Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2387)
Äänestäisin luontoaiheisia, mutta Tatti on aika ankea nimi. Mieluummin vaikka Kajo, Elo, Otava, Tyrni tai Viima.
Taidan olla Aune Avuton kun en nimiä löydä avautuvasta sivustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin luontoaiheisia, mutta Tatti on aika ankea nimi. Mieluummin vaikka Kajo, Elo, Otava, Tyrni tai Viima.
Haha, mietin samaa. Tuo pahuksen tatti pilaa nuo luontoaihenimet! Mutta ehkä siihen tottuisi. 🤪
Mikä ihme on tupru? Lunta tupruttaa, siihenkö viittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, mietin samaa. Tuo pahuksen tatti pilaa nuo luontoaihenimet! Mutta ehkä siihen tottuisi. 🤪
Anita ja tyypit fb:n edesmennyt whippet oli Tatti 😍
Äänestin söpöilynimiä. Jotenkin Murun pennuiksi osuvimpia, ajattelin.
En edes innostunut söpöilyteemasta mutta nyt näistä ehkä sittenkin paras.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin söpöilynimiä. Jotenkin Murun pennuiksi osuvimpia, ajattelin.
Niin totta, MURU
Mun mielestä Pouta, Silmu ja Ruska olisivat myös parempia vaihtoehtoja kuin Tatti.
Vierailija kirjoitti:
"Pentuliven toimitus yhdessä Murulan kasvattajaväen kanssa valikoi kaikista upeista nimiehdotuksista kolme nimisikermää äänestykseen."
"Äänestys sujuu, kun olet ensin kirjautunut Yle Tunnuksella. Arvomme äänestäneiden kesken Pentulive-mukeja. Aikaa äänestykselle on maanantaihin 27.10. klo 22 asti."
(lainaukset: Yle)
Voi 🤬 Yle Tunnukset vaaditaan 😡
Okei, en äänestä, mutta voisiko joku kertoa mitä nimiä äänestyksessä on 🙏
Maksan Yle-veroa, VAADIN, ETTÄ KAIKKI SAAVAT ÄÄNESTÄÄ KIRJAUTUMATTA!
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla Aune Avuton kun en nimiä löydä avautuvasta sivustakaan.
Luonto-teema: Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku, Tupru.
Herkut-teema: Hippu, Jäde, Karkki, Keksi, Latte, Mochi, Muro, Naksu, Nekku, Toska, Vaahtis.
Söpöily-teema: Hali, Hani, Hellä, Höpsö, Ilo, Love, Mussu, Namu, Sisu, Soma, Valo.
Kirjautuminen varmaan siksi ettei nyt joku äänestä jotain 500 kertaa samaa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna on taas oikeita koiria. Nämä tämän vuoden yksilöt näyttävät lähinnä marsuilta.
Katsotko sä vahingossa peiliä, etkä pentuliveä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Love ei sovi yhtään noihin muihin, miksi yksi englanninkielinen? Nyt on vaikeeta, kaikissa on joku nimi, josta en tykkää. No onneksi on aikaa miettiä tätä tärkeää päätöstä haha. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna on taas oikeita koiria. Nämä tämän vuoden yksilöt näyttävät lähinnä marsuilta.
Katsotko sä vahingossa peiliä, etkä pentuliveä?
Marsut on niin söpöjä. 😍
Itse keksin nimet herkkuteemasta mutta ei taida olla kuin kaksi samaa kuin tässä. Omani oli kyllä paremmat 😋
Milloin tulisi kissalive? Kissanpennut puuhaavat enemmän kuin koiranpennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Love ei sovi yhtään noihin muihin, miksi yksi englanninkielinen? Nyt on vaikeeta, kaikissa on joku nimi, josta en tykkää. No onneksi on aikaa miettiä tätä tärkeää päätöstä haha. 😂
Tässä ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä 🤓
Vierailija kirjoitti:
Itse keksin nimet herkkuteemasta mutta ei taida olla kuin kaksi samaa kuin tässä. Omani oli kyllä paremmat 😋
Mullakin oli Toffeeta ja Lakua ja sun muuta herkkua, mutta eipä tullut valituksi.
No ei nuo vielä tarvitse ihmistä sinne. Sitten kun kasvavat.