Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13:36 joku pennuista suunnitteli karkaamista. :)
Kyllä. Todellakin funtsii ihan huolella. Mittaa matkaa että mistähän kohtaa sitä pitäisi ottaa vauhtia että sujahtaa yli aidan.
Jospa on aiemmin katsonut miten hienon sulavasti Muru ja Maili loikkaavat pentulootasta maailmalle. 😂
On muuten ihan varmasti mallia katsonut, että noin siitä pääsee 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13:36 joku pennuista suunnitteli karkaamista. :)
Kyllä. Todellakin funtsii ihan huolella. Mittaa matkaa että mistähän kohtaa sitä pitäisi ottaa vauhtia että sujahtaa yli aidan.
Jospa on aiemmin katsonut miten hienon sulavasti Muru ja Maili loikkaavat pentulootasta maailmalle. 😂
Kyllä. Ja ei varmasti isokokoisempien pentujen tarvitse kauheasti ponnistaa päästäkseen reunalle ja siitä ulkopuolelle. Aika veijareita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tai en tiedä millä tavoin ne ymmärtää sen peilikuvansa mutta eivät enää reagoi siihen.
Koirille näköaisti ei ole ensisijainen aisti vaan hajuaisti. Peilikuvasta puuttuu haju, joka on keskeisin tapa tunnistaa muut olennot, joten se ei kiinnosta koiraa kuten ihmistä.
Sama pätee televisiokuvaan, joka voi hetkellisesti herättää huomion, mutta hajun puuttuessa se ei kiinnosta koiraa kuten ihmistä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku peili olisi kai hyvä näyttää pennuille, etteivät sitten ihmettele, kun uudessa kotona näkee sisarustensa näköisen otuksen, joka matkii heidän eleitään.
Ymmärtäisköhän ne että peilissä on pentu itse? 😄
Eivät välttämättä, olen itse nähnyt koiran haukkuvan omaa peilikuvaansa, kun ei ymmärtänyt että sieltä näkyy sen oma nassu 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku peili olisi kai hyvä näyttää pennuille, etteivät sitten ihmettele, kun uudessa kotona näkee sisarustensa näköisen otuksen, joka matkii heidän eleitään.
Ymmärtäisköhän ne että peilissä on pentu itse? 😄
Eivät välttämättä, olen itse nähnyt koiran haukkuvan omaa peilikuvaansa, kun ei ymmärtänyt että sieltä näkyy sen oma nassu 😅
Koirat ei ilmeisesti tunnista ylipäätään omaa kuvaansa. Ne voi pelästyä peilikuvaa, koska luulee sitä vieraaksi koiraksi, mutta haju puuttuu.
Pennut yrittää joukkopakoa laatikosta. Yhdessä raapivat oviaukkoa ja vinkuvat. Nyt tulee jo muisto viime vuoden viimeisestä viikosta jota en enää oikein pystynyt katsomaan.
Kohta on ulkoilu, noin klo 16 aikoihin
Iltapäivää kaikille 🐞
Ulkoilu n. 16
Vierailija kirjoitti:
Pennut yrittää joukkopakoa laatikosta. Yhdessä raapivat oviaukkoa ja vinkuvat. Nyt tulee jo muisto viime vuoden viimeisestä viikosta jota en enää oikein pystynyt katsomaan.
Kyllä, kova hinku muualle.
Pikkulikka Kuurakin yrittää innokkaasti kiivetä vaikka ei vielä yllä edes niin ylös kuin isommat 15:48
Tuo härpäke lienee suosittu, mutta vie tilaa juosta ja rymytä oikein kunnolla. Pallomeren pallot pois, vati saa jäädä. Pashalaatikoihin korkeammat laidat. Pari vetolelua kiitos. Nämä vain subjektiivisia mielipiteitäni joita ei tarvitse noteerata, vaikka kohta saan negatiiviset kiitokset.
Mamma tuli 😍
15:56 Kuuran sukat makkaralla 😁 Hauskasti nuo tassujen karvat silleen kuin ois sukat vähänn valahtaneet alas
Tuli mieleen laulu: Magdaleena, on pikkuine tyttö jne jne ja sukat on sillä makkaralla ja lentää se päivän kakkaralla 🎶🎶🎶🎶
Katsojien takiako on nyt pakko kasvattajan yksin lähteä noiden kanssa. En tykkää.
Maililla on selvästi vauhtipäivä :D
Naurattaa Maili boksissa, mutta oli kyllä ihan ansaittu aikalisä 😂
Vierailija kirjoitti:
Katsojien takiako on nyt pakko kasvattajan yksin lähteä noiden kanssa. En tykkää.
Ylen takia
Paimenkoirien kanssa ulkoilu oli helpompaa kun ne ei muutenkaan lähde kovin kauas seikkailemaan omistajasta.
16:20 yksin oot sinä pentunen kaiken keskellä yksin 😢😢
V.A Koskenniemieä mukaillen
Voi Murun Mamma 🤭😁😂 Olipa meille taas viihdykettä, heposetkin näkyi 👍