Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen kun olet 40 vee mutta et ole koskaan edes treffeillä käynyt?

Vierailija
24.09.2025 |

Näin mennyt omalla kohdallani. Miesvaltaisella alalla ollut ja ei ole sellaisia nuoruuden kaveriporukoita enää kun kaikki hajaantuneet ympäri ämpäri palloa.

Nyt olen ollut sairaalamaailmassa töissä teknisellä puolella inssinä ja täällä muutaman samanikäisen tai vähän nuoremman hoitsunaisen kanssa päässyt edes jutteluasteelle ja vähän ystävystynytkin nii parantanut hitusen verran mielialoja.

Jotkut vanhemmat miehet ihmettelevät kyllä miten tuollainen supliikkimies on noin yksin ollut. Nuo asiasta utelut ja kyselyt satuttavat kaikista eniten kun asia on hyvin arka ja kipeä.

Sitten ne ehdottavat jotain tinderiä jossa nainen kuin nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä niin masentaahaan se entisestään. Joillakin ikäisilläni miehillä on seksielämää 20-25 vuoden ajalta ja voi olla aikuisia lapsia. Minulla ei ole mitään näistä. Paperilla tietenkin näytän hyvältä: vakaat tulot, terveyttä riittää (paitsi mt, koska masentaa tilanne), omaisuutta ja arvokkaita harrastuksia (suoritan parhaillaan yksityislentäjän lupakirjaa). 

Tietenkin naismakuni on vielä ongelmallinen tilanteeseen nähden: pienet ja sievät naiset viehättävät.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä paradoksia. Av on täynnä miehiä, jotka kipuilevat, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten av on täynnä naisia, jotka kipuilevat samaa asiaa. Miten ihmeessä nämä ihmiset eivät ikinä kohtaa?

Vierailija
62/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ap vähän tsempata sua. Olen sinua hieman nuorempi nainen olen olen ollut TInderissä n. 3 vuotta. Olen tavannut 55 miestä, joista joku 70% antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Mun mielestä naisilla nuo luvut pitäisi mennä toisinpäin, eli nainen antaa useammin pakit kuin mies.

Monelle miehelle naisen koko on iso juttu. Mutta meillä oli pieni illanvietto ja eräs hoitsunainen avautui minulle kännissä erostaan. Ihmettelin itsekseni miksi mies oli tuollaisen naisen jättänyt. Hoikka, pieni, sievä ja sanavalmis nainen eikä mikään ujo tuppisuu.

ap

Miksi sanonut ääneen, että miten kukaan voi tuollaisen päästää. Nyt vähän tälle flirttaillua, mukavia sanoja ja katsot nätisti silmiin. Ensi kuussa kysy treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sentään sieltä työpaikalta yritä, on leima otsassa. Työpaikka on työn tekemistä varten, pidä siitä kiinni, joillekin punainen flagi suorastaan. Haki ensin lemmikki, koira tai kissa. 

Vierailija
64/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes yritä niin ei voi mitään koskaan saadakkaan.

Voi myös yrittää koko ajan ja silti jäädä ilman...

Vierailija
65/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten ole pieni ja sievä, enemmänkin pitkä ja seksikäs. Mutta muuten sanoisin että olisi vain plussaa jos mies on kokematon, varsinkin kun ei ole sitä katkeralla incel-vivahteella. Ihan virkistävää ettei suhteessa ole vanhojen suhteiden painolasteja.

No se painolasti tulisi sitten sinulta

Vierailija
66/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta ei se oikeastaan tunnu miltään.

Vierailija
67/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sentään sieltä työpaikalta yritä, on leima otsassa. Työpaikka on työn tekemistä varten, pidä siitä kiinni, joillekin punainen flagi suorastaan. Haki ensin lemmikki, koira tai kissa. 

Monella työpaikalla voi olla jopa ihan kulttuuriin kuuluva asia että pariudutaan keskenään. Aikoinaan isompien paloasemien yhteydessä oli hälytyskeskus ja siellä oli niitä naisia usein paljonkin töissä. Kyllä sielläkin muodostui palomiesten ja näiden hälytyskeskuspäivystäjänaisten välille parisuhteita. Joskus oli tapana että joku vanhempi palomies saattoi olla "puhemiehenä". Kyllä niitä illanistujaisia oli kasarilla varsinkin ahkerasti ja kosteita sellaisia. 

Vierailija
68/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten ole pieni ja sievä, enemmänkin pitkä ja seksikäs. Mutta muuten sanoisin että olisi vain plussaa jos mies on kokematon, varsinkin kun ei ole sitä katkeralla incel-vivahteella. Ihan virkistävää ettei suhteessa ole vanhojen suhteiden painolasteja.

Kai nyt olet sitten itsekin neitsyt ja karvainen ja koopiikitön ja tatuton, jos vaadit mieheltäkin sellaista?

Hyi htto se olis kamalaa jos mies olis kokematon. Räpeltelis kortsun kanssa sängyssä tms.

Ja juuri tämän takia näinkin pois...

Vierailija
69/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt olet sitten itsekin neitsyt ja karvainen ja koopiikitön ja tatuton, jos vaadit mieheltäkin sellaista?

Hyi htto se olis kamalaa jos mies olis kokematon. Räpeltelis kortsun kanssa sängyssä tms.

Ja juuri tämän takia jäinkin pois...

Typo

Vierailija
70/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella työpaikalla voi olla jopa ihan kulttuuriin kuuluva asia että pariudutaan keskenään. Aikoinaan isompien paloasemien yhteydessä oli hälytyskeskus ja siellä oli niitä naisia usein paljonkin töissä. Kyllä sielläkin muodostui palomiesten ja näiden hälytyskeskuspäivystäjänaisten välille parisuhteita. Joskus oli tapana että joku vanhempi palomies saattoi olla "puhemiehenä". Kyllä niitä illanistujaisia oli kasarilla varsinkin ahkerasti ja kosteita sellaisia. 

Tietysti mutta se on niille kokeneemmille ja perheellisille jotka osaa pelin säännöt. 

Vierailija
71/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ap vähän tsempata sua. Olen sinua hieman nuorempi nainen olen olen ollut TInderissä n. 3 vuotta. Olen tavannut 55 miestä, joista joku 70% antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Mun mielestä naisilla nuo luvut pitäisi mennä toisinpäin, eli nainen antaa useammin pakit kuin mies.

Mä en ymmärrä. Heteronaisella kyllä riittää vientiä. Heteromiehiä tulee vastaan joka kadunkulmassa ja joka paikassa. Yleensä miehet pokaavat vielä kaduilla ha ihan joka paikassa. Heteromiehistä on oikein ylitarjontaa. Jos laitat heteronaisena deitti-ilmon niin saat päivässä satoja vastauksia heteromiehiltä. Ei luulis vaikeaa olevan löytää miestä itelleen.

No eikä riitä mitään vientiä. Tämä on miesten höpöhöpö-kuvitelmaa. Nainen ei hyödy mitään, että löytää jonkun, joka suostuu häntä p*nemaan. Miehelle sellainen voi olla joku unelma, mutta naisena sellainen ei houkuttele kuin muutamia ja yleensä niillä naisilla on halu pyrkiä reittä pitkin julkisuuteen tai rikkauteen. 

Useimmat naiset haluaisivat löytää aidon parisuhteen, jossa on halu sitoutua yhteiseen elämään, olla kiinnostunut toisistaan ihmisinä ja rakastaa aidosti. Moni, vaikkeivat kaikki, haluaisivat myös lapsia ja miehen, joka sitoutuu isyyteen ja perhe-elämään. Seksipuoli kiinnostaa vasta sen jälkeen. 

Myös minä olen vastentahtoisesti sinkku vielä viisikymppisenäkin, koska en edes nuorena halunnut juosta baareissa, juopotella ja bilettää. Halusin kunnollisen, tavallisen, samanikäisen miehen elämänkumppani-mielessä, mutta eipä löytynyt. Olen työskennellyt naisvaltaisella alalla, jossa miehiä ei juuri näy, ja harrastukset ovat myös olleet sellaisia, joissa ei ole useinkaan tavannut ainakaan vapaita miehiä. Oma moraalini ei anna myöten sekaantua varattuihin. Minusssa ei ole mitään vikaa, päinvastoin olisin varmasti ollut monen unelmanainen, mutta eipä ole tullut kohdattua ketään. Ja mihinkään tindereihin en ole ikinä vilkaissutkaan. 

Vierailija
72/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes yritä niin ei voi mitään koskaan saadakkaan.

No jos tapaa aloitteellisen naisen joka vie niin voipas. 

Vierailija
73/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä nakkaisin jo lapaset naulaan jos yli 40v eikä mitään kokemusta. Ei sellaista pikkupoikaa aikamiehen kropassa jaksa naiset katsella ja opastaa.

Kyllä kelpaisi, jos muuten olisi fiksu ja kunnollinen, eikä liian traumatisoitunut. Hyvinkin voi käydä. Paljon mieluummin ottaisin kokemattoman miehen, jonka voisi itse opettaa tavoille, kuin joka helman perään hypänneen. Inhottaisi suorastaan sellainen häntäheikki.

Vierailija
74/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eroamassa ja nyt jo surkuttelen että jos joku päivä tulee uusi suhde, tiedä monetko naiset sekin mies käynyt läpi. Nykyisessä suhteessa osa ongelmista johtui miehen edellisistä suhteista mikä tuntui tosi epäreilulta kun itse olin suhteen alkaessa melko kokematon...

Olisi kiva päästä aloittamaan puhtaalta pöydältä, ei haittaisi yhtään että olisin ensimmäinen.

Vierailija
75/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä paradoksia. Av on täynnä miehiä, jotka kipuilevat, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten av on täynnä naisia, jotka kipuilevat samaa asiaa. Miten ihmeessä nämä ihmiset eivät ikinä kohtaa?

Koska useimmat ihmiset eivät osaa puhua. Jos sellaiselle yrittää puhua, saa vaan haukut tai jotain aggressiivista uhoa. Eli enää en vaivaudu. Ei kiinnosta.

Vierailija
76/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan nainen ei ikinä kysy treenirutiineista mitään. Ainut mikä naisia kiinnostaa on sun status ja rahatilanne."

No kumpi vaikuttaa sen naisen arkeen enemmän seuraavat 30 vuotta, se millainen taloudellinen tilanne ja mahdollisuudet teidän perheellä on vai se montako hauiskääntöä tykkäät sarjoissasi tehdä?

Jos kukaan kysyy ensitapaamisella mun rahatilannetta, kävelen saman tien pois. Osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta ja suorastaan lapsellista luonnetta.

Vierailija
77/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin 10 vuotta sitten kokeilemaan tinderiä ja tapasin satoja naisia. Nyt minulla on lapset kahden naisen kanssa, velkaa ja myöskin pitkäaikainen masennus.

Olemme siis kulkeneet täysin eri reittejä, mutta päätyneet samaan pisteeseen.

M41

Oletko hylännyt lapsesi?

En todellakaan. Oletko itse kenties ahne vieraannuttaja, joka käyttää omia lapsiaan aseena heidän isäänsä vastaan?

Vierailija
78/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alat vaan deittailemaan. Turha tehdä tuosta itselleen mitään kompleksia, jos muut asiat ovat muuten ok. 

Miten voi alkaa deittailemaan, jos kukaan ei halua deitata?

Vierailija
79/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska useimmat ihmiset eivät osaa puhua. Jos sellaiselle yrittää puhua, saa vaan haukut tai jotain aggressiivista uhoa. Eli enää en vaivaudu. Ei kiinnosta.

Naiset oli oudon vihamielisiä jo silloin kun itse viimeksi jotain 20 vuotta sitten vielä viitsin liikkua iltaisin viihteellä. Kaikkeen tuli vastauksena jotain väliltä "haista v*ttu" tai "painu helvettiin" vaikka saatoin vaan kepeästi heittää jotain "kaunis ilta heh hehe". Jos minä miehenä kippaisin kaikki huonot naiskokemukseni random naisten niskaan jotka kepeästi yrittää ottaa kontaktia niin aivan varmasti saisin kuulla olevani alhainen naisvihaaja.

Vierailija
80/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Ap:n kannattaisi kokeilla tanssikurssille lähtemistä (tango, fusku, valssi,...) ja sen jälkeen lavatansseja. Molemmissa on jatkuvasti pulaa miehistä.  Oman kokemuksen perusteella tuo on hyvä tapa tutustua ja voi johtaa parisuhteen muodostumiseen.

Taas joku dementti lavatanssi eläkeläinen. Uskokaa jo, ei tollasta vanhanaikaista paskaa musiikkia kukaan pysty kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän