Minun miesystäväni ei osta minulle edes lippua, kun menemme yhdessä elokuviin. Onko tällainen tavallista?
Kommentit (62)
Jos annat sitten pimppaa, niin voin maksaa.
On niitäkin äitejä ettei osta ruokaa lapselle lapsilisällä vaan laittaa lapsen kerjäämään ja syömään muiden ruokia. Kuin laittaa ELATUSMAKSUT tekokynsiin ja peruukkiin. Mutta kun mies pyytää ulos treffeille mies maksaa liput ruuat. Jos te olette vain kavereita kumpikin maksaa omansa. Miesystävä jos vakituinen eikä maksa ei se maksa puolet vuokrastakaan sitten onkin huijari.
Jos mies nukkuu sun sängyssä sun lakanoissa sun pesuaineet sun saippua sun maksama sähkö vesi vuokra niin se varastaa. Sen kuuluu maksaa puolet.
Vierailija kirjoitti:
On niitäkin äitejä ettei osta ruokaa lapselle lapsilisällä vaan laittaa lapsen kerjäämään ja syömään muiden ruokia. Kuin laittaa ELATUSMAKSUT tekokynsiin ja peruukkiin. Mutta kun mies pyytää ulos treffeille mies maksaa liput ruuat. Jos te olette vain kavereita kumpikin maksaa omansa. Miesystävä jos vakituinen eikä maksa ei se maksa puolet vuokrastakaan sitten onkin huijari.
Et sitten ole vieläkään päässyt erosta yli? Mitäs siitä on aikaa? 5 v.? 10 v.? 20 v.?
Oma exäni oli lähemmä sairaalloisen saita. Jos mun teki jotain mieli tehdä yhdessä niin mun oli tarjottava. Exäni ei koskaan halunnut tehdä mitään mutta lähti mielellään mukaan jos piffasin. Sama kodin ostokset ja huonekalut, kaikki oli mun maksamaa meillä kotona. Sama peli jatku lasten suhteen, vaatteet, harrastukset, hoitomaksu meni mun pussista koska sain lapsinlisät. Joo, ei lapsinlisät riittäny kattaamaa noita tietenkää. Ulkomaanmatkat mä maksoin omani ja lapsiemme osuuden ukko omansa.
Te saitojen kanssa eläneet tiedätte varmaan sen paskamyrskyn mikä nousi kaikesta rahaan liittyvästä.
Onneksi olemme eronneet, nyt elätän vaan kahta kissaani ja itseäni.
Nyt kaksi vuotta erosta niin sitten aloin tapailemaa uutta miestä. Tuli heti red flagejä just ton saituuden suhteen. Sai jäädä tapailut.
Ilmeisesti vedän yhden sortin miehiä puoleeni.
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni oli lähemmä sairaalloisen saita. Jos mun teki jotain mieli tehdä yhdessä niin mun oli tarjottava. Exäni ei koskaan halunnut tehdä mitään mutta lähti mielellään mukaan jos piffasin. Sama kodin ostokset ja huonekalut, kaikki oli mun maksamaa meillä kotona. Sama peli jatku lasten suhteen, vaatteet, harrastukset, hoitomaksu meni mun pussista koska sain lapsinlisät. Joo, ei lapsinlisät riittäny kattaamaa noita tietenkää. Ulkomaanmatkat mä maksoin omani ja lapsiemme osuuden ukko omansa.
Te saitojen kanssa eläneet tiedätte varmaan sen paskamyrskyn mikä nousi kaikesta rahaan liittyvästä.
Onneksi olemme eronneet, nyt elätän vaan kahta kissaani ja itseäni.
Nyt kaksi vuotta erosta niin sitten aloin tapailemaa uutta miestä. Tuli heti red flagejä just ton saituuden suhteen. Sai jäädä tapailut.
Ilmeisesti vedän yhden sortin miehiä puoleeni.
Jatkan vielä.
En etsi enää ketää kenenkä kanssa perustaa perhettä tai muuttaa yhteen.
Minusta olisi hienoa ja herrasmiesmäistä jos mies tarjoais treffeillä.
Eikä odottais että nainen aina tarjoais tai laitettais lasku puoliksi koska tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan lokki ensin, kumman idea se elokuviin meneminen on?
Siellä persaukinen Pera vinkuu. Ei ole leffaliput kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tarvitse miehen rahoja vaan mielellään tarjoavat miehelle.
Niinhän ne naiset väittää etteivät tarvitse miesten rahoja, mut kummiskaan rahat ei riitä edes leffa lippuun.
Kukaan ole niin köyhä ettei leffalippuun ole rahaa, miesten nyt vain kuuluu maksaa liput, jos nyt omaa alkeellisiakaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Se on tasa-arvoa, jota te naiset olette halunneet. Olkaa onnellisia!
Minulle käy se, että molemmat ostaa omansa, oli kyse mistä tahansa. En ole sitten velkaa miehelle mitään, en piparia, en yhtään mitään. Ja olen onnellinen.
Ostatko sinä koskaan miehelle leffalippua? Jos et, niin se on tasa-arvoa. Tasa-arvon ei pitäisi olla kirsikoiden poimista kakusta.
Jännä miten nykypäivän feminismiä kannattavat naiset eivät ole päässeet yli "miehen kuuluu maksaa"-ajattelusta.
ainakin itse olen käynyt treffeillä 55 eri miehen kanssa viime vuosina ja heistä joku 15-20% on halunnut tarjota minulle ensitreffeillä. Näistä ensitreffeistä siis valtaosa ollut joko lounas, illallinen tai brunssi, sitten on ollut muutama kahvilakäynti. Sen ymmärrän, että mitään kallista illallista ei haluta tarjota, mutta mun mielestä joku 10-15€ lounas/kahvittelu ei pitäisi olla iso satsaus. Mutta toki tämä voi selittyä sillä, että ne miehet eivät ole olleet kiinnostuneita minusta. Varmaan haluaisivat tarjota jollekin upealla high value -naiselle.
Miksi miehen pitäisi ostaa naisen lippu?
Meillä toisinaan minä ostan liput, toisinaan mies ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miksikään. Ei pidä.
Se on ihan miehestä itsestään kiinni, haluaako olla herrasmies vai ei. Toiset naisista arvostaa sellaista, ja monille (suomalaisille) naisille sillä ei ole väliä. Osa naisista ei jopa halua ottaa vastaan edes sitä leffalippua mieheltä. Etsi sellainen.
Minä arvostaisin huomaavaisuutta ja tarjoamista, mutta yksikään mies ei ole parisuhteessa ensitreffien jälkeen tarjonnut yhtään mitään muuta kuin kerranvuodessa synttäri-illallisen.
Suomalaiset miehet ovat minun kokemukseni mukaan todella sairaalloisen pihejä. Toisin päin kyllä kelpaa. Ja olen kyllä tarjonnut paljon paljon enemmän.
Parisuhteissa, pitkissäkin, olen maksanut ihan kaikesta aina puolet. En tosiaan tiedä missä ne miehet ovat, jotka huolehtivat ja hemmottelevat.
Saati elättävät, jos menisi huonosti esim jäisin työttömäksi tau sairastuisin pahasti. Ei ole ikinä ollut sellaista miestä.
Saati tekisivät omin käsin talon perheelle tai edes tyydyttäisivät sängyssä muunkin kuin itsensä. Minun mieshistoriani on tällainen näin 50+ iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus haluat päästä pukille, niin muista hyvät käytös tavat.
Olen kolmikymppinen ja tottakai ostaa. Ainoa poikkeus sääntöön on jos minä haluan tarjota. Ei ikinä erillisiä lippuja, emme ole vain kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan lokki ensin, kumman idea se elokuviin meneminen on?
Siellä persaukinen Pera vinkuu. Ei ole leffaliput kalliita.
40 e kahden ihmisen leffaliput Turussa. Ei kovin halpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä!
Ei se niin helppoa ole kepulisarja äijä on kovasti tarjolla mutta kunnon miestä on vaikea löytää mistään.
Feministinen ongelmien ratkaisutapa on suuri ongelma yhteiskunnalle.
Esimerkiksi laiska ihminen joka jää työttömäksi on nimetty työrajoitteiseksi ja asiasta ei saa enempää keskustella koska se loukkaisi työrajoitteista yksityistä ihmistä. Tässä esimerkki noin 10 000 feministien tavasta ratkaista ongelmia, jotka on johtaneet umpikujaan kouluaitoksessa, työelämässä, terveydenhuollossa.
Feministin alkuperäinen ajatus on naisen sukupuolielimellä tapahtuma kaupankäynnin kaikinpuolinen edistäminen ja siitä saatavan mahdollisimman suuren hyödyn saaminen. Feminismi luo jatkuvasti uutta omiin etuihinsa liittyvää moraalia ja valtavasti kiellettyjä sanoja ja asioita joista ei saa puhua.
Tasa-arvo feministille on keppi hevonen jota hyödynnetään aina sopivan tilaisuuden tullen, muuten se joutaa roskakoriin, esimerkiksi miehen on pakko käydä armeija nainen menee sinne halutessaan.
Parisuhde ja avioliitto ovat feministeillä ensisijassa tehokas keino päästä taloudellisesti sekä henkisesti hyödyntämään toisen omaisuutta. Feministin kuulee usein rehvastelevan kuiskaamalla kuinka hän useilla parisuhteillaan tai avioliitoillaan on kerännyt huomattavasti lisää varallisuutta.
Niinhän ne naiset väittää etteivät tarvitse miesten rahoja, mut kummiskaan rahat ei riitä edes leffa lippuun.