Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinpesän osakas - näkeekö tiedot jostakin

Vierailija
23.09.2025 |

Siis hölmö kysymys, mutta äitini kuoli puoli vuotta sitten ja asioita hoitaa kaiketi leski eri paikkakunnalla. Olen yrittänyt tiedustella missä mennään perunkirjoituksen ym.suhteen, mutten ole saanut kunnon vastauksi. Olen kuitenkin ilmeisesti kuolinpesän osakas, koska olen lapsi. 

Näkeekö jostain, onko perunkirjoitus jo tehty tmv? verottajan sivuilta? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on siis luvannut hoitaa kaiken. Ja luotan kyllä häneen. Nyt vaan kukaan lapsista ei saa häneltä vastauksia tähän asiaan. Hoitaa kun hoitaa, sanoo. 

Itsellä ei ole mitään haluja rahaan tai mihinkään muuhunkaan omaisuuteen ja tiedänkin ettei sellaisia ole tulossa. Ainut mitä toivoisin on, että saa asian hoidettua ja voi jatkaa eteenpäin. Meitä lapsia on useita eri miesten kanssa. Lasten välit eivät ole kunnossa, joidenkin sijaintikin on vaikea selvittää. Tuntuu, että epätietoisuus ja asioiden keskeneräisyys vaikuttaa omaan mielialaan. Haluaisin hoitaa asiat kuntoon pikimmiten. 

Vierailija
42/42 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole mitään kiinnostusta saada rahaa eikä muutakaan omaisuutta, etkä sä ole itse vielä tehnyt perinnön suhteen mitään mikä estäisi perinnöstä luopumisen, niin sä voisit omalta osaltasi ratkaista asian luopumalla perinnöstä. Sen jälkeen se olisi sitten niitten ongelma jotka perintöä haluaa.

Tämä toimii vain jos sulla ei ole lapsia, jos sulla on lapsia niin silloin se perintö josta sä luovut siirtyisi sun lapsiesi ongelmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän