K-kaupan mobiiliedut ovat ihan typeriä
Tänään kävin K-supermarketissa ja aattelin katsoa, olisiko jotain järkevää tarjouksessa. No, ei ollut, oli suklaata, kääretorttua, keksejä, smetanaa ja meetvurstia. Miksi ei ole lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia? Ostin sitten vain sen ainoan välttämättömyyden, eli maitopurkin ja poistuin niine hyvineni.
Joo, tietysti herkkuja kannattaa laittaa tarjoukseen, kun ne ostetaan niiden välttämättömyyksien lisäksi, mutta ihan silkasta tympääntymisestä en edes harkinnut ostavani mitään ylimääräistä.
Kommentit (72)
Juu, inhoan muutenkin noita sovellusten tyrkyttämisiä. Toivon rehellisiä alennuksia jotka on kaikille samat, tai sitten ihan plussa-alennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mobiiliedut on tuotteita mitä sinä ostat eniten.
No ei ole. Osa eduista on, mutta nuo lunastettavat mobiiliedut tuntuvat olevan pitkälti samoja kaikille saman kaupan asiakkaille. En meinaan ole ikinä edes ostanut yhtään Fazerin suklaalevyä K-Supparista tai Citymarketista tai K-marketista (jälkimmäisessä en ole asioinut varmaan vuosiin) ja silti mulla on se uutuuslevy nyt mobiilieduissa. Jota en ole sitäkään ehtinyt ostaa vielä mistään kaupasta.
Lue keskustelua, se yksi etu on sama kaikille, loput on sinun ostamia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Ja hankalaa käyttää sitä sovellusta kun pitää olla availemassa ja klikkailemassa aktivointinappuloita. Aivan paska systeemi ja taatusti tuo tehty tuollaiseksi jotta vanhukset jotka ei tajua näistä asioista mitään menevät ostamaa sitä 10 euron kahvia kun luulevat että on tarjouksessa, vaikka pitäisi olla äpit ja aktivointinapit painettuna. Kusetusta.
Järkevämpi se on kuin s-ryhmän edut, joita pitää esitellä puhelimestaan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne edut jotka pitää aktivoida ei ole omia suosikkeja vaan kaikille samat.
Mulla tulee etuina niitä tuotteita, joita olen useimmin ostanut. K-appiin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä K-supermarketista ostaisi sitä maitoakaan. Monesta, monesta, monesta kaupasta saa halvemmalla.
Ehkä halvemmalla mutta Pirkka maidossa on huomattavasti pidempi käyttöaika kun muissa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mulla on välillä niissä sellaisia tuotteita mitä en ole ikinä ostanut. Viime viikolla ja tällä viikolla on kyllä ollut just niitä usein ostamiani.
Mites tässä taas moni ei tajua että se aktivoitava etu on eri asia kuin omaplussa-etu?
Vierailija kirjoitti:
Mites tässä taas moni ei tajua että se aktivoitava etu on eri asia kuin omaplussa-etu?
Koska ihmiset ei nykyään tajua yhtään mitään. En tiedä mikä aivovaurio kaikille on tullut.
Minua ärsyttää eniten ne omaplussaedut. Juuri kun olen ostanut täydellä hinnalla jotain harvemmin tarvitsemaani tuotetta, jota ehkä ostan kerran puolessa vuodessa niin eiköhän se ole seuraavalla viikolla omaplussatarjouksena. En ala hamstraamaan jotain chilikastiketta montaa purkkia. Pelkkää vttuilua nuo omaplussatarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Ja hankalaa käyttää sitä sovellusta kun pitää olla availemassa ja klikkailemassa aktivointinappuloita. Aivan paska systeemi ja taatusti tuo tehty tuollaiseksi jotta vanhukset jotka ei tajua näistä asioista mitään menevät ostamaa sitä 10 euron kahvia kun luulevat että on tarjouksessa, vaikka pitäisi olla äpit ja aktivointinapit painettuna. Kusetusta.
K-Ruoka on todella helppokäyttöinen, sinähän voit aktivoida edun jo kotona, vaikka et sitä sitten käyttäisikään, toista ja paljon hankalampaa se on S-marketissa, missä sinun täytyy näyttää puhelinta kassalla.
No voi harmi. Kannattaa ensikerralla tarkistaa jo ennen kauppaan menoa, että missä on sopivia etuja. Ei sitten niin harmita :(
Minulle näyttää 32 etua liha ja kasvisproteiinit kategoriassa, 6 etua hedelmissä ja vihanneksissa ja 9 etua kala ja merenelävät kategoriassa noiden omiin ostoihin liittyvien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle näyttää 32 etua liha ja kasvisproteiinit kategoriassa, 6 etua hedelmissä ja vihanneksissa ja 9 etua kala ja merenelävät kategoriassa noiden omiin ostoihin liittyvien lisäksi.
Sinulla ei ole 32 mobiilietua.
Ei niiden oma plussan algoritmeissäkään ole kehumista. Ostan tällä viikolla pänikän omoa ( tää on vain esimerkki) niin oma edut tarjoaa sitä mulle heti seuraavalla viikolla . Koodaisivat sen kaivamaan niitä minun ostamiani tuotteita vähän kauempaa menneisyydestä. Jos ostan nyt pekonia 2 pkt ja tiun munia niin tuskin tarvitsen niitä seuraavalla viikolla.
MATKIVAT S.. TANELIA EI OLE PIHOILLA AUTOJAI KAUPASSA OSTAJIA. MITEN SE SERKKU POIKA VOIKAAN TEHDÄ NOIN ÄPPI KÖÖÖRKETTÄVIÄ MAINOKSIA KUKAAN KUN EI PUUTU VÄLISTÄ VETOONJOPA 1O KERTAA VRK JA PALKKIOT JUOKSEVAT. TOSIN IHETTELEN NOITA KANAVIAKIN JOTKA JULKAISEVAT ALA ARVOISIA MAINOKSIA TODELLISUUDESSA KANAVA VAIHTUU HETI MIKSI MUUT MAINOSTAJAT OVAT NIIN TYHMIÄ ETTÄ MAINOSTAVAT VAIKKA KUKAAN EI EDES KATSO
En muista ikinä ostaneeni Pirkka cheddarviipaleita, Felix-ketsuppia (ostan Heinzia Prismasta), kevätsipulia, Snellmanin nakkeja tai Pirkka tonnikalaa ja nämä kaikki ovat minulla omaplussaetuna.
Liekö syynä se, että käyn K-kaupoissa vain harvakseltaan, joten mitään "eniten ostamiani" ei tuonne oikein edes voi kertyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. 3 etua tuolla nimenomaisella nimikkeellä. Onko sillä kuitenkaan mitään merkitystä, mikä sen edun nimi on, jos se on kaupasta saatavilla? Sitähän tässä aloittaja kyseli, että miksei ole etuja noissa kategorioissa. Etuja kyllä on, mutta ei ehkä juuri tuolla "mobiiliedut"-nimikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. 3 etua tuolla nimenomaisella nimikkeellä. Onko sillä kuitenkaan mitään merkitystä, mikä sen edun nimi on, jos se on kaupasta saatavilla? Sitähän tässä aloittaja kyseli, että miksei ole etuja noissa kategorioissa. Etuja kyllä on, mutta ei ehkä juuri tuolla "mobiiliedut"-nimikkeellä.
Jos et huomannut niin tässä keskustellaan mobiilieduista.
onnellinen punikki kansa onnessaa kunhan saavat maksaa skortilla todella upeaa lidistä kun pyydetään kaikkien tietojen äppiä mummot kostuu ja papoilla kikkelikin heilataa äppiä
No ei ole. Osa eduista on, mutta nuo lunastettavat mobiiliedut tuntuvat olevan pitkälti samoja kaikille saman kaupan asiakkaille. En meinaan ole ikinä edes ostanut yhtään Fazerin suklaalevyä K-Supparista tai Citymarketista tai K-marketista (jälkimmäisessä en ole asioinut varmaan vuosiin) ja silti mulla on se uutuuslevy nyt mobiilieduissa. Jota en ole sitäkään ehtinyt ostaa vielä mistään kaupasta.