Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pentuliven toimitus yhdessä Murulan kasvattajaväen kanssa valikoi kaikista upeista nimiehdotuksista kolme nimisikermää äänestykseen."
"Äänestys sujuu, kun olet ensin kirjautunut Yle Tunnuksella. Arvomme äänestäneiden kesken Pentulive-mukeja. Aikaa äänestykselle on maanantaihin 27.10. klo 22 asti."
(lainaukset: Yle)
Voi 🤬 Yle Tunnukset vaaditaan 😡
Okei, en äänestä, mutta voisiko joku kertoa mitä nimiä äänestyksessä on 🙏
Maksan Yle-veroa, VAADIN, ETTÄ KAIKKI SAAVAT ÄÄNESTÄÄ KIRJAUTUMATTA!
Vinkki
Rekkaa nimmari, äänestä ja poista nimmari.
Kirjautuneena äänestäminen on siksi että joku voisi äänestää molempina päivinä monta kertaa.
Kyynisesti ajatellen, minä äänestäisin omaa ehdotusta niin monta kertaa kuin vain ehdin.
Täytyy myös mainita etten ole tehnyt minkäänmoisia nimiehdotuksia, mulle periaatteessa se ja sama millä nimillä pentuja pentulootassa kutsutaan.
Tatti??? Jos joku pentu saa tän nimen, niin ehkä siitä tulee mun suosikkipentu ihan sen takia, etta sympatiseeraan sitä tämän kamalan nimen vuoksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulisi kissalive? Kissanpennut puuhaavat enemmän kuin koiranpennut.
No ei ne vajaa kaksiviikkoisina puuhaa yhtään enempää kuin nämäkään
Niin ja ylen toimittaja Pirjo jo sanoi että kissalive vaikea toteuttaa. Koirat pysyvät lattian pinnassa joten kamerat saavat melkein aina pentujen touhut ruudulle. Kissoja ei voi edes pitää millään lailla lattianpinnassa. Ja Kissalive olisi ajallisestikin vaikea toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ylen toimittaja Pirjo jo sanoi että kissalive vaikea toteuttaa. Koirat pysyvät lattian pinnassa joten kamerat saavat melkein aina pentujen touhut ruudulle. Kissoja ei voi edes pitää millään lailla lattianpinnassa. Ja Kissalive olisi ajallisestikin vaikea toteuttaa.
Joku sanoi, että kyllä tässäkin pentulivessä pitäs kissan välillä vilahtaa.
Joka teemassa on ainakin yksi nimi joka ei miellytä mua.
Aiempina vuosina pitkänyt pähkäillä aika pitkään minkä valitsee kun kaikisssa edotuksissa ollut niin hyviä nimiä.
No ihan sama, en revi pelihousuja vaikka jonkun pennun nimeksi tulee Tatti 🐶🍄😂😂.
Kaikissa teemoissa on nimiä, joista en tykkää. Vaahtis? Keksisin heti viisi parempaa. Tatti? Sama juttu. Love? Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kissanpennut olisivat kyllä parhautta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että kyllä tässäkin pentulivessä pitäs kissan välillä vilahtaa.
Kyllä, koska perheellä on myös kissa vai oliko kissoja että hyvinkin saattaa olla jotta kissakin näkyy. Eri asia että suostuuko edes tulemaan pentulaatikkoon 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla Aune Avuton kun en nimiä löydä avautuvasta sivustakaan.
Luonto-teema: Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku, Tupru.
Herkut-teema: Hippu, Jäde, Karkki, Keksi, Latte, Mochi, Muro, Naksu, Nekku, Toska, Vaahtis.
Söpöily-teema: Hali, Hani, Hellä, Höpsö, Ilo, Love, Mussu, Namu, Sisu, Soma, Valo.
Onko tietoa, onko näitä listoja koostettu monen ihmisen ehdotuksista vai onko nuo kaikki yhden ihmisen keksimiä per teema? Oli 3 itse ehdottamaani tuossa luontoteemassa (Havu, Lakka, Kuura). Paremmat ehdotukset kokonaisuudessaan oli minulla, vaikka itse sanonkin. 😄 En myöskään tykkää erityisesti Tatista ja Turousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla Aune Avuton kun en nimiä löydä avautuvasta sivustakaan.
Luonto-teema: Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku, Tupru.
Herkut-teema: Hippu, Jäde, Karkki, Keksi, Latte, Mochi, Muro, Naksu, Nekku, Toska, Vaahtis.
Söpöily-teema: Hali, Hani, Hellä, Höpsö, Ilo, Love, Mussu, Namu, Sisu, Soma, Valo.
Onko tietoa, onko näitä listoja koostettu monen ihmisen ehdotuksista vai onko nuo kaikki yhden ihmisen keksimiä per teema? Oli 3 itse ehdottamaani tuossa luontoteemassa (Havu, Lakka, Kuura). Paremmat ehdotukset kokonaisuudessaan oli minulla, vaikka itse sanonkin. 😄 En myöskään tykkää erityisesti Tatista ja Turousta.
*Tuprusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin luontoaiheisia, mutta Tatti on aika ankea nimi. Mieluummin vaikka Kajo, Elo, Otava, Tyrni tai Viima.
Haha, mietin samaa. Tuo pahuksen tatti pilaa nuo luontoaihenimet! Mutta ehkä siihen tottuisi. 🤪
Jospa ääntää sen tatin niinkuin ranskalaisittain Ta`tii
Sitä nyt kuitnkin äänestin, nuo herkut ainakin oli vähän ällöjä mielestäni.
Joku lapsiko tuon Tatin on keksinyt. Aikuisille tulee vähän toisenlainen mielleyhtymä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin luontoaiheisia, mutta Tatti on aika ankea nimi. Mieluummin vaikka Kajo, Elo, Otava, Tyrni tai Viima.
Haha, mietin samaa. Tuo pahuksen tatti pilaa nuo luontoaihenimet! Mutta ehkä siihen tottuisi. 🤪
Jospa ääntää sen tatin niinkuin ranskalaisittain Ta`tii
Sitä nyt kuitnkin äänestin, nuo herkut ainakin oli vähän ällöjä mielestäni.
Niin, jos joku huutelisi kadulla Jäätelöö, hidasta vauhtia, niin ,,,,,,,?
Jos ja kun on tullut runsaasti nimiehdotuksia niin miksi ihmeessä valittavina aika kehnoja nimiä.
Joo, kunhan vain mietin, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kissalivejä, ja onhan ne kissat suloisia, mutta eivät niin ulospäinsuuntautuneita kuin koirat. Ensimmäiset viikot makaavat vain mamman vieressä yleensä hyvin pienessä kopissa, ennenkuin ne voi laskea sieltä leikkimään.
Hitto kuinka surkeat nimilistat. Herkut-teemakin on heitetty ihan läpäksi. "Jäde", "Vaahtis", voi vee 🤭
Tattihan on kyllä oikeastaan ihan hauska nimi. Melkein voisin ajatella omalle koiralle jos olisi tietyn tyyppinen koira. Tykkään vähän hassuista nimistä.