Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Lailan aviomies ahmii nuorten naisten vartaloita silmillään, ja se raivostuttaa Asiantuntija tietää, mistä on kyse.

Vierailija
21.09.2025 |

Miehen silmät seisovat päässä - silmät melkein pullahtavat ulos, kun nuori nainen tulee ruutuun.

Hän katsoo myös 25-vuotiaan tyttärensä ystäviä, heidän takapuoliaan ja sileitä jalkojaan. Häpeän sitä, miten hän heitä katsoo.

Olen vihainen - heidän silmissään hän on vanha ukko - ja hän nolaa minut.

Kun ikää tulee, omaa nuoruutta ehkä alitajuisestikin kaipaa - viisikymppiset miehet haluavat 25-vuotiaita.

Se ei ole enää edes vilkuilua - se on kuin joku eläintarhan apina puristaisi kaltereita ja kuolaisi, kun näkee nuoren naisen ohittavan.

Perheen isä käyttäytyy kuin halpahintainen tirkistelijä, jonka olisi pitänyt jäädä pubin nurkkaan eikä perheensä olohuoneeseen.

Tyttäret häpeävät jo esitellä ystäviään, koska pelkäävät isänsä katseen roikkuvan heidän päällään kuin märkä rätti.

Se ei ole pelkkä keski-iän kriisi - se on koko perheen häpeäpilkku, joka saa jokaisen sukulaisen miettimään, pitäisikö häntä enää kutsua yhteenkään juhlaan.

Kun vaimo huomaa miehensä tuijotuksen, se tuntuu samalta kuin avioliitto olisi romahtanut yhdellä silmäyksellä - hänen edessään ei ole puoliso vaan setämies, josta on tullut julkinen farssi.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana kun vanhoihin äijiin ei voi luottaa, muistan itse 24 vuotiaana sen järkytyksen kun olin auttamassa kaverin isän kaveria yhdessä siis kaverini kanssa hirvipeijaisissa, kun olin tiskaamassa en kuullut kun hiipi takaa ja tarttui vyötärööni!! Kiljuin, olin järkyttynyt vanha haiseva ruma äijä hekotti vielä järkyttävämpää oli että kaverini isä ei puuttunut asiaan vaan nauroi mukana, on nuorempana tullut kyllä koettua noiden oksetusten lääppimisiä onneksi en ole kokenut sitä kohtaloa mitä useammat nuoret naiset eli r""skausta.

Etkö ole vielä eksynyt oikeanlaiseen taksiin?

Vierailija
102/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on nuorena kuolattu, kähmitty ja puristeltu. Ei ole kivaa. Salaa saa ihailla mutta jättäkää nuoret muuten rauhaan. Tytöt tykkää omanikäisistä. Ex-miesystävä oli kuolaaja. Itse olin nätti ja hoikka. Oli kyllä nöyryyttävää. No, ex nyt syystä. 

Se on nuoren naisen oma asia tykkääkö, antaako vai ei. Osahan suorastaan kerjää huomiota.

Kerjääkö? Vai kuvitteletko vain omassa maailmassasi? Onko sulle sanottu, että En kerjää huomiota, ei kiinnosta, en tykkää - ja sun vastaus on että hähä tykkäät kumminkin? Vähän siltä nimittäin kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Tarvitaanko me kohta prideä siihen että on normaalia tuntea vetoa nuorempiin naisiin. Naiset jopa kannattavat pedofiliaa priden seassa, niin luulisi että joku tuijotus vain olisi vain kehu.

Vierailija
104/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tainnut säästyä - ei paljoa miehet katsele :D

Olin 13-vuotias kun aikuinen mies kouri minua.

Todellakin olisin halunnut säästyä.

Tuon nimi on puberteettitarkastus ja se suoritetaan koulun vaatekomerossa keikkalääkäri Abdullahin toimesta.

Perspedarit aina projisoi

Aihe vetää taas siitoshullun paikalle. Vanhapiika miesvihassaan.

Vierailija
105/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  naisia ei saa katsoa, miksi heitä ei pakoteta pukeutumaan kaapuun? 12-vuotiaasta jonnekin 65 vuoteen saakka ainoa sallittu suste naisille on kaapu. Loppuisi se etova tuijotus.

Kaiva silmät päästäsi, niinkuin jeesus kehotti. Naisilla on oikeus elää siinä missä lapsillakin. Ja nauttia auringosta, saada sitä iholleen, jne.

Sepä siinä onkin, kun edes lapset eivät säästy tältä...

Sinä olet tainnut säästyä - ei paljoa miehet katsele :D

Olin 13-vuotias kun aikuinen mies kouri minua.

Todellakin olisin halunnut säästyä.

Te feministithän marssitte pridessä pedofiilien puolesta.

Vierailija
106/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni maiskuttelee nuorien naisien perään ja toteaa minulle että ohhoh kaikkea sitä ;) ja minä hekottelen mukana mainion mieheni mahtaville hassuttelu vitseille :)

Vierailija
107/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on nuorena kuolattu, kähmitty ja puristeltu. Ei ole kivaa. Salaa saa ihailla mutta jättäkää nuoret muuten rauhaan. Tytöt tykkää omanikäisistä. Ex-miesystävä oli kuolaaja. Itse olin nätti ja hoikka. Oli kyllä nöyryyttävää. No, ex nyt syystä. 

Se on nuoren naisen oma asia tykkääkö, antaako vai ei. Osahan suorastaan kerjää huomiota.

Kerjääkö? Vai kuvitteletko vain omassa maailmassasi? Onko sulle sanottu, että En kerjää huomiota, ei kiinnosta, en tykkää - ja sun vastaus on että hähä tykkäät kumminkin? Vähän siltä nimittäin kuulostaa.

instagramiin laitetaan paljastavia kuvia siksi että saisi olla rauhassa, vai?

Vierailija
108/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen lihava mies ja häiritsee kun nuoret naiset tuijottavat ja nauravat minulle.

Vierailija
109/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Tuliko kyrpätelineelle paha mieli? Ettekö te miesihmiset kestä lainkaan kritiikkiä?

Ota siitoshullu ne sinulle määrätyt mielenterveyslääkkeet.

Vierailija
110/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas näkevät asian niin kuin he haluavat sen nähdä, ja siksi pitää kehitellä vaikka mitä teorioita siitä mitä vbikaa miehissä on.

Totuus on, että nuoret naiset ovat kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin vanhemmat naiset. Piste.

Ihan samalla tavalla kuin pituus, harteikkuus ja korkea sosiaalinen asema viehättävät kaikenikäisiä naisia, merkit naisen nykyisestä ja tulevasta hedelmällisyydestä viehättävät kaikenikäisiä miehiä. Nainen on biologisesti ohjelmoitu haluamaan kumppani joka tuottaa voimakkaita jälkeläisiä, pystyy tarjoamaan naiselle ruokaa ja turvaa. Mies on biologisesti ohjelmoitu haluamaan kumppani joka on hedelmällinen ja jolla on paljon hedelmällistä ikää jäljellä.

Naiset: "se on biologiaa. Me olemme eläimiä!"

Myös naiset: "miehet ovat alkeellisia biologiansa orjia. Hyi!!!"

Vierailija
111/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt miesten vähättelevästä suhtautumisesta lapseen kajoamisesta. 

Tämä kuuluu lakisääteiseen kouluterveystarkastukseen.

Vierailija
112/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas näkevät asian niin kuin he haluavat sen nähdä, ja siksi pitää kehitellä vaikka mitä teorioita siitä mitä vbikaa miehissä on.

Totuus on, että nuoret naiset ovat kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin vanhemmat naiset. Piste.

Ihan samalla tavalla kuin pituus, harteikkuus ja korkea sosiaalinen asema viehättävät kaikenikäisiä naisia, merkit naisen nykyisestä ja tulevasta hedelmällisyydestä viehättävät kaikenikäisiä miehiä. Nainen on biologisesti ohjelmoitu haluamaan kumppani joka tuottaa voimakkaita jälkeläisiä, pystyy tarjoamaan naiselle ruokaa ja turvaa. Mies on biologisesti ohjelmoitu haluamaan kumppani joka on hedelmällinen ja jolla on paljon hedelmällistä ikää jäljellä.

Mitenkä tuossa sitten naisen ja miehen tarpeet kohtaa? 

Vierailija
113/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt miesten vähättelevästä suhtautumisesta lapseen kajoamisesta. 

Tämä kuuluu lakisääteiseen kouluterveystarkastukseen.

En tiennyt, että se tehdään Ruotsinlaivalla.

Vierailija
114/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainna ite rupsahtaa.

Vierailija
115/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä tuossa sitten naisen ja mie

Ihan turha vedota mihinkään biologiaan. Lapsiin ja teineihin kajoaminen on laitonta, piste. 

Samaan hyömyyn voisi sitten laillistaa joukkor*iskaukset ja toisten miesten pentujen t*ppamisen, koska eläimetkin tekevät niin. 

Eläimiksikö taannutte?

Vierailija
116/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin mitä tuleman pitää, kun luin tuon lehden otsikon.

Vierailija
117/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps. alitajuisesti te tiedostatte tämän.

Kun te meikkaatte, käytte salilla, lisäätte kuviin filttereitä tai valkkaatte sen valossa kylpevän kuvakulman - te yritätte näyttää nuoremmilta. Teille on kehu, jos joku luulee kaupassa teitä tyttärenne ikäiseksi tai jos se nuori mieskassa kysyy papereita. Mutta koska naisilla on heiko ego, te suojelette sitä syyllistämällä miehiä. Te ette suinkaan häviä ulkonäössä nuoremmille, vaan miehissä on jotain vikaa kun he katselevat nuorempien naisten gasellimaisia kroppia, pyöreitä peppuja, terhakoita rintoja ja hehkeitä kasvoja.

Vierailija
118/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

instagramiin laitetaan paljastavia kuvia siksi että saisi olla rauhassa, vai?

Usko tai älä, mutta jos ei olisi aina pelkoa läähättäjistä niin siellä olis vielä enemmän paljasta pintaa. Ootko koskaan nähnyt miten sek sikkäästi naiset pukeutuu women only bileisiin? Niinpä. Ajatella? 

Vierailija
119/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin hölmöltä, että miehet ovat vuosisatoja yrittäneet todistaa olevansa loogisia ja rationaalisia, eivätkä viettiensä vietävissä. 

Nyt yhtäkkiä haluattekin vakuutella, että käyttäydytte kuin apinat konsanaan?

Vierailija
120/133 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui mitään kajoamisesta? Eikös tässä ollut kyse katselemisesta?