Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8400)
Pennulla joka makaa härvelimen oikealla puolella loistaa silmät kirkasta valoa 😲 tuon vempaimen mukana tuli joitain taikavoimia, puuttuu vain 👻klo 22:44
Hyvä härveli on. Pennut tykkää. Näistä voi tulla jostain metsästyskoiria joten hyvä oppia näkemään tuollaisia hengettömiä tipuja, majavia ja kurpitsoita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo täysin vakuuttunut, että uusi leluhäkkyrä kestää näiden pentujen sekoilua :D
Joo, ennen kuin arvaammekaan on koko häkkyrä särki
Se on vahva höpötys. Minä uskon vakaasti että kestää hyvin kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. Hökötys.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on jos kestää, uskokaamme niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. Hökötys.
😂😂😂mietinkin että mitä hää höpöttää 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hevoset on kyllä ihania. Ja kauniita. Voisin katsella niitä päivän. Mutta mennä niiden lähelle. En oikein luota.
Mulla on ollut onni nähdän ihan nuoren friisiläisen ensi laukka pellolla. Miten pitkät koivet ja miten kaunis askellus ja vauhti hurjaa.
Jollakin tai joillakin pennuista taitaa olla yskä 6.37-6.38. Samanlaista köhimistä on kuulunut jo useampana päivänä
Vilkaisin yöllä joskus kolmen maissa pentuja. Yksi heräsi ja meni nätisti tarpeilleen. Kun tuli takaisin nukkumaan, niin heräsi vieruskaveri ja tukkanuottasethan siitä alkoivat, kohta koko sakki oli hereillä, ne eivät osallistuneet sotaan, jotka nukkuivat sen uuden hökötyksen vieressä, kurkkivat vain uteliaina.
Hevoset on yleensä ihan järkeviä eläimiä, nämä heidän pollethan on tottuneet kaikenlaisiin eläimiin, jotka jaloissa hyörivät. Eniten mua pelottaa näistä heidän eläimistä kissat ja heidän kyntensä...
No joo, pennuista en sitten tiedä, onko heillä vielä järki päässä, ehkä he haluavat maistaa hevostakin ja saavat kaviosta :O
6:04 Saapuu aamiainen ja on melkoista vilinää jaloissa ennen kuin asetutaan syömään. Paitsi että Sumu ja joku toinen säntää kasvattajan perään. Kohta kakki muutkin. Ovat kyllä kovasti ihmisen perään nykyisin. Vähän aikaa sitten kaikki vain söi vaikka kasvattaja poistui lootasta.
6:05 Oviaukolla käy muutamia pentuja, myös Kuura joka yleensä ennen söi ruokansa kaikessa rauhassa. Kohta kuitenkin kaikki pysyvät murkinalla.
Joku peili olisi kai hyvä näyttää pennuille, etteivät sitten ihmettele, kun uudessa kotona näkee sisarustensa näköisen otuksen, joka matkii heidän eleitään.
Aamiaisen lomassa aina joku käy mutkan jossain, esimerkiksi vessasa
6:13 Tulee Muru-äidin puhtauspalvelu ja kasvattaja tottakai myös puhdistus hommiin
6:14 Palaa osa pennuista syömään esim Kuura mutta Kastekaan ei enää malta syödä pitkään ja hartaasti vaan säntäilee muiden mukana sinne sun tänne. Onkohan oppinut hotkimaan kerralla mahansa täyteen. Mutta saapuu sitten Kuuran kaveriksi lautasen ääreen. Tänä aamuna vähän jokainen pennuista säntäillee sinne sun tänne syömisen lomassa.
6:19 Tulee Muru ja kohta aukeaa maitobaari ja Muru pysyy taas paikoillaan jonkin aikaa, pennut ehtii juoda hyvin maitoa muutaman minuutin.
6:24 taa pentusia lautasen äärellä syömässä. Kovin on repaileinen syöntirupeama tänään. Kai se tulee uudelleen nälkä kun välillä touhutaan jos vaikka mitä 😂
6:26 Tulee Maili ja kuka on tuo pentu jota kiinnostaa kovasti Mailin peräpää, kuono pystyssä kulkee hoitotädin perässä 😂
6:27 näkyy kun Kastekin on taas palannut murkinalle vaikka välillä aina käy missä lie
Mä en oo täysin vakuuttunut, että uusi leluhäkkyrä kestää näiden pentujen sekoilua :D