IL: Lailan aviomies ahmii nuorten naisten vartaloita silmillään, ja se raivostuttaa Asiantuntija tietää, mistä on kyse.
Miehen silmät seisovat päässä - silmät melkein pullahtavat ulos, kun nuori nainen tulee ruutuun.
Hän katsoo myös 25-vuotiaan tyttärensä ystäviä, heidän takapuoliaan ja sileitä jalkojaan. Häpeän sitä, miten hän heitä katsoo.
Olen vihainen - heidän silmissään hän on vanha ukko - ja hän nolaa minut.
Kun ikää tulee, omaa nuoruutta ehkä alitajuisestikin kaipaa - viisikymppiset miehet haluavat 25-vuotiaita.
Se ei ole enää edes vilkuilua - se on kuin joku eläintarhan apina puristaisi kaltereita ja kuolaisi, kun näkee nuoren naisen ohittavan.
Perheen isä käyttäytyy kuin halpahintainen tirkistelijä, jonka olisi pitänyt jäädä pubin nurkkaan eikä perheensä olohuoneeseen.
Tyttäret häpeävät jo esitellä ystäviään, koska pelkäävät isänsä katseen roikkuvan heidän päällään kuin märkä rätti.
Se ei ole pelkkä keski-iän kriisi - se on koko perheen häpeäpilkku, joka saa jokaisen sukulaisen miettimään, pitäisikö häntä enää kutsua yhteenkään juhlaan.
Kun vaimo huomaa miehensä tuijotuksen, se tuntuu samalta kuin avioliitto olisi romahtanut yhdellä silmäyksellä - hänen edessään ei ole puoliso vaan setämies, josta on tullut julkinen farssi.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kyseessä vain hiukan varhainen dementia? Nepsy tai joku kehitysvammaisuus?
Dementia tuli täälläkin mieleen, että henkilö ei enää tajua mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei. Tai onko hänellä ollut joku lievempi aivoverenvuoto tms?
Totta, ongelma on varmasti lääketieteellinen ja tämä Lailan mies tarvitsisi dementialääkityksen. Hirveää tuo ikääntyminen, kun normaalit käytöstavat voivat kadota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baah ja ne nuoret naiset notkistaa selkansa ja nostaa pakaraa, koska omatuntoa hivelee etta joku kuolaa peraan.
Nykyaika on farssi. Lapset liikkuu kadulla alasti ( microshortsit ja napatoppi ei ole vaate). Kaikkialla tuputetaan sek sia, sokerimiehia, naisia joita voi ostaa kuin lelun kaupasta. Kun kaikki on sallittua ja paska ylistettyna. Kirjaimellisesti.
Se setamies ei ole se ongelma. Nyky yhteiskunta on. Opettakaa lapsenne pukemaan vaatetta paalle, arvostamaan itseaan. Kylla se siita.
Kyllä se setämies tässä se ongelma on. Aivan sama vaikka muut kulkisi alasti niin heitä kohtaan käyttäydytään asiallisesti eikä kuolata perään.
Totta siina mielessa, etta setamiehet ovat taman jarjestelman rakentaneet. Jos miettii kuinka kauniita ja upeakroppaisia esc ortteja on setamiehille tarjolla. Halvalla.
Paitsi ettei sille 18v kauniille naiselle ratkaise kunnioitus tai muu vastaava, vaan miehen komeus, itsevarmuus ja asema.
Mikä sinua oikeasti ärsyttää on se, että ruma mies saa seksiä kauniilta naiselta. Tästä on lopulta kyse. Teitä naisia inhottaa se kun teidän valttinne, seksuaalisuus, kokee inflaation ruman miehen päästessä käsiksi nuoren naisen seksuaalisuuteen "halvalla". Ei teitä haittaa edes prostituutio vaan se, että teidän mielestänne hinta on liian alhainen.
Tuo paistaa läpi viestistäsi. Miksi muuten olisit maininnut möhömahaiset setämiehet? Kummasti se onkin ok jos komea ja kuuluista viisikymppinen filmitähti lahjoo 18v naisen ylellisellä viikonlopulla jotta saisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baah ja ne nuoret naiset notkistaa selkansa ja nostaa pakaraa, koska omatuntoa hivelee etta joku kuolaa peraan.
Nykyaika on farssi. Lapset liikkuu kadulla alasti ( microshortsit ja napatoppi ei ole vaate). Kaikkialla tuputetaan sek sia, sokerimiehia, naisia joita voi ostaa kuin lelun kaupasta. Kun kaikki on sallittua ja paska ylistettyna. Kirjaimellisesti.
Se setamies ei ole se ongelma. Nyky yhteiskunta on. Opettakaa lapsenne pukemaan vaatetta paalle, arvostamaan itseaan. Kylla se siita.
Kyllä se setämies tässä se ongelma on. Aivan sama vaikka muut kulkisi alasti niin heitä kohtaan käyttäydytään asiallisesti eikä kuolata perään.
Totta siina mielessa, etta setamiehet ovat taman jarjestelman rakentaneet. Jos miettii kuinka kauniita ja upeakroppa
Niinkuin kirjotin feministit mokas. On vanhemman tehtava, myos isan katsoa ettei lapsi kulje alsti kadulla, myy itseaan karkista.
Ja kun tammoinen tati ihminen katsoo kieroon niin olenkin itse pervo ja sairas, kun en ymmarra etta miten lapsi voi menna alusvaatteissa kadulla. Kun kritikilla seksualisoin lapsen?
Nyky yhteiskunta on pielessa. Tosi pielessa.
Mutta en voi yksin oikasta 90% populaation mentaliteettia. Voin vain vaikuttaa omaan jalkikasvuun. Istuttaa perinteiset arvot... kunnioituksen itseaan ja muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä on puhkottava silmät!
🥱
Vierailija kirjoitti:
Matteus 5:27-28
Teille on opetettu tämä käsky: Älä tee aviorikosta. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan.
Aamen. Muistakaa horomiehet tämä: viimeisellä tuomiolla kaduttaa, jos ette eläessänne ota Jeesusta vastaan ja tee parannusta 🙏 Koskee naisia myös
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoria naisia saa katsoa ja ehkä vähän koskettaakin kjeh kjeh :P
M53
Älä sitten ylläty kun joku potkaisee munille ja kirkuu suoraa huutoa miten sairas prverssi olet.
YÖK!
Laila voisi sinkkuna paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä siis mies ei saisi katsoa kauniita naisia päin? Nainen rumenee iän myötä joten vanhemmat naiset suuttuu jos mies katsoo nuorempia naisia? Miksi naiset haluaa rajoittaa miesten seksuaalisuutta?
M37
No mies eroaa sitten ja katsoo niitä muita. Miksi on yhdessä sen vanhemman kanssa.
Mies haluaa kaiken.Turvallisen kodin kaikkineen ja sitten vähän jännää uutta.
Tämä. Nykymies haluaa rusinat pullasta
Onko kaikki miehet saastaisia, munaa jakavia l o r t t o j a 🤢🤮
Tohon mitään asiantuntijaa tarvita tietämään että mies on pervoällötys jonka ei olis pitänyt lisääntyä,, tuonikäisten miesten pitäisi ajatella suojelevasti nuorista naisista eikä kuolata avoimesti,, Laila sais ottaa eron, en ymmärrä miksi vielä roikkuu siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni maiskuttelee nuorien naisien perään ja toteaa minulle että ohhoh kaikkea sitä ;) ja minä hekottelen mukana mainion mieheni mahtaville hassuttelu vitseille :)
Huutista palstainkkelille 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on terveen miehen merkki! T: M65+
Ja silti seksuaalisia naisia on lääkitty ja leikelty maailman sivu sairaina yksilöinä. 😂
Miesten kaksoisstandartit naisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta siina mielessa, etta setamiehet ovat taman jarjestelman rakentaneet. Jos miettii kuinka kauniita ja upeakroppa
Mina olen ollut se 18v nuori ja natti. Nyt olen tyttaren aiti.
Totta helvet issa mua risoo se etta nuoret ja natit tytot antaa kroppansa rumille ja vanhoille miehille rahasta. Mua risoo se etta naiset ylipaataan antaa kroppansa rahasta. Se ei ole minulta pois muutoi, kuin etta se on vaarin. Nain on ollut aina kaikissa yhteiskunnissa. Nuoret ja natit on annettu vanhoille miehille. Siita on tehty jokin tavoiteltava tavoite. Vaikka oikeasti 40 vuotiaan silmissa 18-20vuotias on lapsenkasvoinen ja viela kehittyva ihmisenalku. Se tekee kaikesta viela irstampaa.
mutta sitahan ei kukaan suostu onlyfans aikakautena myotamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulma on siinä, ettei useimmilla nuorilla naisilla ole arvostettavia taitoja. Seksikkyys on helppo tapa saada huomiota, kavereita ja seuraajia. Mutta sitten vingutaankin kun ei saada päättää kuka katsoo ja milloin.
En minäkään miehenä saa päättää katsooko minua ikäiseni kaunis nainen, vai tuhannen tuiterissa oleva 20v vanhempi Rivo-Riitta joka lähti baariin rälläämään kun mies
Voi jestas mitä yleistystä. Minä en nuorena, enkä nyt vanhempana ole koskaan pukeutunut paljastavasti ja sain silti niitä katseita ja kommentteja, seuraamista ja jne. Rintojani en voi piilottaa mihinkään! Eli ei kaikki tätä kokeneet ole pukeutuneet provosoivasti! Ja edelleenkin, on aikuisten vastuulla tuntea rajat.
On aivan tutkittu juttu, että nuorena seksuaalisesti traumatisoitunut voi itse traumatisoida itseään lisää, koska yrittää ymmärtää sitä aikaisempaa traumaa. Jos tätä ei aikuisena tajua, niin jo on huonolla tasolla perussivistys! Tämä on sama kuin se, että oidipaalivaiheessa oleva lapsi flirttailee aikuiselle ja aikuinen lähtee mukaan asiaa. Tuomion saatuaan syyttää lasta siitä, kuinka hän flirttaili! Tekijä on syyllinen aina, oli ihmisellä millaiset vaatteet tahansa. Ei peittävät vaatteet minuakaan suojelleet.
Selittäkää biologialla mitä haluatte, mutta ne varhaisaikuiset tai teinit ei halua teidän katseita aidosti! Te vain traumatisoitte ne nuoret..
Uskottele sinä mies itsellesi mitä haluat! Ei se ole yhtään sen enempää ok, vaikka vastassa olisi "komea ja varakas" 50 vuotias. Oikeastaan se on usein vielä ällöttävämpää, sillä he ovat vielä ylimielisempiä ja röyhkeempiä kuin tavan tallaajat! T: kokemuksen omaava
Jos ette te ukot sitä tajua, että katsokaa niitä naisia turvallisesti, esim. Netissä. Näin ei tarvitse kenenkään naisen enää traumatisoitua.
Minä olen niin kaunis, että minua tuijotetaan ja ahdistellaan jatkuvasti :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, naitoimittajan artikkeli.
Niin. Mitä sitten? Vain miestenkö jutut kelpaavat?
No miehet katsopas osaavat suhteuttaa asian oikein eikä painottaa turhia
Miehen terve libido on nyt joku "ukkojen tauti" voi hyvää päivää taas miten järjettömäksi maailma on mennyt.
Kyllä nuoria naisia saa katsoa ja ehkä vähän koskettaakin kjeh kjeh :P
M53