Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8509)
11:52 kissa käväisi yhtä pentua haistelemassa ja häipyi saman tien
Vierailija kirjoitti:
Rohkea killi 😺
Onneksi perheessä on maili! kiva aikuinen leikkikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja niin nopeaa toimintaa kissalla ettei kukaan pennuista ehtinyt huomaamaan mitään. 👍😁
Maili opettaa koirienkieltä pennuille,kun Murusta ei ole.
En tiennyt, että tämä rotu on näin ihmisrakas.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että tämä rotu on näin ihmisrakas.
Onko joku rotu jonka pennut ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi perheessä on maili! kiva aikuinen leikkikaveri.
Ihan samahan oli viime vuonnakin. Hehku leikitti pennut. Eli perheen nuori narttu.
Maili kouluttaa pentuja kovalla käpälällä. Muru taas suosii vapaata kasvatusta.
Kiitos aikatapahtumista aiemmalle kirjoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Muru on erinomainen äiti 😍 mutta ehkä 11 piraijaa tissheissä ei ole maailman mukavinta. Oletko itse yrittänyt imettää kipeillä rinnoilla edes yhtä hampaatonta vauvaa? En ihmettele jos Muru pinkoo välillä muksujaan karkuun 😁
Vierailija kirjoitti:
Maili kouluttaa pentuja kovalla käpälällä. Muru taas suosii vapaata kasvatusta.
Maili leikkii pennuilla niin kuin ne olisivat vinkuleluja ja palloja liian kovasti aina välillä ja sitä pidetään hauskana ja hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru on erinomainen äiti 😍 mutta ehkä 11 piraijaa tissheissä ei ole maailman mukavinta. Oletko itse yrittänyt imettää kipeillä rinnoilla edes yhtä hampaatonta vauvaa? En ihmettele jos Muru pinkoo välillä muksujaan karkuun 😁
Niinpä, siinä on iso ero, kun Maili menee pentujen luo, niin eivät iske teräviä hampaita kiinni sen nisiin. Kun Muru lähestyy niitä, niin ovat välittömästi joukolla naskalihampaineen nisissä kiinni. Miettikääpä itse, jos teillä olisi yhtäaikaa 11 vauvaa imetettävänä. Kyllä se leikkitädin osa on paljon helpompi ja niinkuin jo monta kertaa todettu, Maili on lähes pentu vielä itsekin ja tykkää leikkiä.
Josko siis voitaisiin lopettaa ihan turha vastakkainasettelu Maili / Muru, ja todeta, että hyviä koiruuksia ovat kumpainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, mun piti turvautua pulloruokintaan kun en kärsiny imettää en sitten millään.
Muru ja Maili hoitaa oman roolinsa kumpikin hyvin. Murun painopiste oli enemmän alussa niinkuin se koiraemolla on.
Tässä vaiheessa kun pennut on jo 6viikkosia ei 11 piraijjaa pitäisi enää roikkua emän tisseissä.Antaisi Murun hoitaa vieroitus eikä omistajan pitää koiraa kiinni,että pennut saa repiä tisseissä.Ja pentujen ruokailun jälkeen,tarvitseeko Murua laskea pentujen revittäväksi.Muru on näköjään tosi ahne ruualla,pennut käyttää tilaisuutta hyväkseen Tottakai.
Sumu huomionkipeä riiviö aina jonkun korvassa kiinni. Potentiaalinen ongelmatapaus. Kestääköhän yksinoloa vai alkaako tuhota paikkoja jos ei saa huomiota.