Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2470)
Joku pentu tai ehkä useampikin on jo opetellut puhumaan koiraa. Aina välillä kuuluu hentoinen hau,wuf. 😂
Makuasia, mutta musta Tatti on hyvä. Ensinnäkin nimenä kiva ja toisaalta, mun mielleyhtymä on kuusikossa nököttävä pikkuinen I-luokan herkkutatti joka on söpö, pyöreä ja jota on kiva taputella. Pienet tatit ovat ihania (myös paistinpannulla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun on tullut runsaasti nimiehdotuksia niin miksi ihmeessä valittavina aika kehnoja nimiä.
Joo, kunhan vain mietin, ei sen kummempaa.
Ei ollut varmaan resursseja käydä kaikkia läpi, niin otettiin jokin vaan. Kuulostavat lähestulkoon arpomisen tulokselta...
No, itse oisin kylmästi pannut syrjään listan jossa huonot nimet ja ottanut aina uuden listan niin kauan että tulee hyviä.
Mulla oli kaveri kauan aikaa sitten töissä eräässä paikallisessa sanomalehdessä. Sanoi että kaikkia ristikoita ei käyty läpi, otettiin joku ja katsottiin onko ratkottu oikein. Eka oikea voitti pääpakinnonon ja seuraabvat sitten ne muut palinnot. Muistaakseni oli kolme palkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Makuasia, mutta musta Tatti on hyvä. Ensinnäkin nimenä kiva ja toisaalta, mun mielleyhtymä on kuusikossa nököttävä pikkuinen I-luokan herkkutatti joka on söpö, pyöreä ja jota on kiva taputella. Pienet tatit ovat ihania (myös paistinpannulla).
No nimet jos mikä on makuasia. Toinen tykkää toisesta, toinen toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kissalivestä haaveileville 👍
Ymmärrän että melkein mahdoton toteuttaa. Pitää olla kokonainen huone, kamerat katossa ja joka puolella. Imeväisiän jälkeen. Liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun on tullut runsaasti nimiehdotuksia niin miksi ihmeessä valittavina aika kehnoja nimiä.
Ei ollut varmaan resursseja käydä kaikkia läpi, niin otettiin jokin vaan. Kuulostavat lähestulkoon arpomisen tulokselta...
No, itse oisin kylmästi pannut syrjään listan jossa huonot nimet ja ottanut aina uuden listan niin kauan että tulee hyviä.
Mulla oli kaveri kauan aikaa sitten töissä eräässä paikallisessa sanomalehdessä. Sanoi että kaikkia ristikoita ei käyty läpi, otettiin joku ja katsottiin onko ratkottu oikein. Eka oikea voitti pääpakinnonon ja seuraabvat sitten ne muut palinnot. Muistaakseni oli kolme palkintoa.
Ristisanajuttu on eri asia, kun eihän niitä tarvikaan kaikkia tarkistaa, eli toisin sanoen "otettiin joku" = arvonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristisanajuttu on eri asia, kun ei
😂😂juupa juu😂😂
Vierailija kirjoitti:
Joku lapsiko tuon Tatin on keksinyt. Aikuisille tulee vähän toisenlainen mielleyhtymä. 🤔
niinpä... toivottavasti sen valitsee joku epäonninen urospentu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu -nauraja ei sitten tainnut oikein tajuta, että nämä asiat eivät ole keskenään vertailukelpoisia?
Ylen sivuilla sanotaan että lopulliset nimi valinnat teemoissa on tehnyt Ylen toimitus kasvattajien kanssa. Joten suut suppuun.
Tosin en usko että he kovin monta tuntia tähän ovat aikaa uhranneet :)
Lähikuvat alkaa käydä liian söpöiksi.
Hellanlettas te pikkuprvot 🤦 Tatti on metsän antimista yksi parhain eli sieni.
Kaikkien painot nousseet ja pienin ottaa nyt oikein harppauksia.
Tatti - Tatii oih tulee mieleen hauska ranskalainen hassuttelua komedianäyttelijä Jacques Tati. :)
Huvittaa, kun käytin aikaa nimiehdotuksen laatimiseen ja sitten valitaan mitä sattuu. Tein tiedoston läppärillä ja pyörittelin vaihtoehtoja. Sitten läpi menee jotain Tuprua ja Tattia eikä talviteemaiset nimetkään mielestäni sovi syksyn lapsille, Tuprun lisäksi Tuisku Tulee mieleen myös Antti Tuisku. Missä esim. ihana Ruska-nimi. 🍁🍂Olisin ihan sujut asian kanssa, jos ehdotetut nimet vaikuttaisi harkituilta eikä ns. lonkalta tai täysin läpällä heitetyiltä. Noissa muissakin teemoissa on ihan järjettömiä ehdotuksia. 🤪
Kasvattaja selitti ihan huumorilla nimi hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lapsiko tuon Tatin on keksinyt. Aikuisille tulee vähän toisenlainen mielleyhtymä. 🤔
Sitten joku hömelö alkaa heittää täälläkin alapäävitsiä, kun se pentu herää uniltaan, että "Nyt on tatti pystyssä". Ei oo tätä nimeä kyllä mietitty loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku hömelö alkaa heittää täälläkin alapäävitsiä, kun se pentu herää uniltaan, että "Nyt on tatti pystyssä". Ei oo tätä nimeä kyllä mietitty loppuun saakka.
Kertoo vain sinun huonosta huumorintajuisia.