Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vohvelirauta putsataan??

Vierailija
29.07.2023 |

Nyt en tajua! Miten ihmeessä saan puhdistettua vohveliraudan josta niitä rautoja ei saa irti? Eli ei voi pestä harjalla ja tiskiaineella. Raudoissa on paiston jäljiltä tietysti hitokseen rasvaa, mutta myös kiinnijäänyttä taikinaa. Eivät lähde millään paperilla pyyhkäisemällä. Ja rasvaahan härskiintyy kun rauta on välillä pitkäänkin käyttämättä.

Onko mitään järkevää konstia saada tuota kojetta puhtaaksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi pestä harjalla ja tiskiaineella, itse olen näin tehnyt jo yli 10 vuotta.

Vierailija
2/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen paistavat pinnat hanan alla kuumalla vedellä, fairylla ja tiskiharjalla. Annan kuivua kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi pestä harjalla ja tiskiaineella, itse olen näin tehnyt jo yli 10 vuotta.

Tosiaan nyt kun googlaan niin on kaikenmaailman ohjeita siihen viitaten ettei voisi tiskata normaalisti, ei tosin syytä kerrota.

Vierailija
4/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan nyt kun googlaan niin on kaikenmaailman ohjeita siihen viitaten ettei voisi tiskata normaalisti, ei tosin syytä kerrota.

No siis tietenkin siksi että se on sähkölaite jota ei saa laittaa veden alle. Mutta ilmeisesti olet onnistunut kuivattamaan laitteen niin hyvin ettet ole saanut sähköiskua kun kytket taas virtoihin.

Vierailija
5/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saakkaan. Siksi ostin raudan jossa on irroitettavat levyt eikä ollut edes kallis, suosittelen!

Vierailija
6/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastikko laitatte sähkölaitteita veden alle? Huhhuh.

Vierailija
7/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen juoksevan veden ja tiskiaineen avulla pessyt. En upottanut mihinkään altaaseen.

Sotketaankohan tässä nyt aiheeseen elokuvat joissa ihmisiä murhataan heittämällä kylpyammeeseen leivänpaahdin joka on johdolla kiinni sähköverkossa?

Vierailija
9/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset mieti tällaista ennen ostamista? On olemassa myös vohvelirautoja joista ne levyt lähtee irti ja voi pestä vaikka astianpesukoneessa.

Vierailija
10/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita veden alle koko laitetta, pelkästään paistolevyjen pinnan hanan alle. Vettä ei mene laitteen sisään juurikaan/ollenkaan. Kuivatan laitteen kyljellään, enkä käytä ainakaan samana päivänä uudelleen. Sama vehje on toiminut varmaan 10 vuotta. Nyt sähköjohto alkaa hapertua ja pitänee hankkia uusi.

Vierailija
11/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Fairy ja sperma ja puhdasta tulee

Vierailija
12/12 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneeseen vaan.