Tiedättekö sen tunteen kun olet 40 vee mutta et ole koskaan edes treffeillä käynyt?
Näin mennyt omalla kohdallani. Miesvaltaisella alalla ollut ja ei ole sellaisia nuoruuden kaveriporukoita enää kun kaikki hajaantuneet ympäri ämpäri palloa.
Nyt olen ollut sairaalamaailmassa töissä teknisellä puolella inssinä ja täällä muutaman samanikäisen tai vähän nuoremman hoitsunaisen kanssa päässyt edes jutteluasteelle ja vähän ystävystynytkin nii parantanut hitusen verran mielialoja.
Jotkut vanhemmat miehet ihmettelevät kyllä miten tuollainen supliikkimies on noin yksin ollut. Nuo asiasta utelut ja kyselyt satuttavat kaikista eniten kun asia on hyvin arka ja kipeä.
Sitten ne ehdottavat jotain tinderiä jossa nainen kuin nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä niin masentaahaan se entisestään. Joillakin ikäisilläni miehillä on seksielämää 20-25 vuoden ajalta ja voi olla aikuisia lapsia. Minulla ei ole mitään näistä. Paperilla tietenkin näytän hyvältä: vakaat tulot, terveyttä riittää (paitsi mt, koska masentaa tilanne), omaisuutta ja arvokkaita harrastuksia (suoritan parhaillaan yksityislentäjän lupakirjaa).
Tietenkin naismakuni on vielä ongelmallinen tilanteeseen nähden: pienet ja sievät naiset viehättävät.
Kommentit (80)
Haiskahtaa vähän allulta tää aloitus.
Tiukat kriteerit naiselle, ihmettelee kun ei löydy naista.
Miehenä nakkaisin jo lapaset naulaan jos yli 40v eikä mitään kokemusta. Ei sellaista pikkupoikaa aikamiehen kropassa jaksa naiset katsella ja opastaa.
Ap:n kannattaisi kokeilla tanssikurssille lähtemistä (tango, fusku, valssi,...) ja sen jälkeen lavatansseja. Molemmissa on jatkuvasti pulaa miehistä. Oman kokemuksen perusteella tuo on hyvä tapa tutustua ja voi johtaa parisuhteen muodostumiseen.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistelmä: "Minulla on hyvin tarkkoja vaatimuksia naisille" ja "minulla on mt-ongelmia" on sellainen kombo, että et ihan heti naista pysty löytämään.
Ehkä voisit suhtautua avoimemmin siihen, että millaiset naiset kiinnostaa sekä työskentelisit mt-ongelmien selättämiseksi, saattaisi joku kiinnostava ja kiinnostunut löytyä.Itse olen tarkka terveydestä ja liikuntaa tulee 5-10 tuntia viikossa.
ap
Ongelma on siinä, että voin luvata sulle jo etukäteen että kukaan nainen ei ole kiinnostunut sun liikunnoista.
Olen siis ollut ihan samassa veneessä että kun itse treenaa paljon niin toivoisi sitä naiseltakin.
Kukaan nainen ei ikinä kysy treenirutiineista mitään. Ainut mikä naisia kiinnostaa on sun status ja rahatilanne.
Naiset kysyy "mikä olitkaan koulutukseltasi" tai "mitä teitkään työksesi" ja lopettavat tutustumisen jos et vastauksena kerro statuskoulutusta ja statustyötä.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa vähän allulta tää aloitus.
Tiukat kriteerit naiselle, ihmettelee kun ei löydy naista. Ei neitsyys ja karvaisuus ja tatuttomuus pitäisi olla liikaa vaadittuja asioita
Vierailija kirjoitti:
Miehenä nakkaisin jo lapaset naulaan jos yli 40v eikä mitään kokemusta. Ei sellaista pikkupoikaa aikamiehen kropassa jaksa naiset katsella ja opastaa. Ei pikkupoika-aikamies haaveilekaan naisesta jolla on monia mieskokemukjsia tai bodycount nollaa suurempi. Hn uneksii itsensäikisestä ja kaltaisesta ummikosta kunka kanssa on loppuiän kestävä avioliitto aikaa harjoitella kaikki ihan lapsenkengistä lähtien
Vierailija kirjoitti:
Menin 10 vuotta sitten kokeilemaan tinderiä ja tapasin satoja naisia. Nyt minulla on lapset kahden naisen kanssa, velkaa ja myöskin pitkäaikainen masennus.
Olemme siis kulkeneet täysin eri reittejä, mutta päätyneet samaan pisteeseen.
M41
Tässä se konkretisoituu, suomalaiset ä m m ä t, joista opimme sen että, EI IKÄNÄ, EIKÄ KOSKAAN KERSOJA SUOMALAISEN AKAN KANSSA! SE ON _AINA_ MIEHELLE TALOUDELLINEN ITSEMUHRA.
Niillä on aina vain mielessä, ja taka-ajatuksena se kersa ja sille maksaja. Mitään muuta ei nykyämmistä kannata edes leikillään odottaa eikä uskoa, koska se lopputulos on aina tuo edellä mainittu taloudellinen katastrofi miehelle ja joutuminen lopun iäkseen palkattomiin pakkotöihin.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tiedän 😃
En usko sua. Sä oot älykäs mimmi, pakko sulla on olla miehiä tai naisia ollut paljonkin.
N60
Kaikkea muuta 😅 Ja ihan ekoilla treffeillä olin tänä kesänä viiskymppisenä 😃
"No tämä, mutta minkäs kokematon niille hattarahaaveilleen voi. Parisuhde on draamaa, kamppailua ja jatkuvia haasteita ja toisen huomioimista ja kompromisseja eikä todellakaan mitään mukavaa yhdessäoloa ja tsillailua edes puolta ajasta. Siihen ei heikkopäisemmällä ole mitään asiaa."
Tuota kaikkea edelleen odotellessa.
T. 30 vuotta tyytyväisenä yhdessä.
"Kukaan nainen ei ikinä kysy treenirutiineista mitään. "
No nillä on aika vähän merkitystä sen teidän PARIsuhteen kannalta.
"Kukaan nainen ei ikinä kysy treenirutiineista mitään. Ainut mikä naisia kiinnostaa on sun status ja rahatilanne."
No kumpi vaikuttaa sen naisen arkeen enemmän seuraavat 30 vuotta, se millainen taloudellinen tilanne ja mahdollisuudet teidän perheellä on vai se montako hauiskääntöä tykkäät sarjoissasi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
"No tämä, mutta minkäs kokematon niille hattarahaaveilleen voi. Parisuhde on draamaa, kamppailua ja jatkuvia haasteita ja toisen huomioimista ja kompromisseja eikä todellakaan mitään mukavaa yhdessäoloa ja tsillailua edes puolta ajasta. Siihen ei heikkopäisemmällä ole mitään asiaa."
Eli jompi kumpi on täysi lapanen joka menee toisen vietävänä kun ei koskaan ole draamaa tai konflikteja.
M-1965 kirjoitti:
Ap:n kannattaisi kokeilla tanssikurssille lähtemistä (tango, fusku, valssi,...) ja sen jälkeen lavatansseja. Molemmissa on jatkuvasti pulaa miehistä. Oman kokemuksen perusteella tuo on hyvä tapa tutustua ja voi johtaa parisuhteen muodostumiseen.
Ei näitä kysyjiä käytännön ratkaisut kiinnosta. Aina löytyy joku hyvä syy miksi esmes tanssi ei kelpaa: musiikki vääränlaista, joutuis opettelemaan tanssimaan, pitäis uskaltaa tehdä aloitteita, aikaa kuluis, naista ei löytynyt ekalla yrittämällä kun yhden kerran lähdin tanzzuihin, sain rukkaset yhdeltä naiselta kun pyysin tanssimaan,...
Ikisinkkuuteen on syynsä.
En ole tämä allu. Eikö tämä ole jokin syrjäytynyt elämäntapatyötön? Lapset tai yh:na oleminen ei minua haittaa. Eräällä ihastuksellani on 2 lasta. Tiedän kyllä että työpaikkaromanssit ovat yleensä vähän huonohko juttu.
Tämä on yksi niistä naisista jotka juttelevat minulle oma-aloitteisesti
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jompi kumpi on täysi lapanen joka menee toisen vietävänä kun ei koskaan ole draamaa tai konflikteja.
Vaikka minä olin täysi lapanen niin silti tuli konflikteja. Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset "ei koskaan riidellä"-suhteet jos kummallakin on vähänkään omia haluja.
Vierailija kirjoitti:
En ole tämä allu. Eikö tämä ole jokin syrjäytynyt elämäntapatyötön? Lapset tai yh:na oleminen ei minua haittaa. Eräällä ihastuksellani on 2 lasta. Tiedän kyllä että työpaikkaromanssit ovat yleensä vähän huonohko juttu.
Tämä on yksi niistä naisista jotka juttelevat minulle oma-aloitteisesti
ap
Oletko siis jo kokeillut tanssikurssien ja lavatanssien kautta vauhdin ottamista naisiin tutustumiseen? Siellä hyvät tavat ja lievä vanhanaikaisuus noteerataan plussana.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistelmä: "Minulla on hyvin tarkkoja vaatimuksia naisille" ja "minulla on mt-ongelmia" on sellainen kombo, että et ihan heti naista pysty löytämään.
Ehkä voisit suhtautua avoimemmin siihen, että millaiset naiset kiinnostaa sekä työskentelisit mt-ongelmien selättämiseksi, saattaisi joku kiinnostava ja kiinnostunut löytyä.Itse olen tarkka terveydestä ja liikuntaa tulee 5-10 tuntia viikossa.
ap
Ongelma on siinä, että voin luvata sulle jo etukäteen että kukaan nainen ei ole kiinnostunut sun liikunnoista.
Olen siis ollut ihan samassa veneessä että kun itse treenaa paljon niin toivoisi sitä naiseltakin.
Kukaan nainen ei ikinä kysy treenirutiineista mitään. Ainut mikä naisia kiinnostaa on sun status ja rahatilanne.
Naiset kysyy "mikä olitkaan koulutuk
En usko että kaupan kassa tai lähihoitajanainen kyselisi mitään statuksesta. Vain kouluttautuneet uranaiset kyselevät.
Yleensä samankaltaisuus yhdistää tässäkin asiassa. Tuntemani samanikäinen kaupan kassa -nainen on naimisissa metallialan työntekijäduunarimiehen kanssa.
Kyllä se yleensä menee niin että duunari duunarin kanssa. Amk-tason koulutuksen omaavat ovat todella usein myös keskenään, joskus voi tietysti olla poikkeuksiakin.
Akateemiset ovat akateemisten kanssa, toki poikkeuksia tässäkin. Se tuttavapiiri rajaa niin paljon tätä asiaa. Äärettömän harvan juristinaisen tuttavapiirissä on amismiehiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minä olin täysi lapanen niin silti tuli konflikteja. Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset "ei koskaan riidellä"-suhteet jos kummallakin on vähänkään omia haluja.
Kaipa se voi olla mahdollista jos kaksi miellyttämishaluista lapasta sattuu menemään yhteen. Ei kai siinä sitten riidellä koskaan kun sama mitä toinen ehdottaa niin "sopii".
No tämä, mutta minkäs kokematon niille hattarahaaveilleen voi. Parisuhde on draamaa, kamppailua ja jatkuvia haasteita ja toisen huomioimista ja kompromisseja eikä todellakaan mitään mukavaa yhdessäoloa ja tsillailua edes puolta ajasta. Siihen ei heikkopäisemmällä ole mitään asiaa.