Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupan mobiiliedut ovat ihan typeriä

Vierailija
22.09.2025 |

Tänään kävin K-supermarketissa ja aattelin katsoa, olisiko jotain järkevää tarjouksessa. No, ei ollut, oli suklaata, kääretorttua, keksejä, smetanaa ja meetvurstia. Miksi ei ole lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia? Ostin sitten vain sen ainoan välttämättömyyden, eli maitopurkin ja poistuin niine hyvineni. 

Joo, tietysti herkkuja kannattaa laittaa tarjoukseen, kun ne ostetaan niiden välttämättömyyksien lisäksi, mutta ihan silkasta tympääntymisestä en edes harkinnut ostavani mitään ylimääräistä. 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluaisi? Kukkakaalia ja soijarouhetta -80 %??

Vaikkapa. Kukkakaali on usein kallista. 

Mihin verrattuna?

Vierailija
62/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään kasvis ei oikeasti ole kallista.  Tai no, pitaija on aika hinnakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on paljon helpompi käyttää kuin lidlin vastaava. Klikkaat vain edun aktivoiduksi eikä tarvitse erikseen esitellä puhelinta mihinkään. 

Vierailija
64/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko 2 viikkoo sitten ollut TUC -suolakeksit -37 % tarjouksessa. Ostin, syödään niitä ainoastaan jouluna juustojen kanssa, päiväys riitti. 

Viime viikolla ne oli edelleen -37 % tarjouksessa, mutta mulle tuli oma tarjous -19 %. En kokeillut, kummalla hintaa olisin ne saanut, alennetulla, vai ylennetyllä tarjoushinnalla.

Ja just se, kun harvoin ostat jotain, vaikka kätiskiainetta, niin seuraavalla viikolla se on omassa tarjouksessa. 

Samoin tuo ilmainen Pirkka -lehti "vie tilaa" tarjoukselta.

No, sentisiähän noissa pyöritetään, turhaan rutisen.

Vierailija
65/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin verrattuna?

Ihan sianlihaan vaikkapa. Jos nyt oletuksena on, että kasvikset olisivat halvempia. Viimeksi sain vakiokaupastani pakastettuja broilersuikaleita halvemmalla kuin kukkakaalia. Kukkakaali maksoi neljä euroa kilo, talvella lähempänä kuutta. 

Vierailija
66/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa omat etuni k-kauppoihin. Kuponkeja löytyy esin Bio Luvil -pesuaineisiin sekä Meiran ketsuppiin. Kumpaakaan en osta ikinä. Pesuaine on aina Omoa ja ketsuppi Felix. Pari sentään osui maaliin.

Tuo on omaa rajoittuneisuutta, jos on niin merkkiuskollinen, etteivät muut käy. En itsekään käytä Bio Luvilia, mutten valita. Käytän edut silloin hyväksi kun ne natsaa.  Mulla näkyy myös broilerin fileitä (vain cm) ja esim. kananmunia. 

Vierailija
67/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa omat etuni k-kauppoihin. Kuponkeja löytyy esin Bio Luvil -pesuaineisiin sekä Meiran ketsuppiin. Kumpaakaan en osta ikinä. Pesuaine on aina Omoa ja ketsuppi Felix. Pari sentään osui maaliin.

Miksi muuten näin pesuaineissa? Nuohan on samaa ainetta, tai oli ainakin takavuosina: https://www.is.fi/asuminen/art-2000000580921.html

Vierailija
68/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mobiiliedut on tuotteita mitä sinä ostat eniten.

No eikä ole. Mulla on lähes aina tuotteita mitä en ole ikinä ostanut. 

Vierailija
69/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon suklaatarjous oli kyllä todella hyvä. Ihan 5/5.

Vierailija
70/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan puppua, että olisi niitä itse ostamia tuotteita. Taas kun katsoo tämän viikon omaetuja, niin ainakin minun listassa yhtä tuotetta lukuunottamatta on tuotteita, joita en ole koskaan ostanut.

Käyttekö te niin harvoin kaupassa vai mistä on kyse? Mulla ainakin on henkilökohtaisissa eduissa juuri niitä mitä perhe on ostanut. Sitten tosiaan on ne yksi tai kaksi aktivoitavaa tuotetta, jotka ovat kaikille.  

Käyn monta kertaa viikossa ja henkilökohtaiset edut ovat lähes aina sellaisia mitä en ole ikinä ostanut. 

Vierailija
71/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se suklaalevy hyvää,kerrothan. Kaakao ja vanilja yhdistelmä ei mua kyllä houkuta.

Vierailija
72/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se suklaalevy hyvää,kerrothan. Kaakao ja vanilja yhdistelmä ei mua kyllä houkuta.

Mun mielestä paras Fazerin levy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan