Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupan mobiiliedut ovat ihan typeriä

Vierailija
22.09.2025 |

Tänään kävin K-supermarketissa ja aattelin katsoa, olisiko jotain järkevää tarjouksessa. No, ei ollut, oli suklaata, kääretorttua, keksejä, smetanaa ja meetvurstia. Miksi ei ole lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia? Ostin sitten vain sen ainoan välttämättömyyden, eli maitopurkin ja poistuin niine hyvineni. 

Joo, tietysti herkkuja kannattaa laittaa tarjoukseen, kun ne ostetaan niiden välttämättömyyksien lisäksi, mutta ihan silkasta tympääntymisestä en edes harkinnut ostavani mitään ylimääräistä. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle näyttää 32 etua liha ja kasvisproteiinit kategoriassa, 6 etua hedelmissä ja vihanneksissa ja 9 etua kala ja merenelävät kategoriassa noiden omiin ostoihin liittyvien lisäksi.

Sinulla ei ole 32 mobiilietua.

Ei olekaan. 3 etua tuolla nimenomaisella nimikkeellä. Onko sillä kuitenkaan mitään merkitystä, mikä sen edun nimi on, jos se on kaupasta saatavilla? Sitähän tässä aloittaja kyseli, että miksei ole etuja noissa kategorioissa. Etuja kyllä on, mutta ei ehkä juuri tuolla "mobiiliedut"-nimikkeellä.

Jos et huomannut niin tässä keskustellaan mobiilieduista.

Huomasin. Miksi pitäisi rajoittaa itseään tuolla tavalla?

Vierailija
42/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hankalaa käyttää sitä sovellusta kun pitää olla availemassa ja klikkailemassa aktivointinappuloita. Aivan paska systeemi ja taatusti tuo tehty tuollaiseksi jotta vanhukset jotka ei tajua näistä asioista mitään menevät ostamaa sitä 10 euron kahvia kun luulevat että on tarjouksessa, vaikka pitäisi olla äpit ja aktivointinapit painettuna. Kusetusta.

No on tuo parempi kuin s-ryhmän etusetelit, jotka pitää kaivaa kassalla esiin.

Mitkä etusetelit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mobiiliedut on tuotteita mitä sinä ostat eniten.

Mobiiliedut on ainakin minulla yleensä jotain karkkia tai limua. Tällä viikolla joku fazerin levy tarjous. En noita voi sanoa usein ostavani.

Muut plussatarjoukset on useammin ostettua tavaraa. Välillä on kyllä jotain ihmeen mannaryynejä tms. joita en ole ostanut ikinä eikä ole tarvetta. 

Vierailija
44/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden oma plussan algoritmeissäkään ole kehumista. Ostan tällä viikolla pänikän omoa ( tää on vain esimerkki) niin oma edut tarjoaa sitä mulle heti seuraavalla viikolla . Koodaisivat sen kaivamaan niitä minun ostamiani tuotteita vähän kauempaa menneisyydestä. Jos ostan nyt pekonia 2 pkt ja tiun munia niin tuskin tarvitsen niitä seuraavalla viikolla.

Tuo tuntuu olevan systemaattista. Esim. ostan ison paketin jotain vessapaperia tai pesusienen niin eikös molemmat ole seuraavalla viikolla tarjouksessa kun normaalisti vessapaperia ostan ehkä kuukausittain. Pesusieniä vielä harvemmin. 

Vierailija
45/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ja lukulasit raahata kauppaan.Ei oikein kiinnosta.

Vierailija
46/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulette, tarjoaako K-kauppa noita mobiilietuja hyvää hyvyyttään, vai pyrkiikö myymään teille ENEMMÄN jotain sellaista, mitä ette muuten olisi ostaneet? Mikähän niiden logiikka mahtaisi olla?

Vierailija
47/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja lukulasit raahata kauppaan.Ei oikein kiinnosta.

Eikös kaupassa tarvitse lukulaseja? Että näkee esim. päiväykset? 

Vierailija
48/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa ankeaan elämääsi, ap, jos ei koskaan ole yhtään herkkuja. 

Ei niitä joka kaupassa käynnin yhteydessä tarvitse ostaa, sinunkaan, vink, vink. 

Joo, mikään noista aineista ei säily yhtä kaupassakäyntiväliä pidempään. Ikinä ei kannata ostaa mitään varastoon myöhempää käyttöä varten, vink vink vink. Öyh, öyh.

Vierailija
49/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi. Kannattaa ensikerralla tarkistaa jo ennen kauppaan menoa, että missä on sopivia etuja. Ei sitten niin harmita :(

K-supermarket on ainoa kauppa, jonne pääsen polkupyörällä, muihin on matkaa yli 30 kilometeiä. Sä laiska pullukka tietysti suhaat autollas sadan metrin matkankin. 

Vierailija
50/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa omat etuni k-kauppoihin. Kuponkeja löytyy esin Bio Luvil -pesuaineisiin sekä Meiran ketsuppiin. Kumpaakaan en osta ikinä. Pesuaine on aina Omoa ja ketsuppi Felix. Pari sentään osui maaliin.

Vierailija
51/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden oma plussan algoritmeissäkään ole kehumista. Ostan tällä viikolla pänikän omoa ( tää on vain esimerkki) niin oma edut tarjoaa sitä mulle heti seuraavalla viikolla . Koodaisivat sen kaivamaan niitä minun ostamiani tuotteita vähän kauempaa menneisyydestä. Jos ostan nyt pekonia 2 pkt ja tiun munia niin tuskin tarvitsen niitä seuraavalla viikolla.

Tämä on suurin ongelma noissa OmaPlussaeduissa. Kyllähän nää toimii jossain viikottain ostettavissa tai hyvin säilyvissä, jos on valmis hamstraamaan kotiinsa ylimääräistä. Yleensä tuntuu lähinnä v*ttuilulta, että laitetaan tarjouksella heti seuraavalla viikolla, kun olet ostanut jotain, mitä ei tarvitse ihan joka kauppakerralla ostaa.

Vierailija
52/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa ankeaan elämääsi, ap, jos ei koskaan ole yhtään herkkuja. 

Ei niitä joka kaupassa käynnin yhteydessä tarvitse ostaa, sinunkaan, vink, vink. 

Joo, mikään noista aineista ei säily yhtä kaupassakäyntiväliä pidempään. Ikinä ei kannata ostaa mitään varastoon myöhempää käyttöä varten, vink vink vink. Öyh, öyh.

Ei ole tarvetta ostaa keksejä tai suklaata kaappiin. Ostan niitä niin harvoin. Osta sä vaikka kaapit täyteen herkkuja, ei oo multa pois. 

Vierailija
53/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hankalaa käyttää sitä sovellusta kun pitää olla availemassa ja klikkailemassa aktivointinappuloita. Aivan paska systeemi ja taatusti tuo tehty tuollaiseksi jotta vanhukset jotka ei tajua näistä asioista mitään menevät ostamaa sitä 10 euron kahvia kun luulevat että on tarjouksessa, vaikka pitäisi olla äpit ja aktivointinapit painettuna. Kusetusta.

Ihan kuten ääsmarket ja lidlikin. En käytä noita etuja missään, koska en jaksa ladata appeja ja kaivella monen mutkan takaa tarjouksia ja näyttää niitä kassalla.

Vierailija
54/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulette, tarjoaako K-kauppa noita mobiilietuja hyvää hyvyyttään, vai pyrkiikö myymään teille ENEMMÄN jotain sellaista, mitä ette muuten olisi ostaneet? Mikähän niiden logiikka mahtaisi olla?

Aloituksessa jo todettiin, että kauppias yrittää myydä sen pakollisen perunapussin tai maitopurkin lisäksi jotain turhaketta, mutta en mä ainakaan osta mitään vidun kääretorttua, jos en sellaista ole ostamassa. Mitään järkevää noissa tarjouksissa harvemmin on. 

Vierailija
55/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole koska mullekin tarjolla suklaalevyä ja cokista, vaikka hyvin hyvin harvoin K-kaupasta sellaisia olen ostanut. Sekoitat nyt nuo mobiiliedut niihin kohdennettuihin henkilökohtaisempiin etuihin, jotka yleensä saa ihan plussakorttia näyttämällä, ei tarvita mobiilia. 

Vierailija
56/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Osa eduista on, mutta nuo lunastettavat mobiiliedut tuntuvat olevan pitkälti samoja kaikille saman kaupan asiakkaille. En meinaan ole ikinä edes ostanut yhtään Fazerin suklaalevyä K-Supparista tai Citymarketista tai K-marketista (jälkimmäisessä en ole asioinut varmaan vuosiin) ja silti mulla on se uutuuslevy nyt mobiilieduissa. Jota en ole sitäkään ehtinyt ostaa vielä mistään kaupasta.

Täytyi katsoo itekki äpist ja oliha siel joku uutuus suklaalevy tarjouksessa. Ei kyllä omaan mieleen makuyhdistelmä, jää käyttämättä.

Vierailija
57/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tympääntynyt kännykkätajousten kanssa veivaamiseen K-kaupoissa ja Lidlissä. MUutaman euron säästön takia en aio enää vaivautua kaupan datakeräysten kohteeksi. Olen muutenkin täysin kypsynyt digihypetykseen, vaikka olen IT-ammattilainen tai ehkäpä juuri siksi. Vapaa-ajalla olen palaillut vanhoihin tapoihin, retroiluun. Aloin pitkän tauon jälkeen lukea paperisia kirjoja, kuunnella vinyylilevyjä ja ostin jopa kirjelehtiön 😀. Mieleni on rauhoittunut. 

Vierailija
58/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tympääntynyt kännykkätajousten kanssa veivaamiseen K-kaupoissa ja Lidlissä. MUutaman euron säästön takia en aio enää vaivautua kaupan datakeräysten kohteeksi. Olen muutenkin täysin kypsynyt digihypetykseen, vaikka olen IT-ammattilainen tai ehkäpä juuri siksi. Vapaa-ajalla olen palaillut vanhoihin tapoihin, retroiluun. Aloin pitkän tauon jälkeen lukea paperisia kirjoja, kuunnella vinyylilevyjä ja ostin jopa kirjelehtiön 😀. Mieleni on rauhoittunut. 

Ei niitä mikään pakko ole käyttää. En kyllä ymmärrä miten saat k-kaupan mobiilietujen käyttämisestä "veivaamista". Minusta niiden käyttöä ei oikein helpommaksi voi saadakaan. Avaa vaan sovelluksen ja klikkaa edut aktiivisiksi vaikka heti maanantaiaamuna.

Vierailija
59/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan puppua, että olisi niitä itse ostamia tuotteita. Taas kun katsoo tämän viikon omaetuja, niin ainakin minun listassa yhtä tuotetta lukuunottamatta on tuotteita, joita en ole koskaan ostanut.

Käyttekö te niin harvoin kaupassa vai mistä on kyse? Mulla ainakin on henkilökohtaisissa eduissa juuri niitä mitä perhe on ostanut. Sitten tosiaan on ne yksi tai kaksi aktivoitavaa tuotetta, jotka ovat kaikille.  

Vierailija
60/72 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupat ovat typeriä. Niissä käy vain typeriä ihmisiä. 

Kauppiaatkin yleensä hulluja ja muutenkin niin väkisin pakotettuja hymyjä kaikilla myyjillä. Vainoavat asiakkaita pitkin hyllyvälejä että saavat väläyttää tekohymynsä ja tervehtiä. Ihan sairasta touhua. Käyn lidlissä, siellä saksalainen tympeys huokuu ja ketään ei kiinnosta katsoa toisia ihmisiä päinkään. Ihanaa kun saa ostokset tehdä rauhassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä