Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies lähettää naiselle pyytämättä dickpicin?

Vierailija
21.09.2025 |

Mitä ikäluokkaa ne miehet ovat? Onko isokin ikähaitari? Mietin vain kun jos tutustun yhteen mieheen, ettei hänestä vaan paljastu tuollaista idioottimaisuutta. Monet kun niitä lähettelevät. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka on vähän yksinkertainen ja lapsellisen innoissaan kullistaan.

Vierailija
42/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniläinen mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen lähettää miehelle pyytämättä pussypicin?

Mitä ikäluokkaa ne naiset ovat? Onko isokin ikähaitari? Mietin vain kun jos tutustun yhteen naiseen, ettei hänestä vaan paljastu tuollaista idioottimaisuutta. Monet kun niitä lähettelevät. 

En jaksa uskoa että kovinkaan moni. Ei ainakaan lähimainkaan samoissa määrin, kuin mitä miehet lähettelevät kullinkuvia naisille. 

Aika paljon olen pussypicejä saanut mutta itse en munaani edes kuvaa saati lähettele kuvia.

Tiesitkö, ettei pussypicejä välttämättä lähetä nainen vaan mies, joka väittää olevansa nainen tai jopa tyttö. Kuva on jostain netistä kopioitu. En usko, että juuri kukaan n. 20v nainen lähettäisi kuvaa omasta alapäästään miehelle

Jaa kyllä ne on naisesta käyny kun oon nuollu ja pannu niitä.

Mistä revit ton 20v? Kaikki ollu 40+ kuten minäki

Vierailija
44/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kuvien lähettäjät haluavat reaktion naisessa, haluavat yrittää käyttää valtaa ja alistaa. 

Vierailija
45/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hieman vammainen

Vierailija
46/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeiden testosteroniili tasojen mies

Vierailija
47/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden kuvien lähettäjät haluavat reaktion naisessa, haluavat yrittää käyttää valtaa ja alistaa. 

Tämä tyttö alistuu mielellään isolle mahtikullille jonka sisällä ihanan tahmea, kermainen ylläri 🥰

PenttiTV58 

Vierailija
48/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensähän ne vaan nolaavat. Miksihän ne luulevat että se jotenkin alistaa naista jos viestiin kilahtaa kulli?

Vierailija
49/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensähän ne vaan nolaavat. Miksihän ne luulevat että se jotenkin alistaa naista jos viestiin kilahtaa kulli?

Voi kuitenkin aiheuttaa ahdistusta tai hämmennystä naisessa. Tunkeutuu alueelle, jonne ei kuulu.

Vierailija
50/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuitenkin aiheuttaa ahdistusta tai hämmennystä naisessa. Tunkeutuu alueelle, jonne ei kuulu.

Miksi se naisia ahdistaisi tai hämmentäisi. Lähinnä naurattaa tai huvittaa tuollainen mies. Tuskin miehetkään ahdistuvat ja hämmentyvät jos saavat pimpsan kuvan.

Vierailija
51/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksirikollinen. Minä ilmoitan jokaisen poliisille ja voi sitten sakottaa. 

Vierailija
52/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksirikollinen. Minä ilmoitan jokaisen poliisille ja voi sitten sakottaa. 

Aikuiselle se pitää lähettää toistuvasti, jotta kannattaa ilmoittaa. Lapsen (alaikäisen) kohdalla se on eri asia. 

Vierailija
53/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ole hyvä, että saa tuntumaa, millasta kullia saa jalkoväliin tai suuhun?

Vierailija
54/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ole hyvä, että saa tuntumaa, millasta kullia saa jalkoväliin tai suuhun?

Tiesitkö, ettei dickpicejä välttämättä lähetä mies vaan nainen, joka väittää olevansa mies tai jopa poika. Kuva on jostain netistä kopioitu. En usko, että juuri kukaan n. 20v mies lähettäisi kuvaa omasta alapäästään naiselle

Vierailija
55/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen mies eikä mikään hiiri!!!

Vierailija
56/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä on kiva saada. Tinder-miesten kanssa tulee aika nopeasti eteen formaatin vaihto sellaiseen, jossa voimme lähettää kuvia. Esim samana tai seuraavana päivänä viestittelyn aloittamisesta. Olen keski-ikäinen nainen ja etsin Tinderistä vain panoseuraa.

Vierailija
57/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva tulee pyytämättä ja yllättäen, niin senhän voi aina pistää eteenpäin vaikka miehen työnantajalle tai äidille, isälle, veljille ja siskoille.

Vierailija
58/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuva tulee pyytämättä ja yllättäen, niin senhän voi aina pistää eteenpäin vaikka miehen työnantajalle tai äidille, isälle, veljille ja siskoille.

Jos niin hullusti kävisi että saisit multa kuvan kikkelistä niin mistä tietäisit työnantajani, äitini, isäni, veljeni tai siskoni yhteystiedot? Ja lisäksi mistä tietäisit että se pitkä ja paksu musta mela on edes mun? Olis vastaanottajat ihmeissään kun lähettäisit heille pyytämättä ja yllättäen kuvan kikkelistä.

Vierailija
59/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niin hullusti kävisi että saisit multa kuvan kikkelistä niin mistä tietäisit työnantajani, äitini, isäni, veljeni tai siskoni yhteystiedot? Ja lisäksi mistä tietäisit että se pitkä ja paksu musta mela on edes mun? Olis vastaanottajat ihmeissään kun lähettäisit heille pyytämättä ja yllättäen kuvan kikkelistä.

Mistä sinä osaisit minulle lähettää kuvan, jos me ei edes tunneta toisiamme? 

Vierailija
60/60 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä osaisit minulle lähettää kuvan, jos me ei edes tunneta toisiamme? 

Tietokoneelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän