IL: Lailan aviomies ahmii nuorten naisten vartaloita silmillään, ja se raivostuttaa Asiantuntija tietää, mistä on kyse.
Miehen silmät seisovat päässä - silmät melkein pullahtavat ulos, kun nuori nainen tulee ruutuun.
Hän katsoo myös 25-vuotiaan tyttärensä ystäviä, heidän takapuoliaan ja sileitä jalkojaan. Häpeän sitä, miten hän heitä katsoo.
Olen vihainen - heidän silmissään hän on vanha ukko - ja hän nolaa minut.
Kun ikää tulee, omaa nuoruutta ehkä alitajuisestikin kaipaa - viisikymppiset miehet haluavat 25-vuotiaita.
Se ei ole enää edes vilkuilua - se on kuin joku eläintarhan apina puristaisi kaltereita ja kuolaisi, kun näkee nuoren naisen ohittavan.
Perheen isä käyttäytyy kuin halpahintainen tirkistelijä, jonka olisi pitänyt jäädä pubin nurkkaan eikä perheensä olohuoneeseen.
Tyttäret häpeävät jo esitellä ystäviään, koska pelkäävät isänsä katseen roikkuvan heidän päällään kuin märkä rätti.
Se ei ole pelkkä keski-iän kriisi - se on koko perheen häpeäpilkku, joka saa jokaisen sukulaisen miettimään, pitäisikö häntä enää kutsua yhteenkään juhlaan.
Kun vaimo huomaa miehensä tuijotuksen, se tuntuu samalta kuin avioliitto olisi romahtanut yhdellä silmäyksellä - hänen edessään ei ole puoliso vaan setämies, josta on tullut julkinen farssi.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisia ei saa katsoa, miksi heitä ei pakoteta pukeutumaan kaapuun? 12-vuotiaasta jonnekin 65 vuoteen saakka ainoa sallittu suste naisille on kaapu. Loppuisi se etova tuijotus.
Kaiva silmät päästäsi, niinkuin jeesus kehotti. Naisilla on oikeus elää siinä missä lapsillakin. Ja nauttia auringosta, saada sitä iholleen, jne.
Sepä siinä onkin, kun edes lapset eivät säästy tältä...
Sinä olet tainnut säästyä - ei paljoa miehet katsele :D
Olin 13-vuotias kun aikuinen mies kouri minua.
Todellakin olisin halunnut säästyä.
Tuon nimi on puberteettitarkastus ja se suoritetaan
Ihan suomalainen mies oli. Mun kaverin isä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa vilkaista nuorta naista, mutta Wille Rydman saa tehdä mitä haluaa kuinka nuoren kanssa tahansa.
#kaksoistandardit
Kyllähän kaikki miehet saa nuorten naisten kanssa vehdata kunhan eivät ota väkisin. Ihan vauvasta Dannyyn asti.
Jos tänne nyt uskaltaa kauniina naisena mitään kommentoida, niin todellakaan kaikki miehet eivät käyttäydy näin vaan todella pieni porukka, jonka äänitorvia tässäkin ketjussa on. Suurin osa miehistä on onneksi sivistyneitä ja osaavat käyttäytyä, eivätkä ole mitään yliseksuaalisia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisia ei saa katsoa, miksi heitä ei pakoteta pukeutumaan kaapuun? 12-vuotiaasta jonnekin 65 vuoteen saakka ainoa sallittu suste naisille on kaapu. Loppuisi se etova tuijotus.
Kaiva silmät päästäsi, niinkuin jeesus kehotti. Naisilla on oikeus elää siinä missä lapsillakin. Ja nauttia auringosta, saada sitä iholleen, jne.
Ihan suomalainen mies oli. Mun kaverin isä. :D
Asia kannattaakin hoitaa tuttavien kesken ettei tarvitse keikkalääkäriä vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli Faavio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on terveen miehen merkki! T: M65+
No sinun ikäisesi miehet ovat harvemmin enää terveitä
Iso suonikas on varsin terhakkaassa kunnossa ja sykkii edelleen nuorille naisille! T: M65+
Hyi saatana kun vanhoihin äijiin ei voi luottaa, muistan itse 24 vuotiaana sen järkytyksen kun olin auttamassa kaverin isän kaveria yhdessä siis kaverini kanssa hirvipeijaisissa, kun olin tiskaamassa en kuullut kun hiipi takaa ja tarttui vyötärööni!! Kiljuin, olin järkyttynyt vanha haiseva ruma äijä hekotti vielä järkyttävämpää oli että kaverini isä ei puuttunut asiaan vaan nauroi mukana, on nuorempana tullut kyllä koettua noiden oksetusten lääppimisiä onneksi en ole kokenut sitä kohtaloa mitä useammat nuoret naiset eli r""skausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin
Ei ole lääkäri ja oli humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso suonikas on varsin terhakkaassa kunnossa ja sykkii edelleen nuorille naisille! T: M65+
Yks sisään kaks ulos ja tupakalle. Hohhoijaa..
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana kun vanhoihin äijiin ei voi luottaa, muistan itse 24 vuotiaana sen järkytyksen kun olin auttamassa kaverin isän kaveria yhdessä siis kaverini kanssa hirvipeijaisissa, kun olin tiskaamassa en kuullut kun hiipi takaa ja tarttui vyötärööni!! Kiljuin, olin järkyttynyt vanha haiseva ruma äijä hekotti vielä järkyttävämpää oli että kaverini isä ei puuttunut asiaan vaan nauroi mukana, on nuorempana tullut kyllä koettua noiden oksetusten lääppimisiä onneksi en ole kokenut sitä kohtaloa mitä useammat nuoret naiset eli r""skausta.
Jos olette naiset noin huolestuneita raiskauksista, niin voitta omalla toiminnallanne lopettaa raiskaukset kuin seinään. Riittää että sanotte "kyllä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks sisään kaks ulos ja tupakalle. Hohhoijaa..
Ei ole enää tässä iässä niin herkkä peli kuin nuorempana eli saa jyystää pitkään ja hartaasti! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette naiset noin huolestuneita raiskauksista, niin voitta omalla toiminnallanne lopettaa raiskaukset kuin seinään. Riittää että sanotte "kyllä".
Koskeeko myös lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko myös lapsia?
Mitäs luulet pedari?
Minuakin on nuorena kuolattu, kähmitty ja puristeltu. Ei ole kivaa. Salaa saa ihailla mutta jättäkää nuoret muuten rauhaan. Tytöt tykkää omanikäisistä. Ex-miesystävä oli kuolaaja. Itse olin nätti ja hoikka. Oli kyllä nöyryyttävää. No, ex nyt syystä.
No huh huh mitä tekstiä toi aloitus. Ei kuulosta ihan tavalliselta eikä terveeltä toljottaa ihmisiä noin.
Toisaalta ei ihmetytä, että tuollaista on. Kun itse olen vastaavaa kuolausta kritisoinut, on vastaus mulle ollut että tykkäät kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on nuorena kuolattu, kähmitty ja puristeltu. Ei ole kivaa. Salaa saa ihailla mutta jättäkää nuoret muuten rauhaan. Tytöt tykkää omanikäisistä. Ex-miesystävä oli kuolaaja. Itse olin nätti ja hoikka. Oli kyllä nöyryyttävää. No, ex nyt syystä.
Se on nuoren naisen oma asia tykkääkö, antaako vai ei. Osahan suorastaan kerjää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toimii sisäisen biologiansa mukaan. Voi kauheeta. Soittakaa äkkiä poliisi ja palokunta 😱
Ei ole normaalia. Minä en ainakaan tunne yhtäkään nuin typerää miestä. Tuntemani miehet ovat fiksuja, eivät kuolaavia älykääpiöitä.
Jaa.. Tämän palstan naiset nyt antaa yleensä ymmärtää, että täyspäiset fiksut miehet ovat harvassa. Sinä taas tunnet vain fiksuja miehiä. Nyt joko sinä tai palstapirkot valehtelee 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt miesten vähättelevästä suhtautumisesta lapseen kajoamisesta.
Lapsena se alkoi, eikä häirintä ole loppunut vielä aikuisenakaan.