HS: Suomi, Moldova ja Bulgaria ovat ainoita länsimaita jotka eivät aio tunnustaa Palestiinaa
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011508656.html
Ehkä mentaalisesti olemme enemmänkin itämaa. Hyvässä seurassa ollaan.
Kommentit (274)
Hyvä näin. Meidän kannattaa olla asioista samaa mieltä USA:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku , mitä siitä tunnustamisesta seuraisi? Muuta kuin oman selän taputtelua, että kyllä minä olen hyvä maa/ihminen, kun ilmoitin kannattavani terroristejä, ja naapuriinsa hyökännyttä maata.
Vapaina omassa valtiossa ja omalla maalla lapset eivät synny terroristeiksi. He leikkivät ja iloitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tunnustettavaa.
Niinpä. Palestiina ei muutu valtioksi millään "tunnustamisella". Ja jos sellainen valtio joskus syntyykin, siellä on vajavaiset ihmisoikeudet ja heikosti toimiva demokratia.
Käytännössä siellä ei tule olemaan demokratiaa lainkaan. Ylipäänsä tuolla alueella eivät mitkään muut valtiot sellaista arjoita kuin ainoastaan Israel
Teidän pitää ENSIN MUUTTAA SINNE MUUTEN OLETTE HUIJAREITA !!!
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän kannata sotkeentua tähän jupakkaan millään tavoin.
OK, jos tänne hyökätään niin mitäpä se muillekaan kuuluu.
Suomi on samanlainen Euroopan persläpi kuin Moldova ja Bulgaria, kiitos nykyisen hallituksen. Ja jopa Sudan menee talouskasvussa edelle.
Ainoa, mikä tälle pellehallitukselle merkitsee, on köyhien aseman huonontaminen, tavallisen kansan köyhdyttäminen ja jakaminen leireihin. Sisäinen eripura palvelee Venäjää, jonka viides kolonna PS todellisuudessa on. Arvot aivan 1:1 sen kanssa.
Missään muussa hallitus ei ole onnistunut kuin suomalaisten köyhdyttämisessä ja palveluiden heikentämisessä. Velkaa on otettu enemmän kuin Marinin aikana, ja hassattu se raha ties mihin pikavippeihin kavereiden firmoille: 50 miljoonaa turkistarhoille, 200k€ asekerhoille, 500 k€ lassukoille, yli 500 miljoonaa lääkärifirmoille, 100 miljoonaa naispappeutta vastustaville lahkoille ym. täysin turhaa humpuukia.
Se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu !
Hamas ter,roristit poistettava maailmasta?!
Muuten eivät rauhallisesti osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku , mitä siitä tunnustamisesta seuraisi? Muuta kuin oman selän taputtelua, että kyllä minä olen hyvä maa/ihminen, kun ilmoitin kannattavani terroristejä, ja naapuriinsa hyökännyttä maata.
Vapaina omassa valtiossa ja omalla maalla lapset eivät synny terroristeiksi. He leikkivät ja iloitsevat.
Valitettavasti näin ei Palestiinassa tule tapahtumaan. He vihaavat juutalaisia enemmän kuin rakastavat omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää juutalaisille herroillemme, että ollaan hyviä gojimeja. t. Suomen poliittinen johto
Hamas onkin kateellinen. Että juutalaiset otetaan huomioon, eihän se käy. Kaikkien pitää vihata juutalaisia. Jihadistit haluaa määrätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin ei Palestiinassa tule tapahtumaan. He vihaavat juutalaisia enemmän kuin rakastavat omia lapsiaan.
Ja tässä vaiheessa kannattaa taas tutustua aiheeseen Gazan saarto, ettei jää epäselvyyttä minkä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tulee tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSUOMESSSA VAIN. PERSUT JA KRISTILLISET HYVÄKSYY ETTÄ KANSANMURHA JA MASSIIVINEN TAPPAMINEN JATKUU ... HÄPEÄLLISTÄ. MUUT PUOLUEET JA PRESIDENTTI EIVÄT TÄMMÖSTÄ HYVÄKSY EIKÄ MAAILMA !!!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Mikä uskoton Suomessa hyväksyy kansanmurhan ??????????
Ei mikään, koska mitään Israelin tekemää kansanmurhaa ei ole.. Ja Hamashan näyttää siitä saavan oikein palkinnonkin, omatekemästä kansanmurhastaan.
Ei se kansanmurha mihinkään katoa MT-jänkkäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet millainen terroristiviljelmä siellä nyt on käynnissä? Eivät unohda koskaan, eikä pidäkään.
Länsimaat ainoastaan hyvesignaloi. Jopa palestiinalaisis on, jotka uskaltaa sanoa totuuden. https://www.verkkouutiset.fi/a/hamasin-perustajan-poika-en-tee-eroa-ham…
Vierailija kirjoitti:
Suomi on samanlainen Euroopan persläpi kuin Moldova ja Bulgaria, kiitos nykyisen hallituksen. Ja jopa Sudan menee talouskasvussa edelle.
Ainoa, mikä tälle pellehallitukselle merkitsee, on köyhien aseman huonontaminen, tavallisen kansan köyhdyttäminen ja jakaminen leireihin. Sisäinen eripura palvelee Venäjää, jonka viides kolonna PS todellisuudessa on. Arvot aivan 1:1 sen kanssa.
Missään muussa hallitus ei ole onnistunut kuin suomalaisten köyhdyttämisessä ja palveluiden heikentämisessä. Velkaa on otettu enemmän kuin Marinin aikana, ja hassattu se raha ties mihin pikavippeihin kavereiden firmoille: 50 miljoonaa turkistarhoille, 200k€ asekerhoille, 500 k€ lassukoille, yli 500 miljoonaa lääkärifirmoille, 100 miljoonaa naispappeutta vastustaville lahkoille ym. täysin turhaa humpuukia.
Joo, leikata pitäisi enemmän,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä vaiheessa kannattaa taas tutustua aiheeseen Gazan saarto, ettei jää epäselvyyttä minkä takia.
Ja tässä kannattaa taas muistaa, että hevoset laitetaan sinne vaunujen eteen niitä vaunuja vetämään: saarto on ollut tarpeellinen, laillinen sotatoimi, mutta ilmeisen riittämätön, estämään terrorismia, siis aseiden kulkeutumista Gazaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel poistui Gazasta v. 2005. Gazalaiset äänestivät hmasin valtaan ja aloittivat terrorin. Saarrolla Israel on yrittänyt vähentää jatkuvia raketti-ikuja.
Kannattaa tutustua siihen millaisen muurin Egypti on rakentanut Gazan rajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä kannattaa taas muistaa, että hevoset laitetaan sinne vaunujen eteen niitä vaunuja vetämään: saarto on ollut tarpeellinen, laillinen sotatoimi, mutta ilmeisen riittämätön, estämään terrorismia, siis aseiden kulkeutumista Gazaan.
Joo ja se sotatoimi on kohdistettu siviileihin ja se on sotarikos.
Tämäkin on siellä ICC:n listalla.
Suomi on taantumuksellisella tiellä, emme enää kuulu länsimaisiin sivistysvaltioihin.
Kumpaa on moukaroitu monta kymmentä vuotta? Siviilit kohteena. Satoja viattomia uhreja. Iskuha joka suunnasta.