä.
Olisin äänestämättä persuja, kristillisiä ja muita hihhuleita.
No olen elänyt enemmän tai vähemmän selibaatissa koko aikuisikäni joten se tietysti. Ei ole pienintäkään syytä päästää miestä sisääni, tai edes kotiini.