Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1972)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Murulla on nuo kuulosuojaimet, joita korviksikin kutsutaan.
korvalaput omasta takaa<3
Tosi tarmokkaasti useimmat käyttävät jo noita takajalkojaankin, ei taida yksikään enää raahata niitä perässään.
Kaikkien pentujen painot tänään nousussa. Ensimmäinen pentu numero 10 ylittänyt 500 gr
Hienoa kun on kasvattajalla tomera nuori neiti siellä apuna.
Tuttua kinaa emon ja pennun välillä. Pentu tahtois vaan syödä mutta emo putsailla.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin nimeni...
1. Valdemar
2. Doris
3. Urho
4. Karhu
5. Absintti
6. Rommi
7. Sherry
8. Huttunen
9. Pantti
10. Happy Joy (Alias "Häppi-zou")
11. Avec
Jotenkin ikävät mielleyhtymät noista. Koirankin nimen pitää olla kunnioittava eikä mitään halpaa viinanlitkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissaa kiinnostaa kovasti kaikki linnut, oravat, myyrät, jänikset ja heinäsirkat. Luulen että se on metsästyslinjainen 🤭
Lisää näitä.
Eikä pöjlien väittelyitä.
Mulla huostaan otettu vanhempi kissa, joka vissiin saanut kyllikseen kun joutunut itse hankkimaan ruokansa. Ei välitä. Tyyliin elä ja anna toistenkin elää. Niin ihana.
Joko täällä on seuraajille muodostonut suosikkeja joita silmä automaattisesti seuraa tarkemmin kuin muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissaa kiinnostaa kovasti kaikki linnut, oravat, myyrät, jänikset ja heinäsirkat. Luulen että se on metsästyslinjainen 🤭
Jos kissasi on perinteinen ns maatiaskissa se on metsästyslinjainen onhan sen esivanhempien täytynyt ei niin monta sukupolvea sitten itse hankkia oma ravinto. Ei kissoja ole välttämättä ruokittu juurikaan ja toiveissa on myös ollut, että kissa pitää jyrsijät pois eläinsuojista. Rotukissoilla ei enää monestikaan ole kovin hyvää metsästysviettiä, niitä on ruokittu ja hoidettu ihmisen toimesta enemmän.
Tämä nyt on täysi myytti. Yhtä monta sukupolvea niiden rotukissojen esivanhemmat on villeistä esi-isistä kuin maatiaisten.
Kissan metsästysvietti ei ole sidottu ruokintaan. Se tulee kissalla vaistoista. Kissa m
Ei. maatiaiskissatkin elävät ihmisen ruuasta, ei hiirillä.
Jos kissa elää täysin ihmisen ruokkimatta, siitä tulee aliravittu ja se käy tunkiolla, roskiksessa ja varastamassa ruokaa muiden eläinten ruokintapaikoilta.
Niin toimii maalla elävät puolivillit maatiaiskissat, jotka on iso eläinsuojeluongelma. Ei ne oikeasti pärjää ilman ihmistä vaan elää aina ihmisasutuksen liepeillä ja niiden elämä on kärsimystä heikon ravitsemuksen ja muun puutteen vuoksi.
On myytti, että rotukissat ei metsästäisi tai ne olisi huonompia metsästäjiä kuin maatiaiskissat. Se on ihan yksilökohtainen asia. Terveys tietysti asettaa rajoitteet. Jos kissa on jalostettu sairaaksi (rotukissojen kasvatuksessa on myös lieveilmiöitä), se voi yksilotasolla toki vaikuttaa, mutta sillon on moni muukin asia kissassa ns. pielessä.
Niin kauniita kaikki. Ulkonäöstä ei osaisi valita jos pääsisi. Kunhan temperamentti alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauniita kaikki. Ulkonäöstä ei osaisi valita jos pääsisi. Kunhan temperamentti alkaa näkyä.
Niin ei mullakaan ulkonäkö vaikuta kenet valitsisin. Sitten kun joku piirre tai ominaisuus nousee esille niin siihen voi tykästyä. Nyt tietty nuo kaksi pienintä saa sympatiaa.
Ihmeen hyvin tosiaan mennyt kaikilla pentuliven kausilla.
Viime vuonna minun lempipentu oli sellainen joka mainittiin ehkä vähiten. Se oli niin perushyvä. Kukaan ei säälinyt mutta harvempi ihailikaan kun se ei erottunut joukosta esim ulkonäkönsä takia. Ja se on yksi pian alkavan seuranta jakson pennuista 🤎
Täällä jotkut ottaa tän ohjelman aika vakavasti, mutta viime vuonna oli sama juttu.
Hassuinta oli, kun viime vuonna jotkut suorastaan loukkaantui, kun pentujen uudet omistajat antoi pennuille uudet nimet. Ei olisi kuulemma saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen hyvin tosiaan mennyt kaikilla pentuliven kausilla.
Niin kaikki pennut on tainneet lähteä terveinä maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut ottaa tän ohjelman aika vakavasti, mutta viime vuonna oli sama juttu.
Hassuinta oli, kun viime vuonna jotkut suorastaan loukkaantui, kun pentujen uudet omistajat antoi pennuille uudet nimet. Ei olisi kuulemma saanut.
No senpä takia minusta pennut numeroina olisi ihan hyvä idea :)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko välillä laittaa mutelle tuon kun ei jaksais kuunnella tuota vikinää. Menee katseluhalu kokonaan kun ovat niin äänekkäitä.
Niin no sähän saat mutelle koska vaan!
Mutta saisko nyt liveen äänet päälle!
No pikkiriikki on tietysti se sydämen valittu.
Oon kyllä ajatellu, että en edes yritä opetella kuka kukin on. Tietty mieli voi muuttua ja otan haasteen vastaan jos saisi sen Ylen tunnistamisjutun aukeamaan joku kaunis päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko välillä laittaa mutelle tuon kun ei jaksais kuunnella tuota vikinää. Menee katseluhalu kokonaan kun ovat niin äänekkäitä.
Voit tehdä sen koska tahansa omalla laitteellasi.
Tuo ei sitä ymmärrä.
Onneksi Murulla on nuo kuulosuojaimet, joita korviksikin kutsutaan.