Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain muullakin mielenterveysongelmaista puolisoa?

Vierailija
11.04.2007 |

Kuinka jaksatte? Meinaa itsellä ymmärrys välillä loppua masentuneen miehen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa väksin voimat loppua, kun itse ei jaksa kannatella toista. Ja ei saa itse ikinä kannustusta, vaan pitää olla kaksinverroin sinnikäs että pystyy yleensä elämään normaalisti!

Ymmärrän sua tosi hyvin, ei ole aina helppoa.

Onko teillä montako lasta? Ja minkä ikäisiä?

Vierailija
2/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-, 5- ja 9-vuotiaat. Mies on kyllä työelämässä, mutta kotona ei jaksa kuin sängyssä maata. Lääkkeet eivät tunnu häntä auttavan eikä ole toistaiseksi päässyt terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 9v ja 11v, yksi jo muuttanut pois kotoa.

Mä tiedän, se on kamalaa katsella kun toinen vain makaa sängyn pohjalla, se on jotain semmoista jossa järkkyy koko turvallisuus ja itsekin upppoaa siihen masennuksen tilaan väkisin.

Tärkeää että pidät itsesi kunnossa ja sinun miehelläsi ei ole vielä mitään lopullista, minulla on hieman eri tilanne, minun mieheni ei ikinä muutu. Minä jaksan lähinnä oman työni takia ja sekin ilahduttaa jos miehelläni on joskus hyvä päivä!´Ja onneksi lapsiimme masennus ei ole vaikuttanut, ei ainakaan näennäisesti.

Voimahali!

Vierailija
4/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 4

Vierailija
5/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viedä viimeinenkin toivo ihmiseltä jolta on jo kaikki viety?

Ja sitä paitsi ne viisaimmat ja herkimmät meistä sairastuu, usein mielenterveyskuntoutujat ovat mitä mielenkiintoisimpia ihmisiä, ovat avarakatseisia, jota ei sinusta sanoa kuutonen!

Vierailija
6/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä kaikkein pahinta. Kiitos tuesta sinä nro 2 ja 4, voimia myös itsellesi.

Vierailija
7/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa valoa näkyä tunnelin päässä...meillä on viisi lasta, nuorin 2,5 v. Rankkaa on ollut, tosi rankkaa.

Vierailija
8/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuteni ajan. Tähdentäisin sivujuonteena sitä, miten tärkeää on jotenkin yrittää suojata lapsia siltä, että vanhemman masennus alkaa masentaa heitäkin. Itse en oireillut pahasti lapsena, mutta näin vanhempana huomaan kyllä millaiset pysyvät jäljet se masennuksen synkkä pilvi kotona on minuun jättänyt. Tässä tietysti teillä äideillä ja teidän jaksamisellanne on suuri merkitys. Toivotan teillekin jaksamista - osanne ei ole helppo.

Vierailija
9/9 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hali!!!

Kyllä te jaksatte!!