Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"

Vierailija
21.09.2025 |

En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.

Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.

Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Vierailija
2/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katse pysy EIKÄ KUULUKKAAN pysyä omassa vaimossa. Miehen pitää panna mahdollisimman useaa naista. Siten mies on luotu ja sen takia kaikkia kiihottavia naisia katsotaan sillä silmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Ongelma on siinä, että kun tekee mieli perhettä ja häitä, niin tarvitaankin mies. 

Mutta nuoruus on annettu miehille joiden rakkaus ei todellakaan kestäisi ulkonäön menettämistä. 

Perhemiehen pitäisi sitten hyväksyä ulkonäön menetys, kasvaneet vaatimukset, epäluulo kaikkia miehiä kohtaan, ja hyvällä tuurilla vielä itsekkään exän kanssa tehdyt lapsetkin.

Vierailija
4/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitähän minulle tämä.

Nainen on yhdessä luotettavan miehen kanssa nuoruudesta saakka = elämän tuhlaamista.

Nainen seurustelee itsekkään miehen kanssa jonka ehdoilla suhteessa mennään, ja joka vaihtaa tyttöystävää kuin sukkaa heti jos nainenkin haluaa jotain = elämän elämistä.

Ja ensin mainitun miehen pitäisi uskoa, ettei hän ole pelkkä kävelevä työkalupakki joka kiinnostaa naista vasta kun tätä miestä tarvitaan naisen haaveiden toteuttamiseksi.

Vierailija
5/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hv

Vierailija
6/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä nalkuttaminen ja valittaminen on vanhojen, lihavien ja katkerien "akkojen tauti"

Vierailija
7/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kuumat vartalot.

Vierailija
8/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies harvoin jättää vaimoaan. Lähes kaikki erot ovat naisen aloitteesta. Täällä on ollut lanka jossa naiset kertovat kuinka naisen rakkaus voi loppua koska vain ja ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä.

9/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yliarvostettuja pinnallisia evoluutiossa jäIkeenjääneitä IuoIamiehiä. Ei kiinnosta olla kehittymättömän ihmislajin kanssa hirveämmin. Ei kiinnostanut 17-25 vuotiaanakaan

Vierailija
10/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies harvoin jättää vaimoaan. Lähes kaikki erot ovat naisen aloitteesta. Täällä on ollut lanka jossa naiset kertovat kuinka naisen rakkaus voi loppua koska vain ja ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä.

Naisen "rakkaus" loppuu, kun hän saa mitä haluaa. Yleensä se on lapsi ja rahat.

Vierailija
11/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Miehet on yliarvostettuja pinnallisia evoluutiossa jäIkeenjääneitä IuoIamiehiä. Ei kiinnosta olla kehittymättömän ihmislajin kanssa hirveämmin. Ei kiinnostanut 17-25 vuotiaanakaan

Ja höpsis.

Vierailija
12/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat naiset ei katsele vaan pariutuu nuorempien miesten kanssa nykyään, kun oma mies pappautuu.

Vierailija
13/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhemmat naiset ei katsele vaan pariutuu nuorempien miesten kanssa nykyään, kun oma mies pappautuu.

Se on kyllä tosi harvinaista. 

Vierailija
14/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naiset näyttävät sitten esimerkkiä, etteivät katsele täydellisiä hiusrajoja pituuksineen ja vatsalihaksineen noin 25-30-vuotiaiden palomiesten hyväntekeväisyyskalenterissa.

Vierailija
15/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa katsoa mitä haluaa, kunhan kunnioittaa muita. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa, vaikka miehet katsoo enemmän nuorempia naisia. Pääasia, että se kenestä itse välitän, jaksaa katsoa minua. 

Vierailija
16/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä äitinä pysty vihaamaan poikaani vain siitä syystä, että syntyi tiettyyn sukupuoleen. Ihmiset jotka noin ajattelevat aidosti ovat sairaita.

Vierailija
17/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo naisetkin nuoria miehiä. Mitä väliä? 🤷

Vierailija
18/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnistan tämän miestyypin sellaiseksi, joka ei vain huomioi nättejä tyttöjä vaan kuola valuen tuijottaa joka ikistä. Peittelemättä toljottaa nuoria naisia vaikka oman kumppanin läsnäollessa. Katsella tietenkin voi, mutta joku raja! Hävettäisi minuakin, jos oma mies avoimesti läähättäisi kaikkia pää pöllönä kääntyen. Ihan käytöstavoista kyse eikä tuollainen ole kivaa niille nuorille naisillekaan.

Vierailija
19/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on saastaisia sikoja

Vierailija
20/96 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Minä argumentoisin toisin päin. 

Kumpi sukupuoli se arvostaakaan pituutta ja hartialeveyttä? Merkkejä siitä, että kumppani on hyvä saalistaja ja vahva taistelija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän