Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1972)
Äänet on kuin ampiaispesässä :D !
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa välillä kuin olisi talossa jossa on paljon ruostuneita ovia joita avataan ja suljetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllätyin tänään miten kunnolla koiran näköisiä pentupötkylät on jo. 😄 Eikö tuo ala olemaan jo chihuahuan kokoa.
Loimun pennut oli pitkään marsun näköisiä, mutta kyllä noi spanielit jo koiriksi tunnistaa.
Vastalause 🤬 ei näyttänyt pieni pilkkupylly ainakaan marsulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa välillä kuin olisi talossa jossa on paljon ruostuneita ovia joita avataan ja suljetaan
Katsellaan siamilaisen kanssa pentuja, jotka narisee enemmän kuin hän.
Täällä on näköjään ainakin kissan, beaglen, englanninspringerin ja cockerin omistajia jos olen oikein ymmärtänyt.
Mitä koiria teillä on tai on ollut? Itselläni on cockeri, sekarotuinen ja malinois.
3 kissaa, lapsuudessa oli cockeri.
Antaisin nimeni...
1. Valdemar
2. Doris
3. Urho
4. Karhu
5. Absintti
6. Rommi
7. Sherry
8. Huttunen
9. Pantti
10. Happy Joy (Alias "Häppi-zou")
11. Avec
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään ainakin kissan, beaglen, englanninspringerin ja cockerin omistajia jos olen oikein ymmärtänyt.
Mitä koiria teillä on tai on ollut? Itselläni on cockeri, sekarotuinen ja malinois.
Ollut kääpiösnautseri ja lapsuudenkodissa jonkinlainen paimenkoiran ja karhukoiran risteytys. Nyt ei yhtään.
Voisiko välillä laittaa mutelle tuon kun ei jaksais kuunnella tuota vikinää. Menee katseluhalu kokonaan kun ovat niin äänekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Sekarotuinen ja cockeri. Nykyään vain lähipiirin koirien hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko välillä laittaa mutelle tuon kun ei jaksais kuunnella tuota vikinää. Menee katseluhalu kokonaan kun ovat niin äänekkäitä.
No eihän siinä kun kerrot missä asut niin tuun kipaseen kääntää sun aparaatista äänet pienelle. Tosin matkat jos maksat ja vaikka iltapalan.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen koska tahansa omalla laitteellasi.
Lähteeköhän pentujen emolta tarpeeksi maitoa, koska pennut ovat olleet tänään niin levottomia?
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä itse saat omasta ruudustasi laitettua äänet pois?
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän pentujen emolta tarpeeksi maitoa, koska pennut ovat olleet tänään niin levottomia?
Katselin vähän kelauksella. Ei ne nyt minusta mitenkään hirveän levottomia ollu. Lähinnä kun emo ei ollut paikalla tai olivat asettautumassa tisseille. Ihan minusta normisti. Kasvattajan huomasin olleen aika usein pikkupiiperoa ruokkimassa.
Terveet lapset pitää ääntä. Huolestuisin jos olisivat kovin rauhallisesti ja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin vähän kelauksella. Ei ne nyt minusta mitenkään hirveän levottomia ollu. Lähinnä kun emo ei ollut paikalla tai olivat asettautumassa tisseille. Ihan minusta normisti. Kasvattajan huomasin olleen aika usein pikkupiiperoa ruokkimassa.
Terveet lapset pitää ääntä. Huolestuisin jos olisivat kovin rauhallisesti ja hiljaa.
Olen siinä käsityksesä, että pentu jolla on massu täynnä nukkuu ja jos on nälkäinen on levoton ja äänekäs. Tietenkin myös hyvin väsynyt ja heikko pentu on ihan hiljaa ja yhdessä kohtaa eikä liiku.
Mulla menee aina mutelle kun Muru alkaa lussuttamaan eli nuolemaan alapäitä. Inhottava ääni kun on isosuinen koira kyseessä.
Just nyt kannattaa ääniherkkien katsoa. Ei kuulu mitään, ei tosin näykkään mitään. On lakanoiden vaihto menossa 😋
Olipa nopeasti vaihdettu. Nyt on taas penturivi ojennuksessa.
meidänkin beagle reagoi jo pennusta lähnnä vain jäniksen hajuun. täysikasvuisena kiinnosti sitten myös myyrät ja niitä olisi ollut kiva jahdata kaivamalla joka päivä, mutta jänikse haju oli sellainen, että koira meni selkästi aina ihan toiseen moodiin.