Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen kun olet 40 vee mutta et ole koskaan edes treffeillä käynyt?

Vierailija
24.09.2025 |

Näin mennyt omalla kohdallani. Miesvaltaisella alalla ollut ja ei ole sellaisia nuoruuden kaveriporukoita enää kun kaikki hajaantuneet ympäri ämpäri palloa.

Nyt olen ollut sairaalamaailmassa töissä teknisellä puolella inssinä ja täällä muutaman samanikäisen tai vähän nuoremman hoitsunaisen kanssa päässyt edes jutteluasteelle ja vähän ystävystynytkin nii parantanut hitusen verran mielialoja.

Jotkut vanhemmat miehet ihmettelevät kyllä miten tuollainen supliikkimies on noin yksin ollut. Nuo asiasta utelut ja kyselyt satuttavat kaikista eniten kun asia on hyvin arka ja kipeä.

Sitten ne ehdottavat jotain tinderiä jossa nainen kuin nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä niin masentaahaan se entisestään. Joillakin ikäisilläni miehillä on seksielämää 20-25 vuoden ajalta ja voi olla aikuisia lapsia. Minulla ei ole mitään näistä. Paperilla tietenkin näytän hyvältä: vakaat tulot, terveyttä riittää (paitsi mt, koska masentaa tilanne), omaisuutta ja arvokkaita harrastuksia (suoritan parhaillaan yksityislentäjän lupakirjaa). 

Tietenkin naismakuni on vielä ongelmallinen tilanteeseen nähden: pienet ja sievät naiset viehättävät.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin 10 vuotta sitten kokeilemaan tinderiä ja tapasin satoja naisia. Nyt minulla on lapset kahden naisen kanssa, velkaa ja myöskin pitkäaikainen masennus.

Olemme siis kulkeneet täysin eri reittejä, mutta päätyneet samaan pisteeseen.

M41

Oletko hylännyt lapsesi?

22/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, koska menin treffeille ekan kerran 19-vuotiaana. Eikä ole tarvinnut yksin olla vuoden 1984 jälkeen ennenkuin nyt, kun viimein tajusin, että mitä helvettiä minä millään puolisolla edes teen.

Vierailija
24/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tiedän 😃

En usko sua. Sä oot älykäs mimmi, pakko sulla on olla miehiä tai naisia ollut paljonkin.

N60

Vierailija
25/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Nuorena tyttönä tapailin poikia ja nuorena naisena nuoria miehiä. Menin naimisiin, sain lapsia, erosin ja tapailin taas nuoria miehiä. Nyt olen vanha nainen. Ei masennusta.

Vierailija
26/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yhteiskunta on vaan mennyt sellaiseksi ettei täällä ole juurikaan mitään kanssakäyntiä eri sukupuolten välillä romanttisessa mielessä, jos ei mene äppiin tai sitten varta vasten lähde yöelämään. Tosin nykyään varmaan suurin osa siirtynyt äppeihin. Joten eipä tuo nyt ole sinänsä mikään ihme. 

Älä sössötä. Ei äppejä ollut 20 vuotta sitten, silloin kun ap oli vielä nuori. Silloin oli yöelämää.

Heteronaisena kyllä löytää seuraa heteromiehistä. Ei tarvitse mitään appeja eikä ravintoloita. Heteromiehiä on kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa. Heteromiehiä kävelee vastaan kaduilla, kaupoissa missä vaan. Ei luulis olevan vaikeaa.

Vierailija
27/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä raivostuttavaa oli töissä välillä kun pidettiin sellaisena alemman tason ihmisenä kun en ollut koskaan seurustellut tai muutenkaan mitään sutinoita ollut. Suoraan heitettiin asiasta läppää jolle piti sitten itsekin teennäisesti naureskella ikäänkuin olisi kovinkin hauskaa ollut. Otin loparit ja sitten pääsin vasta ekaa kertaa elämässäni kokemaan millaista se menetetty teinihurmio oli, kun sattui jossain facen sinkkuryhmässä tärppäämään. No aikansa kesti ja oli kivaa ja jossain riippuvuushöyryissä piti yrittää vielä uudestaan, kunnes lopulta pääsin tähän seesteiseen tilaan että nytpä on kokeiltu ja voin mennä loppuun asti tyytyväisenä ihan yksikseni.

Vierailija
28/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten ole pieni ja sievä, enemmänkin pitkä ja seksikäs. Mutta muuten sanoisin että olisi vain plussaa jos mies on kokematon, varsinkin kun ei ole sitä katkeralla incel-vivahteella. Ihan virkistävää ettei suhteessa ole vanhojen suhteiden painolasteja.

Kai nyt olet sitten itsekin neitsyt ja karvainen ja koopiikitön ja tatuton, jos vaadit mieheltäkin sellaista?

Vierailija
29/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureissakin on aina heteromiehiä. Ei tartte kauaksi mennä kun löytää itelleen miehen.

Vierailija
30/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ap vähän tsempata sua. Olen sinua hieman nuorempi nainen olen olen ollut TInderissä n. 3 vuotta. Olen tavannut 55 miestä, joista joku 70% antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Mun mielestä naisilla nuo luvut pitäisi mennä toisinpäin, eli nainen antaa useammin pakit kuin mies.

Monelle miehelle naisen koko on iso juttu. Mutta meillä oli pieni illanvietto ja eräs hoitsunainen avautui minulle kännissä erostaan. Ihmettelin itsekseni miksi mies oli tuollaisen naisen jättänyt. Hoikka, pieni, sievä ja sanavalmis nainen eikä mikään ujo tuppisuu.

ap Ois tullut hänestä tuppisuu jos olisit tuppisi sen suuhun tunkenut

Vierailija
31/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten ole pieni ja sievä, enemmänkin pitkä ja seksikäs. Mutta muuten sanoisin että olisi vain plussaa jos mies on kokematon, varsinkin kun ei ole sitä katkeralla incel-vivahteella. Ihan virkistävää ettei suhteessa ole vanhojen suhteiden painolasteja.

Kai nyt olet sitten itsekin neitsyt ja karvainen ja koopiikitön ja tatuton, jos vaadit mieheltäkin sellaista?

Hyi htto se olis kamalaa jos mies olis kokematon. Räpeltelis kortsun kanssa sängyssä tms.

Vierailija
32/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan äppejä asenna. Niissä on vain pohjasakkaa.

Vierailija
33/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi htto se olis kamalaa jos mies olis kokematon. Räpeltelis kortsun kanssa sängyssä tms.

Keksin kyllä suhteessa pahempiakin skenaarioita :D Veikkaan että kondomin käytön opettelu suhteen aikana ei ole mahdotonta

Vierailija
34/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi htto se olis kamalaa jos mies olis kokematon. Räpeltelis kortsun kanssa sängyssä tms. Mihin avioliitossa tarttee kortsua, jos kaksi on tekemisissä vain toistensa kanssa ja kumpihi liiton alussa yhtä lailla taitamattomia untuvihkoja kaikessa fyysisessä kanssakäyskentelyssä

Vierailija
35/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes yritä niin ei voi mitään koskaan saadakkaan.

Minäpä olen saanut vaikken koskaan ole edes yrittänyt,N22.

Totta kai, koska olet nainen.

Vierailija
36/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ap vähän tsempata sua. Olen sinua hieman nuorempi nainen olen olen ollut TInderissä n. 3 vuotta. Olen tavannut 55 miestä, joista joku 70% antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Mun mielestä naisilla nuo luvut pitäisi mennä toisinpäin, eli nainen antaa useammin pakit kuin mies.

Monelle miehelle naisen koko on iso juttu. Mutta meillä oli pieni illanvietto ja eräs hoitsunainen avautui minulle kännissä erostaan. Ihmettelin itsekseni miksi mies oli tuollaisen naisen jättänyt. Hoikka, pieni, sievä ja sanavalmis nainen eikä mikään ujo tuppisuu.

ap

Et ole seurustellut, niin et tiedä millaisia naiset ovat parisuhteissa. Vinkki: eivät herttaisia naapurintyttöjä.

Minä nyt olen muutenkin naiselle alistumaisempi. Näin oli lapsuudenkodissanikin. Isäni oli hiljainen insinööri joka myötäili topakkaa äitiäni. 

Varmaan itsekin salaa nauttisin jos saisin sanoa "kyllä kulta". 

ap

Vierailija
37/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä: "Minulla on hyvin tarkkoja vaatimuksia naisille" ja "minulla on mt-ongelmia" on sellainen kombo, että et ihan heti naista pysty löytämään. 

Ehkä voisit suhtautua avoimemmin siihen, että millaiset naiset kiinnostaa sekä työskentelisit mt-ongelmien selättämiseksi, saattaisi joku kiinnostava ja kiinnostunut löytyä.

Vierailija
38/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistelmä: "Minulla on hyvin tarkkoja vaatimuksia naisille" ja "minulla on mt-ongelmia" on sellainen kombo, että et ihan heti naista pysty löytämään. 

Ehkä voisit suhtautua avoimemmin siihen, että millaiset naiset kiinnostaa sekä työskentelisit mt-ongelmien selättämiseksi, saattaisi joku kiinnostava ja kiinnostunut löytyä.

Itse olen tarkka terveydestä ja liikuntaa tulee 5-10 tuntia viikossa. 

ap

Vierailija
39/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoenoni naisseikosita joskus kyseli, yleensä kerran vuodessa erään sukulaistapaamisen yhteydessä ja hoputteli naimisiin hohotellen samalla että jäät pian ilman, jollet jo kiirettä pidä, mutta nyt on sekin hoputtelu lakannut ja makaa hän onnellisesti haudassa varmaan viidettä vuottaan. Minä taas olen yhä sulkeutunut impipoika ja parikymmentä vuotta jo pyristellyt irti tumputushaluista. Tänä kesänä jo melkein onnistuinkin aseksualisoitumaan kun oli laukeemistaukoa yli 4 kk. Sen jälkeen olen 3 kertaa hairahtanut mutta onneksi joka hairingista tulee jumaalllista rankkuojennusta sen verran että jaksan jatkaa taistelua kaidalla polulla pysyäkseni

Vierailija
40/80 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et ole seurustellut, niin et tiedä millaisia naiset ovat parisuhteissa. Vinkki: eivät herttaisia naapu

Ehkä sä voisit etsiä netistä fetissi-ihmisiä. Kyllä niitä piiskaajia sieltä löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän