Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8404)
Tatilla näyttää olevan hilsettä. Näkyi zoomauskuvassa korvan trimmauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Nyt ollaan parturissa.
Tatti ensimmäisenä ja vaikuttaa olevan tyytyväinen asiakas.
Vähän vaivaa nuo terävät sakset, veitset ja ureliaat pennut
Toi hökötys niin kaatuu jonkun päälle.
No nyt tuli näille pennuille mieluinen hökötys. Viime vuoden pennut ei innostuneet tästä mutta näiden juttu taas tää on.Arvasin että tykkäävät tästä.
Vierailija kirjoitti:
No eikä kaadu
Ai että mä olen tyytyväinen kun yksikään koiristani ei ole ollut trimmattava. Harjaus ja siinpäpä se ellei ole tarvinnut kinttukarvoja kura- ja lumikelillä lyhentää.
pesukarhu on joidenkin mielestä ilmiselvästi pelastettava tuosta puusta pois roikkumasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä kaadu
Sinähän sen tiedät 🧐
Onko ollut puhetta miksi siirryttiin yhteen ruoka-astiaan? Näyttää aika tiiviiltä meiningiltä, kun poski poskea ja kylki kylkeä vasten ollaan astialla. Ai niin, täytyy ilmoittaa, että tämä ei ollut kritiikkiä, kunhan kysyn. 😅
2 - 3 kuppia ruokailuun ettei ruokailuhetki olisi aina kilpailusuoritus .
Heponen pentulootassa 😲
klo 20.21
Viime vuonna pennut ei innostuneet tuosta hökötyksestä, mutta tykkäsivät pallomerestä. Nyt sitten toisin päin. Heh muistan kun joku kirjotti viime vuonna, että poistakaa tuo kun se on yöllä kuin kauhuelokuvasta: jotain epämääräisiä raatoja roikkumassa ketjuissa kuin teurastamossa.
toi yks musta on kyllä hurja. Vaatii jämptin omistajan.
Kaipailinkin tuota leluhökötystä. Sirkushuveja pennuille ja katsojille. 🤹
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna pennut ei innostuneet tuosta hökötyksestä, mutta tykkäsivät pallomerestä. Nyt sitten toisin päin. Heh muistan kun joku kirjotti viime vuonna, että poistakaa tuo kun se on yöllä kuin kauhuelokuvasta: jotain epämääräisiä raatoja roikkumassa ketjuissa kuin teurastamossa.
No viime vuonna siinä roikkui niitä nauravia nakkeja 😂😂 ettei teurastamo ollut kaukaa haettu.
Silloin ei pennut vissiin hoksanneet että ne nakit vinkuu kun kunnolla puree. Enkä minä
Minä kysyin että mikä niistä nakeista tekee nauravia kun nakkien naama oli "kauhea", oliko hovimestari joka kertoi että ne vinkuu 😁
Vierailija kirjoitti:
Voi tosin olla, että niitä on kaksi koska en ihan erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tosin olla, että niitä on kaksi koska en ihan erota.
Jännä miten erilaisia luonteita valmiiksi. Ehkä testosteronit vaikuttaa hurjimmissa urospennuissa?
Torstaina tulee Pirjo syötäväksi.
Hei. Nyt ollaan parturissa.