Miksi masennukseen määrätään Ketipinoria?
Tai siis millaiseen masennukseen?
Isompi annos, ei unettomuuteen.
Kommentit (31)
On se hassua, miten yhdelle toimii yks lääke ja toiselle toinen. Yks on tillin tallin ja toiselle sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyltä kysyin, ja sen mukaan se on sopiva vähän kaikkeen.
Tekoäly on äly samalla tavalla kuin tekopyhä on pyhä.
Ei se nyt kaikkea hallusinoi, mutta koska en sitä täysin usko, niin kysyn myös teiltä. Av-mamma voi hallusinoida myös, mutta josko jollain olisi omakohtaista kokemusta?
Yritin joskus itsemurhaa ketipinorilla kun sitä oli purkkitolkulla vaikka kaikille lekureille sanoin, etten voi syödä sitä kun siitä tulee niin hiton huono olo.
Olin kaksi päivää sekaisin ja hallusinoin. Tai no, ilmeisesti olin vain vuorokauden sairaalassa, mutta olin varma että siellä meni kolmatta vuorokautta
Sama
Aukoiko teillekin lekuri siellä päätään kun sellaisia turhia hapen kuluttajia siellä olitte ja säälittäviä tapauksia jotka its aria yrittäneet kuten itsellä ja vievät tilaa oikeilta potilailta. Lääkäriä aivan tosissaan tuntui ottavan aivoon eikä sympatioita herunut.
Tulee vähän mieleen Aku Ankka missä roope-setä esitti lääkäriä jossain vankilassa ja se sitten määräsi kaikille joka vaivaan vain kalanmaksaöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt kaikkea hallusinoi, mutta koska en sitä täysin usko, niin kysyn myös teiltä. Av-mamma voi hallusinoida myös, mutta josko jollain olisi omakohtaista kokemusta?
Yritin joskus itsemurhaa ketipinorilla kun sitä oli purkkitolkulla vaikka kaikille lekureille sanoin, etten voi syödä sitä kun siitä tulee niin hiton huono olo.
Olin kaksi päivää sekaisin ja hallusinoin. Tai no, ilmeisesti olin vain vuorokauden sairaalassa, mutta
Aukoiko teillekin lekuri siellä päätään kun sellaisia turhia hapen kuluttajia siellä olitte ja säälittäviä tapauksia jotka its aria yrittäneet kuten itsellä ja vievät tilaa oikeilta potilailta. Lääkäriä aivan tosissaan tuntui ottavan aivoon eikä sympatioita herunut.
Oletpa ikävän tuntuinen ihminen. Ohis
Ei siihen voi onnellisuuttakaan määrätä.
Hieman mielipidelääkkeistä, nuorista, ketistä ym. https://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/category/orion
Vierailija kirjoitti:
Hieman mielipidelääkkeistä, nuorista, ketistä ym. https://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/category/orion
Niin. Mutta mikä on vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kaksi päivää sekaisin ja hallusinoin. Tai no, ilmeisesti olin vain vuorokauden sairaalassa, mutta
"Aukoiko teillekin lekuri siellä päätään kun sellaisia turhia hapen kuluttajia siellä olitte ja säälittäviä tapauksia jotka its aria yrittäneet kuten itsellä ja vievät tilaa oikeilta potilailta. Lääkäriä aivan tosissaan tuntui ottavan aivoon eikä sympatioita herunut."
Olipa todella typerä lääkäri. Paljon voimia sinulle.
Sama