Miksi osa pärjää tuilla ja osa ei?
Miten osalla jää jopa säästöön ja osalla menee kaikki. Ite hyvin pärjään. Huom. Maksan laskut, vuokra ja ruuat. On minulla lemmikkejä ja hyvin riittää rahat. Miksi muilla ei?
Kommentit (44)
Ja maksan myös lääkkeet ja lääkäri käynnitkin ite ja silti riittää hyvin rahat. Toki näitä ei joka kuukausi onneksi tule
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla menee pelkästään alkoholiin 400€/kk ja tupakkaan 100€/kk.
T. työtön mies
Laitappa mieluummin tuo 400€ säästöön
Mulla menee velkojen maksuun 300 euroa kuukaudessa.
Johan kysymyksen murjasit! Johtusko varmaan siitä että toisille maksetaan enemmän kuin toisille? Jos saisit sen 595 e ilman muita tukia niin kuinkas hyvin pärjäisit? Ää liö!
Vierailija kirjoitti:
Johan kysymyksen murjasit! Johtusko varmaan siitä että toisille maksetaan enemmän kuin toisille? Jos saisit sen 595 e ilman muita tukia niin kuinkas hyvin pärjäisit? Ää liö!
Voi sitä muuttaa takasin äitin luo jos ei pärjää
Joillakin lainoja, joillakin lapsia, joillakin mt-ongelmia että pitää jankata ettei pärjää, kyllähän näitä syitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei isän?
Miksi joku kyselee tyhmiä ja joku ei? Mietipä ap joskus asioita ihan omilla aivoilla ja joskus sieltä oman navan ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
T. työtön mies
Kun näköjään teet itsemurhaa, teepä se nopeammin niin säästyy kaikilta aikaa ja vaivaa.
Varmaan siksi, että tulot ja menot eivät ole kaikilla samat. Samasta syystä osa pärjää palkallaan ja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. työtön mies
Kun näköjään teet itsemurhaa, teepä se nopeammin niin säästyy kaikilta aikaa ja vaivaa.
Ei kannata kaikkiin trolleihin reagoida.
Johtuisko ihan siitä, että osa on järkeviä rahankäyttäjiä ja osaa budjetoida, kun taas osa vetää kaiken samantien kurkusta alas ja henkitorvesta keuhkoihin.
Suurin osa toimeentulotuen saajista on sinkkumiehiä, joilla varmaan tuo alkoholi vie rahat. Äijät ei osaa muuta tehdä käsillään kuin kallistaa tuoppia ja imeksiä röökiä. Noloa ja typerää!
Kuntoilisivat ja myisivät vaikka seksiä mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei isän?
Jos isä on kuollut
Ihmiset saavat tukia eri määrän. Suurin merkitys on varmaan asunnon vuokralla. Joillakin on todella halpa vuokra ja toiset joutuvat laittamaan asumistuen lisäksi vuokraan satasia muista tuista.
No, mä en ole oikeutettu toimeentulotukeen. Silloin ei käteen jää kuin muutama satanen korkeintaan ruokaan ja muuhun.
On mulla vähän omaisuutta, mutta sitä on mahdoton tällä hetkellä muuttaa rahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. työtön mies
Laitappa mieluummin tuo 400€ säästöön
Sä olet kyllä hyvin yksinkertainen ihminen, jos luulet, että lainaamasi vastaaja oli oikeasti työtön mies eikä toksinen miesvihaajapalstatäti.
Siksi kuin käydään ulkona syömässä Kaikki pelit pitäää Olla viimeistähuutoa Tuskin tuet rittää ja pienipalkka Vikuntelltaan luottokorttia Surutta en omista luottokorttia Kulutan sen verran mitä likasallani on varaa ei velkaa.
Suosittelen lämpimästi käyttämään rahan viisaasti, niin hyvin pitäs kaikkien pärjätä